Selasa, 24 Januari 2012

Datin Aminah dan Makcik Sawiyah

Yeahh.. Kalau boleh jadi kaya.. Mahu jadi kaya terus-terusan. Ya, tapi apakan daya.. Yang sederhana dan yang miskin sama sahaja.. Mesti melalui kehidupan ini mahu atau tidak mahu. Tiada pilihan. Namun sedemikian, ada waktunya N terbahagia kerana dapat menumpang kemewahan orang lain sedangkan bapanya tidak mampu memberikan apa yang diperlukan olehnya.

N menumpang gembira dengan rakan akrabnya, Hashim. Dia ini anak Dato' dan Datin. Soal duit, soal pakaian dan sebagainya kepada Hashim tiada masalahnya. Dia ada pendapatan bulanan yang diberikan kepadanya oleh ayahnya. Manusia macam N, tak kira.. Ada waktu berduit adalah, ada waktu tiada, tak boleh buat apa-apa.

Di sebuah rumah bangalo di kawasan Jalan Telok Sisek, Kuantan. Rumah gedang berkawasan. Ini sebuah kawasan elite. Sunyi kerana rumah letaknya agak jauh di antara satu sama lain dan setiap kawasan berpagar. Rumah sahabat N, Hasyim berada di dalam kawasan ini. Dekat dengan laut Cina Selatan. Nampak Tanjung Api dan Tanjung Lumpur.

Kebetulan kumpulan studi itu mengandungi N, Hasyim dan Zainal. Mereka berkumpul sabtu dan minggu untuk mengulangkaji mata pelajaran. Samada di rumah Hasyim atau Zainal. Ibu Hasyim adalah Datin Aminah (48th) manakala ayahnya, seorang pegawai Kanan Kerajaan Negeri, Dato Omar(53thn). Hasyim anak ketiga, dia mempunyai dua orang kakak yang belajar di luar negara dan dua orang adik. Mereka lima beradik.

N sudah mesra dan biasa dengan keluarga Hasyim dan zainal. Malah N sanggup merumput laman rumah Hasyim bila rumput di kawasan bangalo itu sudah panjang. Dia kena menggunakan mesin pemotong rumput untuk memotong.

"Tak yah Datin, tak yah upah," kata N menolak pemberian upah dari Datin Aminah, ibu Hasyim satu petang.
"Ishh jangan gitu, datin bagi nie buat belanja.." balas Datin Aminah senyum mulus sambil menepuk bahu N.

N serba salah."Mekasih Datin.." N mengambil juga duit note RM10 itu lalu menyimpan dalam dompetnya.

N melihat Datin Aminah dari belakang. Wanita, ibu kepada kawannya itu masih cantik. Tubuhnya masih mempunyai potongan yang menarik tambah buah dadanya agak besar dengan punggungnya bulat dan lebar. Orang senang dan berduit selalu merawat tubuh tambah suami Dato pula.. Banyak saingan dan pengoda. Wanita yan sudah menjangkau 48thn itu masih ngam, masih sedap dipandang dan masih mengebu merangsang syahwat anak muda. O Datin Aminah, Mama kawanku..

Pulau pandan jauh ke tengah
Gunung daik bercabang dua
Hancur badan dikandung tanah
Budi baik dikenang jua

N senyum.. Senyuman yang mengamit flashback.. Sesuatu yang tiada diduga dan tiada disangka.. Sesuatu yang menyentak rasa dan ternyata bagaikan tidak percaya. Namun setiap kejutan menguntungkan N.. Kejutan yang ini juga tidak terkecuali.

Cayalah..
Datin Aminah berkulit cerah
Punggungnya padat cipapnya tembam
Sudah dipanah payudara diperah
Lubangnya sendat menahan geram
Datin Aminah berbogel sudah
Payudaranya kental keras panas
N mencecah mencepap memindah
Menyodok memintal butuhnya ganas
N mencumbu Datin mengebu
Cipapnya madu lubangnya sendu
N membubu Datin terkedu
N menyudu butuhnya beradu

N menyudu cipap Datin Aminah. Lidsahnya bermula di atas tundun, menjangkau ke kelentit. Di kelentit lidahnya menjilat, kemudian mengulom kelentit itu dan memainkan lidahnyanya di sekeliling kelentit dalam mulutnya.

Datin Aminah mengeluh, mengelus, mengelinjangkan tubuh besarnya dan buntut pejalnya mengagah ke mulut N. Payudaranya besar, walaupun meluyut tetapi masih pejal, putingnya cokelat hitam, besar ibu jari dan N mula menghisap dan memainkan lidahnya. Datin Aminah mengerang..

"Wowww.. you are good young man," desah Datin Aminah.

N menjilat perut Datin Aminah yang kelihatan pecah kulitnya walaupun tidak banyak. Dia mengerutkan mukanya.. Rambutnya yang ikal diikatnya dengan getah. N menjilat dan mencium belakang tengkok dan mengulom telinga Datin Aminah membuatkan wanita itu mengerang kuat. Hisapan N pada puting Datin Aminah membuatkan wanita berusia itu mengeliat ke kiri dan ke kanan tanda asyik dan nikmat.

Datin Aminah mengangkang pehanya lebar-lebar.. Dia memegang batang zakar N dan membelainya. Kemudian mengocok batang zakar N geram.

"O my god.. Besar, panjang cock u my boy.. Nicee.. I like it."

N menyembamkan mukanya penuh di tundum dan di cipap Datin Aminah yang tembam itu. Kemudian lidahnyamenjalar ke lurah yang berair lalu menjulurklan lidahnya ke dalam lubang faraj Datin Aminah yang sudah mengangkat punggungnya tepat rapat ke muka N. Datin Aminah mengerang kuat dan mendesah-desah. Kemudian N melekap mulutnya ke lubang faraj datin Aminah lalu menyedut membuatkan datin Aminah mengelinjang kuat ke kiri dan ke kanan, mengertap gigi dan bibirnya..

"Ooo.. Uuu.. Nice.. Sedapp."

Datin Aminah mewmegang kuat batang zakar N dengan tangan kirinya sambil meramas-ramas kasar. Dia menghela nafasnya dan berdehem panjang.. Kini N memasukkan kepala zakarnya ke lubang faraj Datin Zainab.

"Ooo, O gog.. Terasa besar boy.. So goodd and so nicee.." keluh datin Zainab bila penis N sudah masuk ke dalam vagina Datin Aminah.

N meramas payudara Datin Aminah, mengulom puting susu Mama kawannya, Datin Aminah mengeliat, mengeluh dan mendesah sambil mengangkat punggungnya menerima hentakan dan henjutan N. Dia merasa ngilu kerana vaginanya berinteraksi dan bertindak mengcengkam batang zakar N yang sedang ditujah masuk dan keluar di lubang vaginanya. Dia mula berair..

"Arghh.., urghh.. Arghh.. I m cummingg boyy" N meneruskan hentakan dan henjutannya kian laju, kuat dan ganas.

Datin Aminah menjerit-jerit kecil sambil meramas2 rambut di kepala N kemudian memeluk N. N pulka meneruskan henjutannya dan dapat merasakan kemutan vagina Datin Aminah dan airnya sudah banyak keluar melimpah dari lubang farajnya. Jeritan Datin Aminah bertambah, nafasnya semput dan pendek-pendek. Badannya mengigil bila N mengeluarkan batang zakarnya yang keras lalu menyembam semula mukanya ke cipap Datin Aminah. Kemudian menjilat dan menghirup jus-jus madu di vagina Datin Aminah yang merangsang syahwat dan melembabkan tekak N. Jus madu di cipap Datin Aminah dijilat dan dihirup sehingga kering semula.

Lalu N sekali lagi menujah penisnya ke dalam lubang madu di vagina Datin Aminah. Datin Aminah menjerit dan mengangkat buntutnya menerima kembali zakar N yang keras dan besar itu. Dia menerima semula henjutan anak muda, sebaya anaknya itu. Dan kawan baik anaknya pula tetapi butuh N lebih besar, kuat dan panjang dari milik anak atau suaminya. Yang itu tetap diakui oleh Datin Aminah dan dia kesedapan yang amat sangat.

Datin Aminah meracau dan dia sudah klimaks tiga kali dan N masih menghenjut cipapnya kuat-kuat. Dia suka, dia berasa bangga dikongkek oleh kawan anaknya. Dia masih mampu disetubuhi dan memberi kepuasan kepada lelaki. Cuma dia sedih suaminya sudah berasa kendur terhadap tubuhnya. Jarang sekali menyentuh cipapnya. Membiarkan cipapnya kemurungan anpa dijengah-jengah.

"Uwaa.. Uwaa.. Ooohh. Ohh.. Makcik nak kuarr lagii.." jerit Datin Aminah dengan nafasnya berdesah panjang dan berkeroh bagaikan lembu disembelih. Badannya terangkat-angkat menahan kegelian yang amat sangat dan mencapai kemuncak yang penuh nikmat. N mengemaskan henjutannya, kuat dan dalam-dalam ditekan tubi-tubi ke lubang faraj Datin Aminah.

Akhirnya N sendiri menjerit mengeluarkan maninya tepat ke dinding syok dalam faraj Datin Aminah. Datin Aminah menjerit sama sambil mengepit punggung N dengan kedua belah kakinya. Mereka bertukar racau, erang, elus dan kerohan. Sunguh nikmat dan sedap.

Datin Aminah benar-benar puas mengecap persetubuhan itu. Dia memuji kemampuan N.. Dan perbuatan itu bukanlah yang pertama dan terakhir dilalui oleh N malah ada lagi yang mengasyikan. Namun N pandai menyimpan rahsia, sahabat baiknya tidak tahu yang N telah menyetubuhi Mamanya. N menikmati kehidupan yang bahagia dan sederhana. Dia memiliki ramai makcik angkat yang menjaga keberadaan dan kepentingannya.

*****

Kembali semula ke kompleks rumah sewaan. Sebab N tetap akan pulang semula ke rumahnya. Dan dia bersyukur tidak menerima teguran dan tentangan dari keluarganya tentang waktu balik dan jam berapa dia mesti ada di rumahnya.

Depan rumah tuan rumah kelihatan kereta mininya di parking di situ. N tahu Rahim ada di rumah. Dia melihat seorang perempuan muda keluar dari pintu dapor. Belum pernah dia melihat wanita itu. Orangnya dalam 165cm, kulit cerah, muka ada kacukan cina, mata sepet sikit tapi bibinya merekah merah. Menarik juga tapi taklah lawo sangat. Buah dadanya besar membonjol baju kurungnya. Rambutnya dikaran separas bahu. N lalu depan rumah Makcik Sawiyah(38thn). Dia sedang menjaga anak-anak jiran dan menunggu untuk mereka diambil oleh ibu bapa mereka.

"Dari mana N?" tanya makcik Sawiyah sengeh sambil duduk depan pintu rumahnya.

N melihat belahan dada makcik Sawiyah. Wanita sebaya ini masih top. Mukanya bulat, bibirnya kecil dan matanya galak. Senyumnya mulus dan bodynya kira-kira sedaplah. N sudah turun dari basikalnya semasa ditegur makcik Sawiyah, jiran yang menginap di rumah No. 2.

"Balik sukan kat sekolah makcik, sape wanita tu makcik?" tanya N sambil menuding ke arah wanita yang keluar di belajkang rumah Rahim.
Makcik Sawiyah senyum," Tulah penyedap baru Rahim, tuan rumah kita. Lawo juga bini muda dia tu. Baru 18 tahun.. Menjeruk hatilah ah.."

N mengangguk.

"Orang mahu makcik.. Lakulah," balas N sengih sambil memerhatikan isteri muda Rahim yang memiliki punggung yang besar dan lebar.

"Kau ni N, pandai-pandai je..," kata makcik Sawiyah.." Macam orang besar bercakap padahal baru tingkatan 3.."

N mengerling ke lurah buah dada Makcik Sawiyah. Boleh tahan payudara Makcik Sawiyah.

"Pakcik Sulaiman mana?" tanya N ingin tahu.
"Mana lagi.. Out station hantar lori baru polis ke Jerantut.. Mau semingu takde tu. Pagi tadi dia pergi..," jawab Makcik Sawiyah sambil membetulkan kain batik merah/cokelatnya dan mengemaskan kedudukannya.
"Tinggal soranglah makcik..," balas N.
"Gitulah N.. Anak-anak makcik kat asrama di SDAR..," kata Makcik Sawiyah lesu.
"Bagus dan pandai anak-anak makcik," jawab N lagi.
"Harapkan gitulah hendaknya. Untuk diri mereka juga," kata makcik Sawiyah, "Kalau kau senang dalam kul 9.00 karang datang umah makcik ye.."

N angguk perlahan sambil berlalu menolak basikalnya dan tidak menoleh ke belakang, tidak bertanya apa-apa dan kenapa kepada makcik Sawiyah.

*****

Malam kelam.. Bunyi suara katak kedengaran.. Lampu di depan rumah Makcik Sawiyah ditutup. Hanya cahaya lampu dari biliknya, itu pun hanya lampu tidur.

Pertama kali N melihat tubuh montok makcik Sawiyah yang bogel berbaring dengan zakarnya di dalam cipap Makcik Sawiyah. Dia melihat payudara makcik Sawiyah yang masih kental. Putingnya kecil warna hitam. Kulitnya halus. Perutnya ada spare tayar namun menarik. Kulitnya perutnya tidak pecah sangat.

"Uuu sedapp N.. Sedapp.." erang makcik Sawiyah lembut dan perlahan sambil mencakar dada N. N menghenjut sambil meramas payudara Makcik Sawiyah dan menghisap puting payudara yang keras itu. Kedua-dua belah.

Makcik Sawiyah menjongkang jongkit bodynya mengarahkan cipapnya tepat menerima henjutan zakar N dalam lubang farajnya. Lubang vaginanya sudah berair.. Air meleleh ke atas cadar katil Makcik Sawiyah.

"Arghh.. Waa.. Besar N, besar kote kau.." tambah makcik Sawiyah menikmati butuh N dalam dirinya dan dia mengemut dinding vaginanya untuk memberi keseronokan kepada zakar N.

"Sempit lubang makcik.." kata N.. Sambil menghenjut lagi.

"Aaa makan makjun.. Kau kuat N.. Makcik sudah kuar banyak kali ni.. Dan letih.." kata makcik Sawiyah sambil mengerang dan menjerit-jerit halus akibat tusukan butuh N ke lubang farajnya.

"Ooohh sedap kemutan puki makcik.. Sedapp" kata N sambil terus menghentak zakarnya dengan kuat ke luibang puki makcik Sawiyah sambil memegang punggung yang kental dan pejal itu.

Makcik Sawiyah mengangkang lebar.. Dia mula merasa perit tapi asakan butuh N membuatkan dia berasa sedap dan kegelian yang amat sangat menyengat organ air maninya menceceh keluar dari lubang farajnya dan N merasakan air itu membasahi zakarnya.

"Arghh.. Hoo.. Huu.. Waa.. Makcik kuar ni NN.." jeritan makcik Sawiyah panjang dan nikmat itu menghasilkan pengeluaran air yang banyak sambil N melepaskan spermanya ke dalam lubang faraj makcik Sawiyah.

Mereka berkucupan. Masing-masing mengeroh besar. Makcik Sawiyah mengelinjang sambil mengangkat tubuhnya dan bebaring semula. N membiarkan zakar kerasnya bermestatutin dalam lubang cipap Makcik Sawiyah dan mereka berdua bermandi peluh. Terasa air sperma keluar dari lubang puki makcik Sawiyah dan di antara zakar keras N yang masih berdenyut-denyut..

Masing-masing menikmati kepuasan yang amat sangat..

*****

N segera keluar dari pintu belakang rumah makcik Sawiyah. Segera dia berkejar ke bahagian bilik Rahim.

Sebaik sampai dia mengawal nafasnya. Melihat jam iluminous menunjukkan pukul 11. Oo malam. Wow.. Dekat 2 jam N berkongkek dengan Makcik Sawiyah. Patutlah makcik Sawiyah keletihan dan tergelentang tidor tak sedarkan diri. Telanjang bulat dan bogel. N sempat mencium cipap Makcik Sawiyah yang wangi itu sebelum keluar.

Dia dapat mendengar bunyi erangan yang halus dibalik dinding. N melekapkan matanya untuk melihat apa yang berlaku di dalam bilik tuan rumah. N tahu ah Zainah, isteri tua Rahim tidak ada di rumah kerana pergi berkursus selama sebulan di Klang, Selangor.

Dia melihat Rahim sedang bersiap sedia mahu mengongkek Kak Imah, isteri mudanya. Dia di atas dan kelihatan dia memasukkan zakarnya ke lubang cipap Kak Imah yang sedang mengangkangkan pehanya. Rahim mula menghenjutkan zakar kecilnya ke cipap Kak Imah sambil mencium mulut isterinya. N dapat melihat cipap Kak Imah yang berbulu halus hitam dan segar berkulit cerah.

Tidak lama kemudian kedengaran suara dengkuran Rahim.. Sementara Kak Imah mengalihkan tubuh suaminya ke sebelah. Dia bangun dan N dapat melihat payudara Kak Imah yang tegang, bulat sederhana besar. Dapat melihat cipapnya yang basah dan dilapnya dengan sekeping tuala kecil. N mengeleng kepalanya, cepat sangat Rahim mewnyetubuhi Kak Imah. Pantas N beredar dari dinding itu.. Menuju ke rumahnya.

E N D

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More