Selasa, 10 Januari 2012

Isteri kedua

Pembaca situs Rumah Seks yang setia. Kata orang rezeki yang datang jangan ditolak atau dinafikan. Kalau bantal sudah disorong, peluk sahajalah. Main jangan tak main.

Siapa mahu dimadu
Sendiri suka sendiri rasa
Aduh sayang, aduh sayang
Abang ke mana isteri dirasa
Siapa mahu dimadu
Hati bungkam jiwa bisu
Isteri pertama dituju
Isteri kedua say i love u

N ketawa..

Lama juga N tidak melihat Ah Zainah. Rindu juga dia akan cipap Ah Zainah, isteri pertama Taz Rahim, tuan rumah sewa di perkampungan itu. Dia ke Klang mengikuti kursus selama sebulan. Sedap dan happy juga dapat mengongkek ah Zainah fikir N, tapi apakan daya wanita itu tiada.

Kini Taz Rahim membawa isteri keduanya, isteri muda bernama Kak Imah(18thn) menginap sekejap di rumah itu. Kak Imah ramah juga orangnya. Rajin bertandang ke rumah Kak Sakinah dan makcik Sawiyah. Selain memasak makanan suaminya, dia bertandang dan bersembang sehinggalah Taz Rahim pulang ke rumah di waktu petang.

"Tak sangkut-sangkut lagi kau Imah?," tanya Makcik Sawiyah tesenyum sambil menghidangkan secawan teh o kepada Kak Imah.

Mereka berdua duduk di anjung rumah sewa makcik Sawiyah..

"Belum kak.. Lom ader rezeki lagi," balas Kak Imah senyum mulus.

Petang itu dia memakai baju kurung nipis dan jelas nampak coli yang membalut buah dadanya dan juga susuk tubuhnya. Paling best ialah punggungnya yang besar, lebar dan pejal.

"Kuat juga Taz Rahim, sampai pasang dua.." tambah makcik Sawiyah ketawa lihai.
"Tak juga.. Tak taulah kuat camne.. Tapi sudah dua bini hasilnya lom ada lagi," balas Kak Imah ketawa..
"Kau isteri muda, dia sayang kau lebihh.." tambah Makcik Sawiyah mencubit peha Kak Imah.
"Pun tak berani nak cakap kak, orang lelaki tak kira dia alim ke, kalau dia nak buang, dia buang juga," sahut Kak Imah sambil menghirup teh yang dihidangkan.
"Akak pun sunyi, anak-anak sekolah kat asrama, nasib baiklah jaga anak orang ni, sibuk juga sikit," ujar Makcik Sawiyah,
"Taulah suami akak polis. Kerja tak tentu masa. Sekarang ni kerja luar pula seminggu tak balik umah. Tidor sorang-soranglah nampaknya."

Kak Imah sengih menampakkan gigi putihnya yang bersusun rapi.

"Sudah baya cam ni suami pun pandang sepi kat kita Imah oii.. Cam sudah takder selera pula.." tambah makcik Sawiyah menghela nafasnya. Masih teringatkan bagaimana N membaham cipapnya, manis dan kesedapan.

Angin bertiup bersahaja petang itu. Cuaca agak cerah walaupun ada kabus yang melingkar.

"Asalkan suami tak buang oklah kak.." balas Kak Imah pula.

Kelihatan Kak Sakinah baru keluar dari lorong jalan ke kebun. Dia membetulkan letak kain batiknya. Juga kemeja t merah nya. Kak Sakinah baru sahaja selesai bertempur dengan N di pondok N. Agak sejam juga dia dikongkek oleh N. Dan kini Kak Sakinah sudah pandai menghisap, menjilat dan mengulum kontol N. Dia sudah pandai menjilat dan mengulom telur kote N lagi. Dia mula keasyikan untuk melakukan blow job atau deep throat terhadap batang zakar N.

Hatinya dan jiwanya puas. Lubuk dan qalbu dahaganya dipenuhi oleh sperma N di dalam lubang cipapnya. Perlahan-lahan dia membawa diri, bergerak dan mengawal jalannya sebab masih terasa seperti batang zakar N berada dalam cipapnya. Hihihihihi..

"Oii Inah, singgahlah dulu," jerit Makcik Sawiyah sebaik melihat Sakinah.

Sakinah menoleh ke arah suara itu lalu tersenyum dan mampir ke rumah makcik Sawiyah. Dia masuk dan join group itu bersembang sambil menantikan lakinya pulang.

*****

Kak Imah kaku.. Sebaik N mengucup bibirnya dan mengulum lidah, Kak Imah tidak tahu apa nak buat. Dia membiarkan lidahnya dikulom oleh N dengan lembut. N memankan lidahnya dan membuat Kak Imah kelemasan. Selama ini dia tahu dikucup tetapi hanya gitu sahajalah. Ustaz Rahim tak memainkan lidah. Kucup bibir sahaja.

Bila N mula mengucup dan menjilat batang tengkoknya Kak Imah makin fana. Seluruh bulu romanya naik menegak. Geli geleman tapi membaha-giakan. Sensasi bagaikan karan menangkap setiap suis syahwatnya. Tambah bila N mengulum telinganya. Kak Imah khayal terus.

Kak Imah datang menyerah bagaikan dia tahu N adalah penyedap yang bakal mengajarnya tentang selok belok berkasihsayang. Melepaskan dahaganya yang kian gering kepalang. Bagaikan dipanggil untuk menyerahkan dirinya dan cipapnya di pondok di kebun itu.

Gitulah satu tengahari yang sunyi.. Kak Imah mampir ke pondok mencari N. Dan di dalam pondok itulah dia menanggalkan seluruh pakaiannya-membogelkan dirinya lalu dicumbu angin yang masuk melalui celah-celah dinding buluh itu. Dia mempamerkan bodynya yang masih ranum, teteknya yang keras, perutnya yang kempis, bulu cipapnya yang halus dan cipapnya berbibir lebih yang sedap dinyonyot.

Dan bila N menjilat tubuh Kak Imah, dia mendesah, dia merenggek, dia menjerit halus, dia meracau, dia menjadi tak keruan, nafasnya pendek dan terasa nak semput namun yang umphh dia merasa terawang-awang asyik penuh nikmat.

Dan bila N menjilat lubang anusnya, Kak Imah menjerit halus kegelian, kengiluan dan keasyikan. Dan bila puting teteknya dihisap dan digentel dengan lembut dan dengan keras, Kak Imah berasa fana, lidahnya terjelir sekejap termasuk sekejap. Desah dan desau dari mulutnya tidak henti-henti. Pantas bila teteknya diramas perlahan dan kuat, dia merasakan satu macam listrik menangkap lubang faraj dan clitnya. Dan dia merasakan bahagian cipapnya tetiba berair. Basah.

"Uuu.. Urghh.. Sedapp," Kak Imah mengerang bila lidah N mula menjilat clitnya.

Dan bila N mengulom dan memainkan lidah pada clit Kak Imah, dia mengepit muka N dengan kakinya. N membuka peha Kak Imah dan memujuknya sambil mencumbu Kak Imah. Kini lidah N menjulur ke alur liang farajnya. Lalu masuk ke dalam lubang faraj Kak Imah yang sudah berair. Kak Imah mengangkat tubuhnya pantas berkali-kali ke mulut N. Dia kesedapan.

"Urghh.. Arghh. Arghh.. N sedapp," raung Kak Imah membiarkan lidah N bermukim di lubang farajnya. Dia merasa kesedapan dan dinding vaginanya berinteraksi membuatkan dia fana, membuatkan dia asyik dan tubuhnya serasa lembut melayang.

Kini N mula memakan cipap Kak Imah. Lidahnya keluar masuk di lubang faraj. Air jus Kak Imah disedut. Kemudian N menyedut lubang faraj membuatkan Kak Imah mengeliat dengan kepalanya ke kiri dan ke kanan sambil dia menaikkan tubuhnya mengadap ulitan dan hisapan N ke lubang farajnya. Kesedapan..

"N.. O.. N.. Ohh.. Sedap.. Sedapp. Sedapp.. Akak kuar nihh," jerit Kak Imah yang merasakan air maninya terbasah keluar. N menghirup terus jus yang keluar itu membuatkan Kak Imah mengeliat dan mengelinting lagi. Meracau-racau kesedapan yang amat sangat.

Nafas Kak Imah pendek-pendek dan kasar. Dia menahan nikmat yang amat sangat. N telah memakan cipapnya dan dia sudah dua kali klimaks dan terasa tubuhnya kejang. Belum pernah dia merasakan nikmat, geli, sensasi, karan listrik akibat tindakan N itu. N yang pandai memcumbui Kak Imah membuat Kak Imah berair banyak. Likat dan pekat. Nikmat yang berkat.

Kini N mempamerkan batang zakarnya di muka Kak Imah. Dia mengambil tangan Kak Imah supaya memegang zakarnya.. Kak Imah membuka matanya.. Mulutnya tenganga melihat batang zakar yang panjang dan besar itu.. Batang yang berada dekat sangat dengan muka dan dipandang oleh deria matanya yang membuat cipapnya mengeryam, kegatalan dan berair semula.

"Oh N.. Besar panjangnya butuh kamu.." kata Kak Imah sambil memegang dan merasa panas denyutan zakar N, " Boleh ke kote kau tu masuk ni N?"

Tanpa banyak soalan N menyediakan Kak Imah. Menyediakan lubang cipapnya untuk menerima kontolnya.. Memastikan cipap Kak Imah berair supaya mudah kontol itu bergerak masuk tanpa rasa sakit yang berlebihan.. N melebarkan kangkangan Kak Imah. Dia mengkuak alur faraj dan melihat lubang untuk memasukkan kontolnya. Kak Imah mengerang bila bibir farajnya disentuh dan gitu juga clitnya digentel.. Kini N meletakkan kepala zakarnya lalu menekan..

"Aduii NN.. Slow skitt.. Sakitt cipap akak.." balas Kak Imah menjerit sambil mencubit punbggung N.

N mula memasukan dan mengeluarkan sedikit batang zakarnya.. Dia mula mempompa perlahan.. Kak Imah mengeliat dan mengaduhh.. Kemudian mendsesah bila rasa sakit bertukar menjadi sensasi yang ngilu dan geli yang amat sangat. Kini Kak Imah sedar yang butuh N sudah berada penuh di dalam dirinya, kejutannya terjawab walaupun butuh N besar dan panjang masih blh diterima oleh lubang farajnya. Kini Kak Imah bertindak dan merasakan denyutan zakar N dalam lubang farajnya menyentak seluruh kunci nafsunya.. Mata hitamnya tiada hanya mata putih yang kelihatan sambil mulutnya meracau-racau nikmat..

"N.. N.. Aku kuar lagii.." jerit Kak Imah sambil mengangkat punggungnya mengikut rentak henjutan N.

N menghenjut keras. Merasakan batang zakarnya sudah dilumuri air madu dari faraj Kak Imah. Sedangkan Kak Imah merasakan lubang farajnya sendat dan dia berasa senak bila kepala kontol N mengenai tepat ke 'g'nya. Dia menjerit-jerit bila henjutan N makin ganas dan cepat dan kuat. Dia mengusutkan rambut N sambil mengigit dada N.

"N.. O.. N.. Akak kuar lagii.." nafasnya semput dan dia mengeroh menahan nikmat dan menikmati kesedapan.

N meneruskan henjutannya sambil meramas payudara Kak Imah. Menghisap puting payudara Kak Imah yang keras dan tegang. Lalu melumati bibir dan mulut Kak Imah sedang N juga mendesah dan menderum disebabkan gebu-gebu syahwat yang meningkat dan akan memuncak..

Dan untuk kesekian kalinya Kak Imah menjerit panjang akibat menikmati klimaks yang menekan jiwanya. Dia bagaikan orang mengidap lelah, namun tubuhnya masih mampu menerima henjutan N yang bertindak ganas melumatkan lubang cipap Kak Imah.

"Kakk.. N.. Datangg nii," jerit N lalu melepaskan spermanya yang berlambak tertembak ke dalam lubang faraj Kak Imah, penuh kekuatan, kesatriaan dan kebahagiaan.

Kak Imah longlai menerima sperma N dalam lubang cipapnya.. Meleleh dan melimpah keluar di antara celah-celah dan dinding vaginanya dan zakar N. Mereka berdua berpelukan. Untuk tengahari sampai ke petang N mengongkek Kak Imah sebanyak dua round. Dua round yang lama dan panjang membuatkan Kak Imah benar-benar semput dan walah longlai.

*****

"Huu makk kau ni N.. Sampai melecet cipap akak.. Berdarah lagi." kata Kak Imah komplen sambl sengih.
N senyum sambil memegang kotenya dari luar celananya." Nak lagi ke kak. Naik sudah nii.. Sungguh sakit tapi sedapkan."

N ketawa kecil disahut Kak Imah.. Kak Imah memulas kote N dari luar seluar. Lalu menciumnya.

"Nak.. Nak.. Nak.. Kote kau sedap.. Besar panjang dan keras.. Tak macam suami akak punya, kecil tapi keras juga.." sahut Kak Imah.. Menjeling.

N berasa beruntung yang amat sangat. Dua orang isteri Taz Rahim dapat dihenjut, dimakan, disetubuhi cipap mereka. N berasa amat bahagia. Begitu juga dengan Kak Imah yang ketagihan, menanti sahaja N pulang dari sekolah dan merenggek minta disetubuhi.

Dengan penulis bisa mengenali hubungi wirasaujana@yahoo.com

Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More