Rabu, 18 Januari 2012

Go kakcik kongkek zahrah - 2

Zahrah tiba di rumah. Ketika dia membuka pintu kelihatan Rahim sedang duduk menonton televisyen. Rahim langsung tidak memandangnya. Zahrah meletakkan beg. Dia duduk disebelah Rahim. Tangannya cuba menyentuh bahu Rahim. Namun Rahim berganjak. Tidak membenarkan Zahrah menyentuhnya.

"Sayang apa khabar?" Soal Zahrah lembut.

Rahim tidak menjawab. Sekadar kedengaran dengusan datang dari mulutnya.

"Sayang dah makan?"
"Tak lapar" Rahim bangun.

Dia terus melangkah naik ke atas, meninggalkan Zahrah. Memberontak. Zahrah menghela nafas sebak. Dia bangun, menuruti Rahim yang sudah berbaring di atas katil. Ketika nampak Zahrah masuk ke dalam bilik, Rahim bingkas bangun. Dia duduk di penjuru katil, memaling muka dari isterinya.

"Sayang.." Zahrah duduk di penjuru sebelah sana. Dia bersuara lembut.
"Sayang.. I love you sayang, you are the perfect man for me. You dah beri segala-gala apa yang I mahu. Takkan ada lelaki lain yang boleh menggantikan you, sayang. I love you, I love you Rahim." Zahrah mengesat air mata yang mula mengalir.
"Sayang, can you open your heart and listen to me. I tahu I bersalah. Can you forgive me sayang?" Dia bergerak cuba menyentuh Rahim.
"I ngantuk. Nak tidur." Rahim menolak tangan Zahrah.

Dia berbaring sambil kepalanya ditutup dengan bantal. Hati Zahrah hancur melihat tindakan Rahim. Dia bangun, keluar dari bilik itu. Dia duduk diruang tamu, cuba menenangkan dirinya. Dia harus tabah. Tabah untuk mengatasi masalah yang lebih rumit. Rahim merasa egonya tercabar. Rahim, suaminya tahu yang dia open dan akan berkata apa yang difikirkannya patut dan benar.

Zahrah cuba bertolak ansor. Cuba mengalah dan suaminya Rahim pula berkeras. Kalau kote dia keras okeylah, ni kote dia tak bertahan lama. Mana best?? Tambahan dia gelojoh dan self centered. Lagi malas. Apa nak jadipun jadilah. Zahrah berani menghadapi risiko.

"You nak i buat apa lagi? You nak suruh i buat apa lagi? Please sayang, please forgive me!" Zarah merayu. Dia memandang Rahim.
"Ada I suruh you buat apa-apa?" Rahim menyoal.
"I tahu I bersalah, I degil but semua ni is part of my job.. Give me a break and peluang?"
"Peluang apa? Sekarang I dah tak kenal siapa wife I. Are you my wife?"
"Yes, sayang, I love you!"
"No, I tak rasa you ikhlas. Sebenarnya, Kadang-kadang rasa sangsi tiba-tiba datang, mempersoalkan kejujuran you. Tapi i lawan semua itu. I kata pada diri i sendiri, no. My wife tak kan buat itu semua. My wife adalah seorang perempuan yang istimewa. Dia takkan keluar dengan lelaki lain. Worst, takkan berpegang tangan dengan lelaki lain!" Rahim marah walaupun nadanya tidak tinggi.
"Then one thing, You marah I keluar dengan lelaki lain, kenapa you boleh keluar dengan perempuan lain? I am doing my practicle you see. Kena keluar dengan staff salah ke?" jawab Zahrah tegas.
"Itu lain, kami hanya kawan.." Balas Rahim.
"Dah! Cukup! Cukup! I tak nak dengar rubbish dari mulut you. Sekarang i dah tak tahu, I dah rasa macam kahwin dengan perempuan murahan!" Dia berlalu dari situ.

Kata-kata yang keluar dari mulut Rahim benar-benar menghancurkan hatinya. Zahrah terduduk. Terasa seolah-olah halilintar meyambar tubuhnya. Wajahnya ditutup dengan kedua telapak tangannya. Dia menangis semahu-mahunya.

Kedengaran di luar kereta Rahim bergerak meninggalkan rumah mereka. Zahrahmenangis dan terus menangis. Tergamak suami yang amat dicintainya menghamburkan kata-kata penghinaan sedemikian rupa. Suami yang dicintai sepenuh hatinya sanggup menjatuhkan maruahnya. Kemarahan Rahim tampak semakin lama semakin menjadi-jadi jikalau ayat sebegitu lancar keluar dari mulutnya.

Zahrah mencapai telefon.

"Abang N.. Boleh kita jumpa?"

Zahrah murung. Dia mengesat air matanya. Abang N memandang dengan simpati. Mereka bertemu di sebuah kawasan berbukit di pinggir ibukota. Kawasan yang amat sunyi. Tapi agak selamat untuk sebarang kejadian yang tidak diduga.

"Kau nampak teruk." Komen Abang N.

Zahrah terus tersedu.

"Macam mana lagi I nak explain?" Dia memandang Abang N.
"I benar-benar buntu. Dia tak mahu dengar sebarang penjelasan dari I."
"Cemburu buta.. Maklumlah anak muda," Kata Abang N mengekeh kecil.

Zahrah mengeleng. Dia mengeluh dan terus mengeluh.

"Entahlah, Bang N. I tak tahu apa lagi yang nak buat. Dia benar-benar marah. Oh syit go to hell.. Walaupun I tak mahu kehilangannya but what the hack.. Kalau dia boleh I juga boleh.. So what??"
"Zahrah!" Abang N memegang bahu Farah.
"Bersabarlah! Segala ini adalah dugaan. Percayalah, berdoa agar dia berubah dan dapat menerima penjelasan kau. Abang percaya semua akan okey nanti!"
"Semuanya akan okey?" Ujar Zahrah perlahan.
"Akan okey.."
"So whats up?" tanya Abang N membenarkan Zahrah dengan perasaannya.
"Let's go somewhere.. Let's be together alone..," ujar Zahrah mengemaskan dirinya dan menghela nafasnya. Dia menghirup udara segar perbukitan itu.

Dan mereka berlabuh. Di sebuah garden dengan rumput velvet di tepi sebuah kolam jacuzzi merupakan tempat berteduh. Membuang hal-hal yang menyemakkan kepala dan menghindarkan permasalan dari kehidupan Zahrah. Go to hell with my husband! Getusnya. Dia merasakan keadaan dan bersama dengan Abang N lebih membahagiakan, mententeramkan, sexciting dan adventurous. Tambah vaginanya merenyam.


Pengenalan yang indah..

Zahrah tidak sangka. Never did she expected, manusia lelaki kedua dalam hidupnya adalah Abang N. Konsultan tempat dia mencurah rasa dan setia mendengar cerita dan menasihatinya. Memeranjatkan dada dan mata Zahrah. This very man in his 4ties gave her the best fuck in her life. Membuka mata dan kepalanya, menjana rasa dan maunya kpada Abang N. Dan mempercayai bahawa Abang N mempunyai senjata dan keris sempena riau yang panjang, besar dan hulu kerisnya sebesar buah telir.

"Ohh Bang N, tak caya arah tengok butuh Abang N nih. Ohh.. Besar, panjang, berurat tebal dan panjang.." Kata Zahrah terkejut bila melihat butuh Abang N di depan matanya.
"Ee.. Ii.. So massive, huge dick, Abang N.. Can I take it? Boleh ke I rasa dalam vagina I?"


Babak jacuzzi..

Abang N ketawa lalu dia menarik Zahrah masuk ke dalam jacuzzi tub. Mereka mandi dan berendam bersama dalam tub dengan air deras menyimbah belakang tubuh dan tubuh mereka. Abang n memeluk tubuh Zahrah yang bogel dari belakang. Mereka berendam bersama.

Dan Abang n mula meraba-raba tubuh mungil dan montok Zahrah yang cerah itu sambil mereka berkucupan hangat. Kemudian Zahrah memegang batang kote Abang N dan mengurutnya sambil menciumnya ketika menyelamkan kepalanya.. Dalam pada itu cuba mengulum lalu mengigit manja kepala kote Abang N. Abang N meramas buah dada Zahrah yang keras sambil mengentel putingnya.

Kini Zahrah mencangkung berdepan dan memegang bahu Abang N. Buah dadanya mencecah dada bidang Abang N. Abang N meramas dan menyonyot puting susu Zahrah. Zahrah mula mengelinjang, mula mendesah dan suara erangannya menangkap telinga dan dia mula mengacahkan butuh Abang N ke lubang cipapnya. Dalam kedudukannya itu dia mengemudikan kepala butuh Abang N ke lubang vaginanya.

"Ohh.. Ohh.. Makk.. Besarnya kote Abang N.. Ee.. Payahnya nak masuk.. Hearghh.."

Zahrah menekan lubang cipapnya ke kepala kote Abang N dan dia cuba mengerakkan punggungnya supaya dapat menerima batang kote Abang N.

"Sempitnyaa lubang puki you Arahh.. Nice.. Pelan-pelan dear.. Tumpukan perhatian.. Mungkin rasa sakit.. Tapi pelan-pelan nanti sedap.. Air jacuzzi ni leh tolong.. Hehe," kata Abang N memaut tubuh Zahrah yang kecil molek tu.

Zahrah mengerang..

"Eee, sakit.. Ee koyak bibir puki Arahh Bang nn.." Tubuhnya sekejap kejang sekejap relax.
"Relax.. Halakan ke semburan air.." Kata Abang N yang memutarkan kedudukan menyipi ke air supaya semburan air mengenai puki dan batang kotenya.
"Oohh Bang nn geli.. Masuk dah pala kote.. Aduhh.. Ee.. Sedapp.. Mengembang besar pala kote Bang N.. Pedihh.. Nasib baik tak berdarah.. Usshh.. Arghh.. Abang N.. Nak kuar.. Nak kuar.." Raung dan jerit Zahrah yang merasa lubang pukinya penuh dengan daging kote Abang N.

Kepalanya menghala ke langit dan dipusingkan ke kiri dan kanan sambil Abang N meramas buah dada Zahrah yang bergoyang di depan matanya. Zahrah cuba menghenjut lubang pukinya ke batang kote Abang N yang berdiri mencanak dalam air deras tub jacuzzi. Abang N juga menghinggut punggungnya dan perlahan memasukkan lagi batangnya yang baru ditelan sepertiga oleh lubang cipap Zahrah.

Zahrah mengemut dinding vaginanya dan terus menelan batang butuh Abang N, dia menjerit-jerit sambil terus menghenjut sedang Abang N rakus mencium, menjilat tengkok dan cuping telinga Zahrah. Zahrah kegelian. Kini Abang N melekap dan mengokak leher Zahrah dan membuat satu love bite, kemudian menurutkan dengan beberapa love bites di pangkal tetek Zahrah.

"Huu.. Arghh.. Ee.. Masuk habius butuh Abang.. Oh.. Oh.. Oh.. Sedapp.. Gelii.. Oh sedapnya.. O sedapnya butuh Abang N dalam puki Arahh.. Rasa kemut Arah Bang N"
"Yes sayang.. Yes.. Kemut kuat-kuat sayang," getus Abang N.
"Do it gently dan ganasz.. Love you cunt sayang. Sedap puki sayang."
"Ohh.. I kuarr.." Jerit Zahrah kuat. Menahan dan mengerutkan mukanya menahan klimaksnya.. Dan terus menghenjutkan lubang pukinya ke batang kote Abang N yang keras macam tiang telifon tu. Lidahnya dijelir-jelirkan keluar sambil tangannya memaut bahu Abang N dengan meneruskan henjutannya sampai ke pangkal butuh Abang N.


Rumput velvet..

Abang N mendukung Zahrah dan keluar dari jacuzzi tub. Batang kote masih berada dalamn lubang vagina Zahrah. Zahrah mengapuk leher Abang N sambil kedua belah kakinya melipat pinggang Abang N.

Kini Abang N meletakkan tubuh Zahrah perlahan dan manja di atas rumput velvet itu. Dia menarik keluar batang butuhnya. Kaki Zahrah dikangkangnya lebar-lebar.

"Abangg it was nice.. Sedapp.. Abang kongkek best.."
"You juga bestt sayangg.. Lubang puki you ketat. Ada gigitan. You can fuck too."

Dan N membenamkan muka ke puki Zahrah. Zahrah mengeliat dan mengeluh. Sambil tangan N meramas dan mengentel puting susu Zahrah, lidah Abang n bermain di kelenit Zahrah. Zahrah mengerang kuat. Kemudian kelentit Zahrah dihisap, dijilat dan dinyonyot lalu disedut dan digigit manja. Zahrah mengacah dan mengacu pukinya rapat ke mulut Abang N.

Kini lidah itu menjilat dan menghisap alur cipap Zahrah. Lidah itu menuju ke lubang cipap Zahrah. Mulut ditekap ke lubang cipap dan Abang N menjulurkan lidahnya keluar dan masuk di lubang cipap Zahrah membuatkan Zahrah berdesup-desup rasanya. Mulut Zahrah bising. Bodynya bagaikan tak keruan. Tubuhnya mengelinjang dan mengejang bagaikan cengkadak diusik.

"Huu.. Sedapp.. Nice.. Tak penah dapat cam niee.. Uwa.. Uwa.. Uwa.. Nak klimaks lagi Abang nn.., huhahuhahuha.." Jerit Zahrah sambil memulas tubuhnya sambil menghonggah punggungnya ke lidah Abang N.

Kini Abang N menyediakan kotenya lalu dibenamkan ke dalam lubang faraj Zahrah.

"Aduhh.. Huu besar panjang kote Abang N.. Sedapp.." Jerit kecil Zahrah yang megoyangkan punggungnya membolehkan lubang vaginanya menelan batang butuh Abang N sepenuhnya.

Dia melawan rentak henjutan dan pompaan Abang N. Batang yang panjang itu masuyk sepenuhnya sampai berlabuh ke pangkal tundun Zahrah. Zahrah menjerit-jerit dan merasa fana. Mata hitamnya hilang mata putihnya nyata..

"Arghh.. Urghh.. Lets come together sayang.. Jom kuar sama-sama Arahh.." Jerit Abang N terus mengongkek kuat-kuat ke puki Zahrah. Zahrah melawan.
"Huhahuha.. Uwa.. Uwa.. Bestt.. So nice.. Sedapp.. Sendat rasa.. Biar sakit tapi sedapp Abang nn.." Jerit dan raung Zahrah sambil mengigit dan memukul dada Abang N. Nafasnya tercunggap-cungap.
"Hurghh.. Arghh.. I kuarr.." Keruh Abang N dan melaraskan tembakan spermanya ke g spot vagina Zahrah yang terangkat-angkat punggungnya merasakan panas dan hangatnya mani Abang N menerjah.
"Yes.. Yes.. Bang N.. Yess.. Huu.. Arghh.. Lembik Arahh Bang nn.. Sedap fuck dengan Abang N. I enjoyed very much. Never I pernah rasa camni.., sure not with my husband.." kata Zahrah sambil mengucup pipi dan mulut Abang N dengan nafasnya yang besar.

Dan Zahrah megenggam kepala kote Abang N lalu menjilat saki baki sperma yang ada di situ lalu mengulum dengan manja. Beberapa waktu kemudian, Zahrah bangun dari rumput velvet itu.

"You're a good fucker Abang Nn.." Puji Zahrah menghela nafas dan mencekup pukinya malu. Senyumannya melirik, melihat dan mencuit kote Abang N yang melentur lalu pantas mengambil tuala ke bilik air.

*****

Rahim membuka mata. Dia menoleh. Isterinya tiada di sisinya. Rahim bangun. Mana perginya Zahrah? Inilah kali pertama Zahrah tiada di sisinya. Apa yang telah berlaku? Kemudian dia menepuk dahinya memikirkan kebodohannya.

Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More