Rabu, 18 Januari 2012

Guru pelatih

Ni kisah masa aku masih kursus di Maktab Perguruan Seri Begawan. Masa tu aku berada ditahun 3 1997. Aku sebenarnya amat rapat dengan seorang guru pelatih (peserta kursus) perempuan bernama si Manja. Aku sudah mengenalinya selama kurang dari setahun.

Suatu petang jam 5.00 petang aku pun berdatang dengan si Manjaku didalam kuliah. Kebetulan aku memegang kunci kuliah kami. Jadi bila kami berdatang di dalam sudah tentulah aku akan mengunci pintu supaya lebih privacy. Selalunya aku dan Manja hanya bercerita-cerita biasa saja. Tapi kali ini aku pun bercerita pasal seks. Mula-mula Manja kemalu-maluan untuk bercerita denganku. Tapi lama-lama kemudian dia pun ikut sama bercerita pasal seks. Aku pun bertanya pada si Manja pasal BLOWJOB. Dengan malu-malu Manja memberitahuku dengan tepat. Katanya sumber pengetahuannya datang dari video lucah.

Ketika bercerita itu aku mula merapatkan badanku pada si Manja. Semakin lama semakin rapat hingga pehaku bertemu pehanya. Tanganku naik kebahunya. Tetapi aku rasa lebih terangsang lagi. Tanganku kini menjalar turun keleher bajunya. Lehernya kuurut-urut lembut. Manja memejamkan mata sambil berbunyi mendesah "Ah.. Ah.. Ss.. Ah " mungkin merasa nikmat.

Sebaliknya suara si Manjaku itu menambahkan rangsangan seksku dan aku semakin liar. Dari leher Manja aku masukkan tanganku ke dalam leher bajunya. Agak sempit. Lalu kubuka butang bajunya yang atas. Manja memegang tanganku seperti menghalang tetapi dia tidak menarik tanganku. Bila butang bajunya terbuka, tanganku pun menjalar masuk merayap kedadanya. Rupa-rupanya Manja tak pakai coli. Katanya dia tak suka pakai coli pada waktu petang dan malam. Sasaran tanganku adalah buah dadanya yang besar, mekar dan ranum. Buah dadanya itu kuramas-ramas lembut.

Aku rasa amat geram dengan kemekaran buah dadanya. Hampir keseluruhan tapak tanganku dapat menampung buah dadanya itu. Dimaktab ketika itu ramai guru-guru pelatih perempuan mempunyai tubuh yang montok dan buah dada yang mekar. Salah seorang daripadanya adalah hjh girl yang mempunyai buah dada idaman para jejaka maktab. Ketika ini Manja terkulai layu tersandar ditubuhku. Matanya terpejam rapat. Aku mula bermain-main dengan puting susunya. Putingnya yang lembut itu kumain-mainkan dengan hujung jari telunjuk dan kemudian kugentel dengan ibu jari. Ketika ini Manja mengerang kenikmatan.

"Aaahh.. Ss.. Aaahh.." erangannya menambah rangsangan seksku lagi..

Aku rasa tak puas hati. Ketika tanganku beramas buah dada Manja, baju Manja belum terbuka sepenuhnya. Aku pun membuka kesemua butang bajunya. Lalu tersembol dua bukit mekarnya yang bulat dan ranum dengan puting yang kemerah-merahan. Aku yang belum pernah melihat susu perempuan pun rasa geram. Aku ramas lagi susunya itu.. Aku urut.. Aku usap.. Aku belai.. Semua aksiku membuatkan Manja semakin terkulai layu terkapar-kapar.. Apabila sedar buah dadanya terdedah (setelah 2 minit kubuka) Manja cuba hendak menutup dengan tangannya.

"Malulah bang" kata Manja.

Cepat-cepat aku pegang tangannya lalu kutarik ke arah bawah pusat atau lebih tepat lagi ke arah zip seluarku. Manja seperti tahu apa yang perlu dibuat. Diluar seluarku Manja mengurut-urut zakarku yang 50% tegang. Aku rasa seronok sekali. AKu mengharapkan kulit tapak tangan Manja akan bersentuh dengan kulit zakarku.

Dua minit kemudian Manja membuka zip seluarku perlahan-lahan. Aku rasakan degupan jantungku dan Manja semakin kuat. Manja menyeluk ke dalam zip seluar. Kali ini tangannya mengurut-urut zakarku didalam seluar tapi masih diluar seluar dalam. Baru 5 kali urut Manja pun menarik seluar dalamku dan mengeluarkan batang zakarku yang sudah 80% keras. Terpacaklah berdiri batangku sepanjang 6 inci. Manja pun memegang dan mengurut-urut batangku dari bawah hingga kekepala butohku. Ketika sampai dikepala butohku, tangan Manja berpusing-pusing dikeliling kepala zakarku. Aku rasa amat seronok sekali. Rasa khayal dan ghairah. Lalu Kepala Manja kutarik rapat dan kami pun berciuman panjang. Kamu bermain lidah sambil aku menghisap-hisap lidahnya. Manja merasa seronok apabila lidahnya kuhisap. Kami terus berciuman sambil aku meramas kedua-dua buah dadanya dan Manja bermain dengan kepala butohku. Kemudian tangan kananku cuba merayap masuk ke dalam baju jubah (baju panjang) kelubuk dicelah pehanya. Mula-mula aku hanya meraba diluar seluar dalamnya. Aku rasa tak puas. Aku cuba masukkan tanganku ke dalam seluar dalamnya. Cepat-cepat Manja menghalang.

"Abang.. Tak perlu.. Biar Manja saja yang buat pada abang " kata Manja.

Aku pun menarik tanganku kembali dan hanya bermain diluar seluar dalamnya. Walaupun hanya diluar seluar dalamnya, namun aku lihat Manja kenikmatan. Matanya terpejam layu, tubuhnya semakin tersandar ke tubuhku.

Tiba-tiba Manja berhenti mengancakkan (onanikan dengan tangan) zakarku lalu merenung zakarku sambil menjeling padaku. Kemudian perlahan-lahan Manja menundukkan badannya sehingga kepalanya berada diatas kepala butuhku. Manja lalu memasukkan kepala zakarku ke dalam mulutnya lalu menghisapnya macam menghisap aiskrim yang sedap. Kali ini aku pula yang terkapar dibuat oleh Manjaku sayang. Perlahan-lahan kepala Manja turun dan naik berulang kali. Manja kelihatan agak kaku sedikit. Katanya ini adalah baru pertama kali dia menghisap zakar lelaki. Selama ini dia hanya menonton VCD dan mpg dari internet. Didalam mulutnya lidah Manja menekan kuat ke atas ke arah batangku. Paling menyeronokkan apabila baldu lidahnya menekan bawah kepala butohku. Lepas tu Manja mengeluarkan kembali zakarku dari mulutnya.

Kali ini Manja menjilat-jilat pula kepala butohku. Aku rasa teramat geli sangat apabila Manja menjilat-jilat lubang zakarku. Punggongku terangkat-angkat menahan nikmat. Manja seperti suka melihat keadaanku begitu. Lalu Manja pun menjolok-jolok lubang zakarku dengan hujung lidahnya sambil tangannya mengurut-urut batangku ke atas dan kebawah. Kemudian lidah Manja beralih ke arah batangku pula. Batangku dijilatnya dari bawah hingga kehujung kepala. AKu rasa amat seronok. Aku pun menarik baju Manja hingga terbuka lalu keletakkan diatas meja. Kelihatan tubuhnya yang puteh kemerahan dan montok berisi pejal (tidak gemuk dan tidak pula kurus).

Sememang Manja kekasihku itu seorang yang aktif sukan ketika petang hari. Tempat mereka bermain adalah dewan maktab. Kalau pada hari jumaat, guru-guru pelatih perempuan akan menggunakan dewan tersebut dari pagi hingga kepetang. Ketika petang kami akan mengambil kesempatan berdatang didalam kuliah. Tiada siapa peduli dengan kehilangannya kerana masing-masing sebok beriadah.

Aku merasa amat geram lalu kedua-dua tanganku mendakap kedua buah dadanya yang tergantung-gantung. Aku terus meramas, mengusap, membelai dan mengurut-urut lembut buah yang mekar ranum itu. Manja masih meneruskan tugasnya menghisap butohku. Sekejap-sekejap kepalanya turun naik, sekejap lagi kedepan dan kebelakang. Baru aku tahu rupa-rupanya Manja kekasihku ini pun ada kehebatan sebenarnya.

Beberapa minit kemudian aku rasa buthohku seperti nak meletup. Kepala buthku semakin kembang. Aku rasa seperti ada sesuatu yang nak memancut keluar. Aku sebenarnya ingin merasa bagaimana jika airmaniku memancut didalam mulutnya. Tetapi aku tak mau mengotorkan mulutnya yang halus dan sedap itu. Dengan berat hati aku pun memaklumkan pada Manja yang aku akan climaks. Manja pun mengangkat tubuhnya kembali. Ketika inilah baru aku dapat melihat dengan tepat lagi 2 buah dadanya yang tergantung mekar dan kencang itu. Aku rasa geram kembali. Lalu kusembamkan mukaku kedadanya dan putingnya kujilat-jilat. Manja memeluk kepalaku lebih rapat kedadanya sambil mengerang-ngerang halus.

"Abbaangg.. Sss.. Aaahh.. Sss.. Ahh.. " erangan Manja.

Kemudian putingnya kuhisap dan kunyonyot dengan rakus. Manja semakin kuat mengerang sehingga lehernya terdongak ke atas. Lalu aku pun mengenakan LOVE BITE pada dadanya dan lehernya yang halus berseh. Manja semakin mengeliat apabila aku menjilat lehernya dari depan hingga kebelakang telinganya.

Setelah puas aku pun mengingatkan Manja supaya menyambung kembali tugasnya untuk memuaskan aku. Manja pun menyuapkan kembali kepala zakarku ke dalam mulutnya. Baru seminit Manja mengulum kepala butohku, aku rasa seperti airmaniku hendak memancut semula. Aku menarik kepala Manja. Manja seperti faham dan dan berhenti mengulum. Kali ini dia menggunakan tangannya pula mengancakkan (onani) butohku. Makin lama, semakin hampir airmaniku hendak memancut. Aku menarik tubuh Manja rapat serapat-rapatnya pada ku sambil tanganku meramas-ramas buah dadanya. Beberapa saat kemudian..

SPLASH.. SPLASH.. SPLASH.. SPLASH..

"Arghh ss argghh ahh" aku mengerang kenikmatan sebaik saja airmaniku memancut hebat.

Ketika itu kami duduk dikerusi. Aku memejamkan mata menahan nikmat yang bukan kepalang. Rupa-rupanya adalah lebih nikmat lagi jika perempuan yang mengancak (onani) butoh lelaki daripada melakukan sendiri..

Beberapa minit kemudian baru aku rasa tenang dan tenteram. Aku tengok meja depanku ditompoki dengan beberapa titisan airmaniku yang memancut kuat tadi. Memancut kuat kerana ini adalah kali pertama zakarku disentuh perempuan. Tangan Manja pula berlumuran dengan airmaniku.

"Banyak juga air abang tu.." kata Manja sambil menunjukkan tangannya yang berlumuran airjusku.

Dilantai pulak banyak bertompok-tompok air pekat puteh. Manja pun membersihkan tangannya dengan tisu. Lepas itu kami pun cepat-cepat membersehkan meja dan lantai yang terkena airmaniku. Kami pun segera beredar dari kuliah. Ketika keluar dari kuliah aku terjumpa dengan kawan aku Mr. Pepsi yang sedang duduk ditangga bangunan bersama kekasihnya JOY. Rupa-rupanya mereka pun sedang berdatang.

"Eh lama juga kau.. Minta kunci kuliah" kata Mr Pepsi bila nampak aku keluar dari kuliah dengan Manja.

Lepas tu mereka pun masuk dalam kuliah aku dan kunci pintu. Aku yakin mereka pun buat sama seperti yang kami buat. Kata Manja dia pernah tengok diatas meja dibilik JOY ada kondom. Nampaknya mereka lebih teruk lagi. Inilah kebaikannya memegang kunci kuliah.

Semenjak hari itu Manja akan memuaskan nafsuku dengan mulut dan tangannya setiap kali kami datang. Setiap kali datang tangan Manja akan meliar didalam seluarku mengeluarkan apa yang patut dan sebagai balasannya tanganku pula meliar didalam celah bibir lubuk nikmatnya. Rasa menyesal pulak kerana tak mengurat Manja semenjak dari tahun 1 lagi. Kata Manja, dia memang meminatiku semenjak tahun satu lagi. Tapi malu nak mulakan dulu. Tapi kami berpisah apabila keluar dari maktab perguruan. Kerana Manja dihantar kedaerah Bel sementara aku di Daerah Bru dan Mu.

Namun kami sering bertelefon dan selalunya Manja akan membisikkan kata-kata berahi dan erangan halus ditelefon. Hasilnya aku lebih rasa nikmat apabila mengancak (onani) butohku ketika bertelefon dengan Manja. Sehinggalah suatu hari Manja menelefonku sambil menangis teresak-esak memaklumkan yang dia dipaksa kahwin dengan pilihan orang tuanya. Sedih memangg sedih tapi aku sudah merasai manisnya bercinta dengan Manja.

Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More