Selasa, 10 Januari 2012

Isteri curang - 2

Pukul 8.00 malam Milah bertolak balik ke rumahnya. Susmita beberapa kali telah meminta Milah datang lagi ke rumahnya. Dan Milah memberi jaminan bahawa dia akan datang lagi bila Susmita melahirkan anaknya nanti. Milah duduk di tempat duduk belakang. Dia telah meminta anaknya duduk di kerusi hadapan di sebelah Jagjit. Bukannya apa-apa kerana ada juga perasaan bimbangnya, manalah tahu Jagjit mengambil kesempatan menghulurkan tangannya untuk merabanya nanti.

Semasa isterinya ada bersama pun Jagjit boleh mengambil kesempatan menghulurkan kakinya di bawah meja, inikan pula hanya dia dua beranak saja. Setelah sampai di pertengahan jalan, anak Milah telah mula mengantok. Kepalanya terhoyong-hayang ke kiri ke kanan. Seringkali kepalanya terhantok pada pintu kereta. Jagjit memberhentikan kereta. Dia mencadangkan agar anak Milah dibaringkan di tempat duduk belakang. Tempat duduk hadapan sememangnya tidak dapat direbahkan kerana rosak. Kata Jagjit dia bimbang anak Milah akan terlintok ke arahnya dan terkena stering dan tentu akan membahayakan. Dan Jagjit sendiri yang menolong mengangkat anak Milah yang lena itu. Dan oleh kerana anaknya telah baring di tempat duduk belakang maka terpaksalah Milah duduk di kerusi hadapan.

Yang ditakuti dan dibimbangkan oleh Milah memang benar terjadi. Setelah beberapa lama perjalanan Milah terkejut bila tiba-tiba sebelah tangan Jagjit berada di atas pahanya. Milah cuba menepis dan mengalihkan tangan yang dipenuhi bulu-bulu itu, tapi Jagjit lebih kuat darinya. Untuk ditepis dengan lebih kuat lagi, Milah bimbang kerana Jagjit hanya memandu dengan sebelah tangan saja. Manalah tahu steringnya akan terbabas pula nanti.

Milah cuba untuk menjerit, tapi tak jadi bila teringatkan anaknya yang sedang lena di belakang. Milah bimbang bila anaknya terjaga dan melihat tangan Jagjit di atas pahanya, pasti anaknya akan beritahu pada suaminya dan sudah tentulah akan kecoh keseluruhannya. Mungkin juga suaminya nanti menganggap yang dia sendiri sememangnya gatal. Atau pun mungkin berlaku pergaduhan bahkan mungkin hingga ke mahkamah dan sebagainya. Dan bagi Milah yang pastinya dia yang akan mendapat malu nanti. Jadi nak tak nak, Milah cuba bertahan dan menenangkan keadaan.

Tangan Jagjit dipegangnya supaya hanya berada setakat di atas pahanya saja, tidak bergerak kebahagian-bahagian lain. Walaupun tangan Jagjit tidak bergerak dan hanya terpekap di pahanya saja, tapi jari-jari Jagjit bergerak juga. Kulit paha Milah digaru-garunya perlahan-lahan. Dan cara Jagjit menggaru-garu inilah yang membuatkan Milah terasa geli. Walaupun pahanya ditutupi kain baju kurung tapi kegeliannya terasa juga.

Dan tanpa Milah sedari kegelian itu telah membuatkan bulu romanya mula berdiri dan naluri nafsunya mula datang. Milah yang sudah beberapa minggu tidak menikmati hubungan sex itu agak cepat terangsang. Tangannya yang mengawal tangan Jagjit tadi sudah mula semakin longgar menyebabkan tangan dan jari-jari Jagjit semakin bebas bergerak. Milah bertambah geli bila tangan Jagjit menyentuh pada celah kangkangnya. Apa lagi Jagjit telah mengusap-usap perlahan celah kangkangnya itu.

Dia dengan sendirinya mula semakin tersandar pada kerusi dan membiarkan saja tangan Jagjit untuk terus mengusap-usap di celah tersebut. Bukan setakat itu saja, malah Milah juga sudah membiarkan saja walaupun dirasanya tangan Jagjit mula menyingkat kainnya ke atas. Dan selepas itu Milah terasa tangan Jagjit menyelinap masuk ke bawah kainnya pula. Milah bertambah khayal bila bersentuh dengan tidak berlapikkan lagi itu. Apa lagi jari-jari Jagjit mula menyelinap masuk ke bawah seluar dalamnya pula. Dan tanpa disedarinya juga yang dia sendiri sudah membuka kangkangnya.

Milah terkejut bila kereta Jagjit terhenti. Rupa-rupanya mereka sudah sampai ke rumah. Kereta Jagjit sudah sudah pun berhenti di bawah porch rumah Jagjit. Ketika ini hanya dua tiga buah rumah yang masih cerah. Yang lainnya sudah gelap, mungkin telah tidur. Maklumlah jam sudah menunjukkan pukul 12.00 tengah malam.

Milah yang tengah syok tadi membetulkan kain baju kurungnya yang disingkat oleh Jagjit lalu turun dari kereka. Dia sebenarnya masih khayal lagi dengan kenikmatan sebentar tadi. Dan Milah seakan-akan menyesal kenapa begitu cepat sampai ke rumah. Milah cuba mengejutkan anaknya yang masih lena dengan nyenyaknya untuk balik ke rumahnya, tapi Jagjit mengatakan tak apalah, biar dia tolong dukong dan angkatkan anaknya itu untuk hantar ke rumahnya. Milah hanya mencapai bag yang dibawanya dan keluar dari perkarangan rumah Jagjit untuk masuk ke rumahnya.

Jagjit yang mendukong anaknya mengekori dari belakang. Anaknya yang mungkin keletihan itu masih terus lena. Milah telah meminta Jagjit meletakkan anaknya di dalam bilik tidurnya. Memang ada satu katil kecil di bilik itu yang khusus untuk anaknya. Dan di katil itulah Jagjit membaringkan anaknya. Setelah Jagjit membaringkan anaknya, Milah membongkok mengambil selimut untuk diselimut anaknya itu. Tapi sekali lagi Milah terkejut bila Jagjit telah meraba punggongnya. Tapi Milah sudah tidak lagi menepis tangan itu. Dia yang tidak puas merasa syok tadi, seakan-akan ingin merasanya lagi.

Semakin punggongnya diraba-raba begitu, semakin syok dan nikmat lagi. Dan di dalam keadaan nikmat begitu Milah tidak sedar yang dia hanya menurut saja bila Jagjit memimpinnya menuju ke katilnya. Milah merasa begitu cepat Jagjit menerkam kepadanya. Telinga dan tengkoknya terus dicium oleh Jagjit. Tangan Jagjit pula merayap-rayap pada dadanya dengan sesekali buah dadanya diramas-ramas olehnya. Milah yang semakin nikmat ini telah membiarkan saja Jagjit membuka baju kurungnya.

Dan sekejap saja tubuhnya sebelah atas telah terdedah kesemuanya. Inilah pertama kali tubuh Milah terdedah begitu. Suaminya tidak pernah mendedahkan begitu, sebaliknya ditutupnya dengan kain selimut. Malah ketika melakukan hubungan sex dengan suaminya, Milah tidak pernah dalam keadaan bogel. Suaminya mengatakan tidak boleh berbogel kerana iblis akan melihatnya sama. Jadi mereka melakukannya dalam kain selimut.

Milah semakin kelemasan bila Jagjit telah mengucup dan mencium pada dadanya. Dan dia seakan-akan meraung kenikmatan bila kedua buah dadanya dihisap bergilir-gilir oleh Jagjit. Puting buah dadanya seringkali digigit-gigit perlahan. Dan inilah pertama kali dirasanya yang buah dadanya dihisap begitu. Suaminya hanya meramas-ramasnya sahaja. Barulah Milah tahu betapa nikmatnya dia bila kedua-dua buah dadanya dihisap begitu. Selain dari itu Milah juga terasa geli bila dadanya tersentuh dengan dada Jagjit yang berbulu itu.

Entah bila Jagjit membuka bajunya, Milah tidak perasan. Tahu-tahu dada mereka sama-sama terdedah. Milah tidak menyangka yang Jagjit terus mencium dan mengucupnya semakin ke bawah lagi. Dari buah dadanya, mulut dan lidah Jagjit terus mencium dan menjilat-jilat pada perutnya. Kemudian turun lagi hingga ke pusatnya dan akhirnya Jagjit mengucup dan mencium pada seluar dalamnya. Milah seakan-akan ingin bertempek kenikmatan bila seluar dalamnya dikucup dan dicium oleh Jagjit.

Dan dalam keadaan dia tengah khayal begitulah, dia merasa Jagjit telah menanggalkan kain baju kurungnya. Kemudian Jagjit telah menanggalkan pula seluar dalamnya. Milah yang dalam keadaan nikmat begitu sudah tidak kesah lagi walaupun dirinya telah bogel kesemuanya. Suara Milah semakin kuat merengek bila Jagjit mula mencium dan menjilat pada kemaluannya. Milah sudah tidak malu lagi untuk membuka kangkangnya. Milah sudah lupa segalanya. Dan Milah akhirnya mendengus dengan kuat bila Jagjit mengulum kelentitnya. Dia menggelepar mencapai kepuasannya yang pertama.

Jagjit masih menjilat-jilat kemaluan Milah. Lidahnya sentiasa berlegar-legar pada sekeliling bibir kemaluan dengan sesekali dijelirnya masuk ke dalam lubang kemaluan Milah. Kelentit Milah menjadi kemerahan dikucup dan dikulum olehnya membuatkan Milah yang telah mencapai kepuasan pertama tadi datang ghairah semula. Bagi Milah tidak ada tandingnya kenikmatan yang dirasainya bila kelentitnya itu dikulum oleh Jagjit. Lalu Milah memegang kepala Jagjit agar kelentitnya itu terus dikulum-kulum begitu.

Milah yang telah ghairah kali kedua seakan-akan tidak sabar untuk merasa nikmat yang seterusnya. Dia memerhatikan ke arah seluar dalam Jagjit. Dia begitu ingin supaya benda yang ada di dalam seluar dalam itu menerjah masuk ke dalam kemaluannya. Dan bila Jagjit melurutkan seluar dalamnya ke bawah, Milah dapat melihat betapa besar dan panjangnya konek Jagjit. Dan Milah cuba membayangkan betapa nikmatnya bila konek itu menerjah masuk ke dalam kemaluannya.

Milah mengangkangkan kakinya lebar-lebar supaya Jagjit terus memasukkan koneknya. Tapi Jagjit masih lagi mengesel-geselkan kepala koneknya di celah kemaluannya saja. Milah begitu tidak sabar untuk merasa konek yang besar dan panjang itu. Tapi tidak lama kemudian Milah mula merasa yang kemaluannya mula dimasuki oleh konek Jagjit. Seakan ingin terkoyak rasanya lubang kemaluannya untuk menerima kemasukan konek tersebut. Dan tanpa disedari Milah terbeliak matanya bila Jagjit terus menjunamkannya.

Milah dapat merasa yang kepala konek Jagjit telah sampai ke dasarnya. Milah sudah tidak menghiraukan keadaan sekeliling. Dia terus meraung dan merengek-rengek bila Jagjit menghenjutkan punggongnya. Konek Jagjit yang besar dan panjang itu keluar masuk seolah-oleh mengorek-ngorek lubang kemaluannya. Milah terasa dirinya seperti diawang-awangan.

Jagjit juga sudah tidak menghiraukan rengetan Milah lagi. Dia terus menghenjutnya semakin laju, dan laju. Dan laju. Dan akhirnya Jagjit mencabut koneknya lalu dilepaskan air maninya dan terpancut pada pusat, perut dan dada Milah. Jagjit juga sudah mendengus-dengus dan berdesis-desis mulutnya seperti orang kepedasan. Mungkin dia begitu nikmat ketika air maninya terpancut itu.

Jagjit memakai semula pakaiannya. Dia ingin segera balik ke rumahnya. Kalau anak Milah terjaga nanti buruk padanya. Milah yang masih terkangkang dan telentang di katil diperhatikannya sekali lagi. Tercapai sudah hajatnya untuk merasakan 'apam melayu'. Dan memang Jagjit cukup puas hati dengan kemaluan Milah. Dia dapat merasa betapa kuatnya kemutan dan cengkaman kemaluan Milah.

Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More