Rabu, 18 Januari 2012

Go kakcik kongkek zahrah - 1

Namanya Zahrah, semampai dalam 158 cm, body figure 36C, 29, 38, berkulit cerah. Berusia 22 tahun, telah berkahwin setahun yang lalu, belum mempunyai anak. Suaminya juga student di IPTA yang sama dan sebaya dengannya. Wataknya periang dan agak malu-malu bila diperkenalkan kepada Noleh bosnya, adalah member N sendiri.

"N, ni Puan Zahrah. Dia student buat praktikal kat syarikat aku nie. Dia nie isteri orang," Jusuh sengih memperkenalkan Zahrah kepadaku.
"Hi Puan Zahrah, tahniah.. You have come to a reputed company. Belajar dan maximise kepakaran dari mereka ni semua.." Ucap N sambil berjabat salam. Lembut tapak tangan Zahrah dan sejuk.
"Tq Encik N.. I will..,"balas Zahrah dengan senyum melirik walaupun hatinya sedikit berkocak.
"You pun boleh belajar dengan En. N. He is our principle consultant too," tambah Encik Jusuh ketawa.
"Get to know him better, you tak akan rugi." Zahrah memandang tepat. Anak matanya berkaca.
"Ok En N, glad to meet and know you. See you later. Excuse me bos..," kata Zahrah dan dia pun berlalu sambil menjeling manja kepada N.

Selalunya bila student membuat kerja-kerja practical akan berada di sesebuah syarikat itu selama tiga hingga enam bulan. N pula selalu berada di syarikat membernya itu. N telah membantu syarikat itu mendapat satu kontrak kerja-kerja penyelengaraan bernilai lebih dari ringgit three million. Kontrak pemberian kerja telahpun ditandatangani. N tahu komisyennya ada di situ.

Tidak sangka hendak bertemu dengan yang tidak disangka.. So yang the unsangkarable berlaku. Sejak Zahrah mengenali N, dia sering lunch dan minum dengan N di warung Kakcik dekat dengan opis mereka ketika mula-mula N memperkenalkan warung itu kepada zahrah.

"Tuan N makan biasa ka?" Tegur Kakcik menyerongeh sambil mengenyit matanya dan memuncung bibirnya.
"Biasa jek.. Tanya kawan saya ni dia nak makan apa? Ni Zahrah Kakcik, keje kat pejabat atas nun," kata N memperkenalkan Kakcik yang bersih, ketrampilan yang menarik, kemas dengan baju kurung kuning air bertudung dan bertubuh orangnya. Sekitar 33 atau 34 tahun.
"Cik Zahrah nak makan apa?" Tanya Kakcik ramah sambil membersihkan meja dan mengelap meja dengan tisu.
"Tuan N kita nie jaga badan. Makanan dia hanya lah kuehtiaw ladna tak pedas," jawab Kakcik, janda muda anak 2 itu. Membuka gerai nak membesarkan anak-anak dibantu dengan beberapa orang pekerja Indonesia.
"Buat dua biasa Kakcik, buat yang best sure giannyerr..," kata N sambil mengenyitkan matanya kepada Kakcik dan memerhati punggung Kakcik yang bergoyang meninggalkan meja kami.

Kemudian N mengalihkan pandangannya kepada Zahrah. Kami hanya berborak hal-hal biasa. Pelajaran dan tugasan serta latihan practical. Sekali-sekala Zahrah tersasul menceritakan hal ehwal rumah tangganya yang menurutnya, tidak pernah mengecapi kebaha-giaan. Tambah-tambah tinggal dengan ipar-duai dan mertua yang berkedudukan agak tinggi sedangkan Zahrah tidak berada dan asalnya pula hanya anak orang kampung.

"So you are not happy with your marriage life? Sukar Za sebab you nak hadapi studies and hidup dalam alam perkahwinan yang terumbang ambing," kata N mengeluh seakan-akan dia yang menjunjung masalah yang dihadapi oleh Zahrah.
"Namun ada juga couple cam you yang boleh.. Usahakanlah dan buat yang terbaik buat you." Zahrah senyum kelat.
"Habis hendak buat camne. Jodoh kami dah berlaku sekarang ni Abang N. Nak sorot ke belakang pun tiada gunanya."
"Kalau soal batin tak mencukupi you kena cakap dengan husband you dear. Nanti yang susah you dan yang senget rumahtangga you berdua. Jangan pandang enteng," nasihat N sambil dia memerhatikan Kakcik sibuk melayan pelanggannya yang lain.

N tabik Kakcik yang bermulut ramah dan ringan tulang. Wanita yang dijandakan ini memang kuat azam dan cekal hatinya. N melihat the living example yang berusaha keras mencari nafkah di arus dan gelombang ibukota.

"Tu yang payah.. Dia cuba elakkan. Nak bersama pun sebulan sekali dah sukar. Kalau adapun hanya untuk kepuasan suami I sahaja. We're young so kami masih mencari punca-punca," jawab Zahrah mengerutkan keningnya.

Mata N terpaku ke lurah dada Zahrah yang beralun oleh nafasnya yang turun naik. Dia memakai baju jenis low-cut. Mereka berdua menikmati kuewtiaw ladna yang menjadi makanan sepesial N di warung Kakcik.

"I jarang mengecapi kepuasan dalam hubungan suami-isteri. Malah, selepas bersama suami, I menangis kerana 'ditinggalkan' dan tidak dipedulikan. I sumpah, di malam pertama I rasa puas. Itu sahaja Abang N, kalau ikut I'm sick deep inside me," jelas Zahrah tanpa malu mengisahkan hubungan suami isterinya.
"Give time to yourself and your husband. You all baru setahun nikah. Banyak dan panjang masa untuk you all betulkan kedudukan ni," nasihat N lagi.
"Bukankah berumahtangga itu satu ujian. Nothing is easy in this world. Seronok hanya sementara Zahrah."

Zahrah menyuap kuehtiaw ladna ke dalam mulutnya. Dia memandang ke mata Abang N.

"Abang N camner pula menjadi solo Papa ni? Lama dah ke membujang?" Tanya Zahrah sambil menghirup sedikit kuah ladna.
"Abang camtue ajerr. Membesarkan anak-anak dan belajar. Ada sikit bisnes sebab kurang duit, dapat projek serah pada syarikat yang you buat praktikal nie." Balas Abang N.
"Bila anak-anak besar Abang rasa lonely dan bored."
"Abang masih muda. Life begins at 40.." Zahrah kekeh kecil.
"Dan Abang N nampak muda. Segak, tall, tough, well built body dan peramah. Takkan takde yang sangkut kat Abang N."

N ketawa kecil sambil menguiskan lada merah ke tepi pinggan ladnanya. Dia menghirup air suam.

"Bab sangkut atau fall in love ni Abang N elakkanlah. Tak mahu ada tanggung jawab baru dan masalah baru. Happy with what I am. Kalau masa depan ada jodoh mungkin I nikah semula," jawab Abang N perlahan.
"Takkan takde sex life? Mustahil lelaki mana tahan selalunya." soal Zahrah direct.
"Sejak wife Abang passed away eight years ago, Abang cool down. No sex about six years. Well I never tell people. Your boss knows me better." Jawab Abang N mengelap mulutnya dengan tisu.
"Bila anak bongsu I suruh cari happiness barulah I nak mencuba. Bayangkan Abang N menjadi kekok dengan perempuan. Malu pun ada. Tak tahu hati perempuan dan camne nak handle. Lebih menakutkan keris sempena riau I takut bekarat atau tidak berfungsi."

Abang N ketawa berdekah dituruti oleh Zahrah.

"Got you keris sempena riau? Keris Abang karat ker?" Tanya Zahrah beriya-iya.
"Tu yang Abang N gusar dan takut. Sebab lama tidak diasah, dili-mau dan dikemenyankan,"N ketawa besar."Seninya pun dah lupa. Tak cayer ker??" Zahrah senyum lebar.
"Masakan. It comes natural Bang N. Fitrah hidup dan menikmati kesedapan. Masakan karat dan terlupa teknik, tak timbul."
"Iyer ker.. Kalau tak fasal teknik takkan you complaint sayang.. Tul tak Abang N cakap. Sebab teknik you hadapi ketidak-puasan yang mencengkam dan menekan jiwa.." Balas Abang N mengenyitkan matanya.

Zahrah angguk dan membalas kenyitan Abang N. Dia mengangkat punggungnya yang bulat itu lalu mula beredar.

"Kita talk some other tima Abang N," kata Zahrah senyum manis.
"Ok.. No problem," jawab Abang N dan mejanya kini diduduki oleh Kakcik yang mengesat peluh di dahi dan mukanya.
"Wow bukan main intim dengan pompuan kow tuh," tegur Kakcik sambil minum teh aisnya. N ketawa kecil.
"Takkan jeles kut. Tu isteri orang juga."
"Ada peluanglah tuh..," juih Kakcik sambil mencubit peha Abang N.
"Isshh you nie.. Relax lah," Balas N memandang wajah Kakcik sambil melihat pangkal buah dada Kakcik yang dibalut dengan t shirt low-cut.
"Tak sampai ke situ le niat. You kan best. Ketat dan umphh."

Kakcik ketawa. Menghela nafasnya.

"Ye kerr.."
"Kalau tak iyer masakan citer.." Balas Abang N menjeling sambil meramas peha Kakcik di bawah meja.
"Manalah tau, dah dapat tanduk, telinga mana guna lagi..," jawab Kakcik muncung.

Abang N ketawa dan menarik muncung Kakcik. Seingat Abang N, hehehehe.. Kakcik.. O.. Kakcik..

Abang N menggulingkan Kakcik, dia di bawah dan Kakcik di atas. Kami faham kehendak masing-masing. Kini giliran Kakcik pula. Menjilat telinga Abang N. Lidahnya bemain-main di cuping telinga. Rambut Abang N dielus lembut. Kemudian dicium lehernya. Kakcik mengigit lembut. Puting dada kanannya turut disedut. Sambil tangan Kakcik menggentel puting dada kirinya pula.

Kakcik mencium dan menjilati tubuh Abang N bertubi-tubi. Hinggalah ke zakar. Kemudian. Dilumurkan jem ke kepala konek Abang N. Lalu dijilat-jilat oelh Kakcik. Seperti menjilat ais krim. Batangnya pula diurut-urut. Nafas Abang N kian tidak menentu Abang N menolak Kakcik Lalu menghimpit tubuhnya ke bawah semula. Nafasnya semakin mendesah..

"I can't stand it anymore" bisik Abang N dengan suara yang bergetar.

Kakcik angguk perlahan. Dalam saat begini. Tiada lain yang difikirkan. Hanya kepuasan. Dan Kakcik benar-benar menginginkannya.

Sekali lagi Kakcik mengangkangkan kakinya. Abang N menyuakan zakarnya yang besar, panjang dan keras itu ke lubang puki Kakcik. Lalu memain-mainkan hujung zakarnya ke biji kelentit Kakcik.

"Arghahh.. Abang N.. Aku dah tak tertahan lagi.. Besar sungguh kote Abang N.. Senakk.. Waduhh.." Desah dan rengek Kakcik memintal dan menjongket tubuh tembamnya.

Jerit Kakcik kengiluan dan kegelian yang amat sangat. Abang N mula menekan zakarnya dan mula menghayun.

"Arghh.."

Kakcik terasa zakar Abang N yangg tegang itu memenuhi segenap ruang di dalam vaginanya. Abang N terus menghenjut dan menghenjut. Punggung Kakcik turut mengikut irama henjutan Abang N.

"Abang Nn.. Uhh.. Uhh.. Abang Nn.."

Tanpa disedari oleh Kakcik, dia meraung-raung dan menangis kecil meminta dan menagih dikongkek sekuat-kuatnya oleh Abang N. Abang N kian laju dan kuat memacu. Butuh Abang N bagaikan seekor tedung menggelepar menerobos ke dalam hangat cipap Kakcik. Cipap Kakcik yang menggila kemutannya. Semakin kuat Kakcik mengemut dinding vaginanya. Semakin laju henjutan Abang N.

Dan akhirnya kami sama-sama berada di kemuncak. Abang N memuntahkan lahar spermanya ke dalam lubang puki Kakcik. Dan mereka terkapar menikmati nikmat yang bergelora. Abang N telentang di sebelah Kakcik sambil tangannya masih mengusap-gusap tundun Kakcik.

Bersambung . . . .

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More