Rabu, 18 Januari 2012

Cikgu Zainab guru olahraga

Kali ini N menemui pembaca situs Rumah Seks dengan ucapan timakacih kerana sudi membaca kisah N dan salam sejahtera. N melalui adventure baru yang tidak disangka-sangka- adventure lama tetap ada dengan inovasi-inovasi yang menarik yang dihidangkan oleh kakak-kakak dan makcik-makcik gersang di kompleks kepolisian itu.

Wanita yang lawo tetap diminati. Tambah-tambah yang memiliki kecantikan asli bukan ditampal dengan makeup yang tebal. Kalau bermakeup pun sekadar menyepuh melayah mendatangkan seri yang ampuh. Wanita yang wajahnya tidaklah lawo sangat tetapi mempunyai tubuh yang mengiurkan boleh memikat, tidak kurang juga dengan wanita-wanita yang berbadan gemuk mempunyai keistimewaan mereka.

Zaman persekolahan adalah zaman manis. Biarpun tertekan dengan pembelajaran dan kerja-kerja kelas, aktiviti luaran memberikan pendedahan yang baik. N bernasib baik kerana dia seorang juara pecut dalam bidang olahraga. Dia menjadi asset kepada sekolahnya dengan mencipta banyak kejuaraan dalam pertemuan-pertemuan olahraga.

Patutlah Cikgu Zainab(32th), amat menjaga dan menyayanginya. Wanita yang bertubuh tegap, besar-boleh dikatakan gemuk dan tinggi 160cm ini adalah seorang wanita yang fit. Berwajah manis dan ayu, dia adalah guru atletis. Di mana sahaja ada pertemuan olahraga padang dan belapan, Cikgu Zainab akan membawa quartet 4x100m, termasuk N sebagai pelari akhir ke kejohanan olahraga yang dianjurkan oleh pelbagai sekolah di sekitar daerah itu.

Gemuk-gemuk Cikgu Zainab dia tetap fit, ada body figure dan masih boleh berlari agak deras. Suka berpeluh dan senantiasa memberi tunjuk ajar dan tip-tip yang bagus bagi memperbaiki kemampuan dan memajukan prestasi anak-anak sukannya. Wanita ini sudah bersuami, seorang guru juga yang mengajar di sekolah lain dan duduk di rumah guru di perkarangan sekolah N. Sayang sekali mereka belum dikurniakan lagi dengan anak.

Maka sebab itu Cikgu Zainab amat bergiat dengan aktiviti sukan olahraga ini dan sanggup membawa anak-anak sukannya ke mana sahaja. N menjadi kesayangan Cikgu Zainab-blue eye boynya. Apa-apa N-bab olahraga N is the boynya. Dan N jarang mengagalkan atau menghampakan perasaan atau kemahuan Cikgu Zainabnya.

*****

"Uuu.. Aaa.. Ahh.. Urghh.. Apa.. Apa ko buat ni N," tegur Cikgu Zainab

Yang kesedapan dalam desahnya. Dia rasa terkejut. N meneruskan. Menjilat kelentit dan mengulomnya sambil memainkan lidahnya terus. Cikgu Zainab mengangkat-angkat pepetnya rapat ke muka N.

"Sedap cikgu..?" tanya N yang meneruskan jilatan ke lurah dan menghunjam lidahnya k dalam lubang faraj Cikgu Zainab.
"Iee.. Ko tak jijik N.. Tak pnah cikgu rasa sedapnya.. Suami Cikgu tak penah buat camni semenjak kami nikah.."jawab Cikgu Zainab antara dengar dan tidak, yang mengumam bibir dan mengertap giginya menahan nikmat dan kegelian ang amat sangat.

Pepet Cikgu Zainab tembam lebar dengan bulunya lebat. N menguak bulu untuk mendapatkan liang merah dan sudah berair. Air itu dijilat dan dihirup oleh N rakus dan enak. Cikgu Zainab terkial-kial kakinya sambil pukinya terus dijilat, disedut dan dimakan oleh N dengan bijaknya.

N meneruskan hisapan dikelentit cikgu Zainab, wanita yang bertubuh ini masih mampui mengangkat-angkat buntut dan tubuhnya. Dijongkang-jongkitkan dan N memakan dan menyedut habis-habisan jus madu Cikgu Zainab di lubang farajnya yang menjadi merah menyala.

"URghh.. Urghh.. N.. Cikgu tak tahan ko buat.. Urghh..," desir cikgu Zainab merasa kegelian dan ngilu yang sensasi di vaginanya, sambil menjerit halus denga nafasnya kasar tersekat-sekat. N menjilat pangkal peha, hujung tundun yang tembam, peha, kepala lutut, betis dan jari-jari kaki membuatkan Cikgu Zainab mengelinjang dan menjerit-jerit halus dan mengerang menerima sentuha elektrik di tubuhnya yang merangsang syawatnya.. Sambil buah dadanya di ramas N lemah lembut dan kuat, dengan putingnya dihisap dan disedut membuatkan Cikgu Zainab bernafsu semula..

"Ko pandai.. Mana ko belajar ni.. Sedapp.." kata Cikgu Zainab meramas-ramas rambut N.

N yang masih memakan puki Cikgu Zainab dan melabuhkan lidahnya di clit dan di lubang madu dan di lubang anus Cikgu Zainab. Cikgu Zainab terair dengan banyak sekali dan jus itu dihirup oleh N. Malah N menjolok jarinya ke dalam lubang puki Cikgu Zainab, Mengeluarkan jari itu dan menunjukkan ke muka Cikgu Zainab lalu menjilatnya. Cikgu Zainab mendesah dan merenggek lalu menjerit halus bila N meletakkan lidahnya ke kelentit Cikgu zainab.. Menulom kelentit itu semula.

"Uuu waa.." dia menaikkan punggungnya merapatkan pepetnya ke muka N kesedapan..
"WooW.. O N.. Besar keras dan panjang penis Ko.. Besar dari hak suami cikgu.. Isshh.. Iee.. Bole ke masuk.."

N bangun mengangkangkan paha cikgu Zainab lebar-lebar, meletakkan kepala penisnya ke pintu lubang faraj cikgu Zainab. Dia menekan sambil melihat reaksi Cikgu zainab yang bertubuh tegap itu. Pepet Cikgu Zainab tersembunyi di bawah perutnya yang out of shape.. Namun lubang faraj Cikgu Zainab menerima penis N walaupun wanita itu menjerit-jerit menahan sakit atau menikmati kesedapan. N tidak tahu. Pokoknya dia Menekan penisnya terus..

"Ohh.. Ohh.. Pelan skit N.. Pelan.. Aduhh.. Huu besar.. Huu sudah Masuk..?" kata Cikgu Zainab memalingkan mukanya ke kiri dan ke kanan, sambil N meneruskan tekanannya. Dia menekan, menarik untuk membiarkan cecair dalamn vagina Cikgu Zainab menyenangkan kemasukan zakarnya.

Cikgu Zainab merasakan bibir vagina bertindak memberikan riaksi kepada sensasi penis N yang besar itu memasuki ke dalam tubuhnya. Dia terkejut Bang zakar itu masuk ke lubang farajnya sambil vaginanya bertindak mengeluarkan cairan yang amat mengasyikan. Tambah bila N mencabut zakarnay kemudian menjilat, menghisap, menyedut dan menghirup semua cairan di pukinya lalu memasukkan semula penis ke lubang farajnya dan menghenjut perlahan. Perbuatan itu dibuat oleh N dengan baiknya dan berulang-ulang membuakan Cikgu Zainab menikmati dua kali klimaks sedbelum pertempuran..

Kini N merasakan persediaan Cikgu Zainab untuk disetubuhi sudah cukup. Dia menekan rapat zakarnya ke lubang faraj Cikgu Zainab sehingga kulit bertemu kulit.

"Uwoo.. N sedapp.. Sedapp.. Cupaa.. Cupaa.. Uuu, sedap N.. Uhhuu.. Hmm" Cikgu zainab benar-benar mengelinting, kepalanya pulas ke kiri dan ke kanan, kejap terangkat melihat N menghentakkan zakar ke dalam lubang pukinya.. Punggungnya diayak dan menemukan Hentakan zakar N..
"Huu N bijak ko.. Suami cikgu tak pandai.." rungutnya dalam kesedapan itu..

Komplennya dalam kenikmatan itu.. N bangga meneruskan hentakannya laju dan bertubi-tubi sehingga keringat sudah membasahi tubuhnya.. Begitu juga dengan Cikgu Zainab yang benar-benar kewalahan menerima lampias nafsu anak sukannya.

"Beshh.. Cikguu sdapp," desus N.. Mempompa pepet cikgu olahraganya.
"N.. Koo.. Urghh.." Cikgu Zainab mendepankan tundunnya menerima zakar N ke dalam lubang farajnya.

Cikgu Zainab merasakan kegelian yang amat sangat sehinggakan rasa listrik itu menerakkan semua otot-otot di farajnya untuk memberikan tindakan kepada zakar N. Katil bergoyang. Digoyangkan oleh guru dan anak muridnya. Anak muridnya sedang menghenjut dan meratah pukinya yang masih mekar dengan lubang yang masih ketat. N menindih tubuh yang kental dan berisi itu. Menanjal dan tidak memerlukan tilam.

Mereka berkucupan melepaskan nafsu masing-masing penuh dengan asyik dan ghairah. Sambil henjutan penis N ke kawasan 'g' dalam faraj Cikgu Zainab membuatkan Cikgu Zainab berusaha menemukan tundunnya rapat ke pangkal zakar N. Denyutan, kemutan dan dinding puki Cikgu Zainab mengertap, mengigit batang zakar N yang membuatkan sensasi itu mengelitik deria syahwat dan merangsangkan zakar N menjadi padu, keras dan mantap. Tujahan ke lubang faraj Cikgu Zainab menghasilkan air yang berlebihan.. Cikgu Zainab mencepap, mencepup kesedapan, kelazatan sehinggakan dia berkali-kali orgasme.

Dia tidak menyangka yang dia mampu klimaks dengan banyaknya bila batang zakar berada dalam lubang pukinya. Akhirnya N melepaskan juga spermanya yang banyak sehingga meluah keluar dari celah-celah zakarnya di dalam lubang faraj Cikgu zainab. Cikgu Zainab sudah keletihan dan dia terkapar dengan nafasnya semput-semput.

N sedar dan maklum bahawa Ckgu Zainab hanya tahu stail bersetubuh yang sama tetapi tiada tahu inovasi selebihnya. N bangga sebab kakak-kakak dan makcik-makcik gersang di berek memberikannya pengajaran yang baik dan istimewa. Cikgu Zainab memeluk N. Dia mengalirkan airmata. N terkejut melihat keadaan itu. Pelukan Cikgu Zainab dibalasnya ketika mereka masih bogel di atas katil dalam bilik tidor cikgu Zainab petang itu. Suaminya tiada di rumah.

"Timakasih N.. Timakasih.. Kau memberikan kebahagiaan pada cikgu. Baru Cikgu tahu nikmatnya sex niee.. Cikgu tak pandai. Suami cikgu tak macam Kau.. Kau masih budak lagi sudah pakar bersetubuh dan bermain Asmara.. Tambah kote kau tu ampuh, mampan dan Kuat.. Puas.. Puas.. Puas.. Cikgu sungguh puass, kau banyak talent N," kata Cikgu Zainab mengapuk tubuh N.

Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More