Selasa, 24 Januari 2012

Digerudi abang angkatku

Hujan turun dengan lebatnya. Jam menunjukkan pukul 7.00 pagi. Aku baru Saja habis mandi.. Sejuknya.. Aku syampoo rambut dan letak conditioner sekali. Fasal semalam kena hujan.. Takut pening kepala pula kalau mandi tak basah kepala.

Selepas mengseterika baju, aku bersiap-bersiap untuk pergi kerja. Hujan masih turun dengan lebatnya.. Camne nak gi keje ni? Terpaksalah aku memakai payung.. Setelah siap semuanya, solek-solek dan pakai perfume JLO ku yang wangi itu, aku pun melangkah keluar meredah hujan lebat menuju ke stesen LRT.

Waktu itu jam menunjukkan pukul 7.50 pagi. Aku mengambil payung Shima, sebab Shima belum balik dari kampung, bolehlah pinjam payung giordanonya.

Dalam kelebatan hujan, aku meredah sambil mengangkat kain sikit takut basah kuyup pula kain nanti terkena air. Nanti orang kata aku nak tunjuk seksi pula. Di pertengahan jalan menuju ke LRT aku singgah di gerai makcik depan umah, untuk membeli nasi lemak. Sudah lama rasanya aku tidak makan nasi lemak.

Rasanya sudah lebih dari sebulan lamanya. Setelah membayar segala aku meneruskan perjalanan menuju ke stesen LRT. Akibat dari hujan lebat, jalan di depan rumah aku di penuhi dengan air yang melimpah deras memasuki longkang-longkang berhampiran, menyebabkan aku tertarik kepada sesaorang..

Betulkah aku telah menaruh minat terhadap seseorang??

Erkk.. Macam tak percaya pula.. Jarang aku meminati orang. Tapi ntah kenapa plak.. Aku terminat sorang lelaki nih. Lama sudah aku ak ambil peduli bab lelaki. Sejak aku keluar matriks masuk universiti dan kini telah bekerja. Aku hanya berminat pada seorang manusia lelaki sahaja..

First aku nampak dia semasa aku balik dari kerja. Then aku just abaikan ajer.. Cuma suka tengok gaya dia.. Ntah la ek.. Nampak macam menarik pula pada mata aku.. Tapi aku hanya melihat dari jauh saja. Takdelah pula aku berhajat untuk menegurnya ke.. Then setelah beberapa bulan.. Ntah macam mana telah berlaku sesuatu yang menyebabkan aku berkomunikasi dengan dia.. Mula-mula tak sangka juga..

Aku teringatkan sesaorang.. Entah kenapa dalam hujan itu aku teringatkan dia.. Macam aku mengadmire budak lelaki ni lah.. Tapi admire ini adalah admire kali pertama aku.. Seorang wanita suci menemukan primadonanya.. Indah menarik membahagiakan..

Sungguh indah kisah cinta
Yang telah aku rasa dan alami
Indah dan menarik hati
Takkan kulupa sampai akhir nanti..

Nak kata aku ni seksi tidak juga tapi ukuran aku adalah 36C 30 37. Payudara aku besar dan sering keras. Puting besar jari manis warna cokelat cerah. Punggung aku pejal dan mantap. Tinggi aku hanya 158 cm. Nama aku Zarina.

Waktu itu aku tengah matriks. Bapa datang dengan member dia melawat aku kat kolej. Ayah mengajak aku keluar makan bersama dengan rakannya. Rakan Ayah yang jauh lebih muda dari Ayah, berusia dalam lingkungan 30 tahun.

Kami makan di sebuah restoran yang Ayah bawa. Ayah dan aku berborak. Ayah memberi nasihat menyuruh aku belajar sungguh-sungguh. Dalam pada itu mata aku mengerling kat rakan ayahku yang dikenalkan sebagai Abang N. Segak orangnya, sasa tubuhnya sering senyum berkulit cerah. Dia hanya mendengar ayahku berbicara dengan aku. Dia tidak masuk campur kecuali sekali sekala sengih dan tersenyum. Orangnya tinggi, lebih tinggi dari Ayah dan bertubuh atletis.

Sekali sekala aku melihat matanya menjalar ke tubuhku terasa macam dia tengah meratah tubuhku pula. Heheheh.. Aku ni perasan jerr.. Namun aku merasa tertarik dengan Abang N. Ini kali kedua Ayah membawa Abang N menemui aku di kolej. Dia hanya bercakap sepatah dua dengan aku. Bertanya kabar dan bertanya sihat atau tidak. Selainnya dia mendengar sahaja perbualan Ayah dan aku. Lagipun tidak ada apa-apa secret dalam perbualan Ayah dan aku.

Bila aku balik ke kolej semula, aku melihat kad Abang N dalam dompetku. Aku melihat nombor hansetnya. Aku senyum. Aku terasa rindu pula kat Abang N. Aku mula hantar sebaris ayat melalui SMS kepadanya bertanya kabar pada satu hari. Dia membalas dan menanya perihal persekolahan aku. Dan semenjak dari itu kami selalu bersms dan sekali sekala dia menelepon aku. Aku tidak pernah menelefon dia kecuali SMS jer atau melalui SMS meminta dia menelefon aku.

Aku macam syok jer kat Abang N. Rasa bangga dan bahagia bila berjalan dengan dia. Kenkadang member sound enggak.. Abang N tu segak.. Rasa bangga berbunga di hatiku.

Tambah kalau aku berjalan dekat dengan dia aku rasa enggak satu macam. Terlebih lagi terhidu bau atau odor badannya. Macam wangi menusuk lubang hidungku. Aku boleh basah kat bawah. Cipap aku bukan besar sangat-setangan ajer besarnya tapi tembamlah. Selalu basah bila jalan sama dan ingatkan Abang N.

"Fuyoo cantik tubuh u manja.. Lawa buah dadamu tegak mencanak.. Keras.. Mak aii Zarina sungguh tak sangka body u solid.." puji Abang N ketika mengucup leherku.

Aku gugup, hati ku berdebar-debar kencang.. Tambah bila tangan N meramas buah dadaku. Ramasannya lembut dan keras, hisapannya perlahan dan kuat di putingku. Aku mula mengigil dan seluruh tubuhku rasa kaku dan ngilu bila lidahnya menjilat. Huu.. Aku ngaku yang Abang N membuat aku gilerr. Baik dari segi perasaan mahupun fizikal. Terus terang aku bahagia dengan lidahnya dan ramasannya dan sentuhan Abang N.

Entah macamana aku rela dan bersedia untuk menerima Abang N dalam diriku. Macam tak caya lak aku leh terima batang zakarnya yang besar panjang dan keras tu.. Huu.. Fuyoo besar kote dia.. Bergetar jantung berdenyut rasa memandang dan memegang batang kote Abang N. Kemudian Abang N mengajarku cara menjilat kontolnya, cara mengulom kepala kotenya dan mengulum habis batang zakarnya sampai ke pangkal.

"Makk.. Uuu.. Makk.. Uhh.. Abangg sedut, sedutt.. Sedapp.. Sedapp Abangg Nn.. Isap pussy I lagi lama-lama.. Bangg N," erangku sambil memaut tengkok Abang N dan mengucup bibirnya. Lalu aku merasakan aksi lidah Abang N dalam mulutku.

Aku rasa seperti fana menerima serangan dari semua arah ke tubuhku. Aku merasa diriku melayang sambil tubuhku berada di atas tilam empuk sebuah hotel ternama di bandar aku belajar itu. Abang N membawa aku ke hotel itu. Aku suka sebab aku tak mahu menghabiskan weekend di kolej. Aku perlukan satu perubahan.

Rupa-rupanya inilah perubahannya. Perubahan aku menjadi seorang wanita tulen dan sejati di tangan dan kontol Abang N.

"Aduii Bang.. Pelan-pelan," kataku ketika menerima kehadiran batang zakar Abang N ke dalam vaginaku, "Aduhh.." aku mengepit kangkanganku kerana aku berasa sakit bila kontol keras itu menujah masuk.

Abang N memebelai sambil meramas dadaku perlahan..

"Relax dear.." kata Abang N sambil mengucup bibirku dan dia menjilat wajahku sambil batangnya berendam di bahagian depan lubang farajku. Aku merasa amat sakit dan menanggis. Sakit bagaikan disiat-siat. Aku tahu kat lubang faraj itu juga bayi akan keluar-besar tu.. Inikan pula batang zakar Abang N pasti boleh masuk semuanya. Aku mesti bekerjasama untuk menikmati pengambilan daraku oleh kote Abang N.

Aku mula memeluk Abang N kembali. Abang N dapat merasakan yang aku mula membuka kangkangan semula. Dia melihat batang zakarnya yang berada di liang faraj aku.. Aku memusingkan punggungku dan mengangkat sedikit untuk menerima batang zakar Abang N, aku yang waktu itu berusia 19 tahun menyerahkan daraku kepada Abang N yang sudah berusia 33 tahun.

Aku akhirnya menjerit sekuat hatiku.. menggigit, mengerang menanggis dan dengan megah dan kuat hati menerima batang zakar Abang N dalam lubang farajku. Aku mula belajar mengemut batang zaka yang tebal itu. Abang N mula menghenjut perlahan dan aku sudah dapat menerima gerakan dan hentakan itu walaupun aku merasai lubang faraj ku perit dan pedih dan tahu darah membecakkannya dan juga menyelaputi batang zakar Abang N.

Sekali lagi aku menjerit kuat bila aku klimaks. Aku meemluk Abang N dengan erat sambil melumati bibirnya dengan kucupan dan keluhan aku. Sungguh nikmat Abang N berjaya memuaskan aku.

Bunyi hon kereta membuat aku tersentak. Tesentak dari lamunan manis mengingatkan Abang N yang mengambil dara aku. Abang N yang pintar mengerudi lubang cipapku sehingga aku menjadi seorang wanita.

Minggu lepas dia datang tempat aku, dan kitorang berbual-bual pasal kerja etc.. Then minggu ni pun ada jugak.. So maksudnya sudah dua kali aku berjumpa ngan dia secara face to face dan berbual-bual. Mungkin sebagai hanya seorang kawan atau rakan sejawat. Tidak sangka pula aku boleh dapat berkomunikasi dengan dia. Tak terfikir langsung. Tapi entah laa. Seronoklah dapat berbual dengan dia. Tapi walaubagaimana pun aku tak nak melayan sangat perasaan aku nih. Aku masih teringatkan Abang N.

Aku tak suka meletakkan harapan. Takut nanti terkecewa.. Aku merasakan kitorang mungkin akan dapat lebih berkomunikasi dan berjumpa sebabnya dia akan selalu jumpa aku untuk bincang-bincang atau just mai tempat aku untuk saja-saja.

Tetapi aku tak tahu pun berapa umur dia, aku cuma tahu nama dia saja. Dari gaya nampak macam muda atau sebaya aku. Tapi aku suka la tengok gaya dia, Nampak kemas sahaja kalau pakai jaket itam lagi phew.. Macho ajer tergoda plak aku hehe.

Aku kalau admire orang jarang aku akan cakap terus terang. Tapi kalau terjadi sesuatu keadaan yang merapatkan hubungan aku dengan orang yang diadmire menambahkan peluang untuk aku mengenali diri dia dengan lebih lanjut.

Buat masa sekarang aku hanya biarkan saja perasaan aku nih dan mencuba mengjauhkannya. Aku tak mau menaruh harapan, pasal aku belum mengenali diri dia yang sebenarnya.

Aku kena ubahlah cara pemikiran aku, then baru mengubah perbuatan seterusnya tabiat dan karekter dan menjadi pencapaian hidup.. Hehehe.. Bersemangat plak aku bila baca motivasi ni.. Tapi memang kita sebagai manusia kena sentiasa memotivasikan diri selalu.. Kalau tidak hilanglah semangat.. Dan mengingatkan Abang N adalah satu push pada diriku. Aku rasa bersemangat semula. Aku mula merasa cipapku basah habis.

Sampai ajer di pintu masuk LRT aku menunjukkan monthly card LRT yang baru aku beli semalam dengan harga 70 ringgit sekeping. Tidak sampai seminit aku tiba di platform, LRT pun sampai, lalu aku terus menaiki LRT menuju ke stesen Kelana Jaya.

Sampai ajer di stesen Kelana Jaya, hujan sudah agak reda. Tidak selebat semasa aku keluar rumah tadi. Walau bagaimanapun payung masih diperlukan. Aku tidak mau basah walau pun kena setitik hujan. Sedangkan aku sudah basah mengingatkan Abang N dan bersetubuh dengannya rakus sekali dalam lamunanku.

Van yang di tunggu-tunggu pun tiba, aku melangkah masuk menaiki van. Tepat pukul 8.20 van bergerak meninggalkan stesen LRT menuju ke opis aku.8.25 van sudah sampai di pintu utama bangunan opis aku. Aku turun sambil membuka payung terlebih dahulu agar tidak basah dek ujan yang masih rintik-rintik.

Setelah mengenakan name card kerja pada mesin pengimbas pintu aku pun melangkah masuk menuju ke bilik aku. Payung yang tadi basah aku bukakan agar cepat kering dan aku letakkan di sudut pintu. Kasut yang tadi basah juga aku tanggalkan dan letakkan di bawah meja. Aku hanya memakai selipar yang memang sudah sedia ada.

Hanset aku buzz.. Aku capai samabil mengelus nama Abang N.. Aku senyum lalu menjawab hanset ituu.. Hatiku berdebar dan cipapku mula mengemut.. Di hujung sana suara Abang N memanggil aku sayang.. Aku besar hati..


E N D

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More