Rabu, 18 Januari 2012

Menebuk dua pupu - 1

Aku ni Andartidar (anak dara tiada dara). Age/Sex/Location/Name: F/20s/Png/Farah.. To be exact 28(tahun), tinggi 5'3", figure 35c 29 37.. Complexion fair, open minded, attitude happy go lucky kut. Kerja aku sebagai merchandising manager. Fesyen pakaianku depends pada keadaan. So aku tak particular sangat.

Pagi tadi pergi Registrar Of Companies (ROC) punyalah menunggu dekat sejam sampai opis dah nak tutup sebab computer brokedown. Ini ler yang dikatakan Malaysia BOLEH..!! Nasib tak baik betul lah aku. Ini ler akibatnya kebergantungan masyarakat Malaysia BOLEH yang keterlaluan dengan komputer. Yet the people in ROC is not helpful at all..

Ntah mana pergi piagam pelanggan yang digembar-gemburkan itu? Semuanya hanyalah indah khabar dari rupa. Alamatnya aku kena bertandang kesana minggu depan lagi, nak kena tunggu sampai Rabu. Isskh sia-sia betul lah aku rasa.. Anyway dalam kesempatan aku kat KL tadi aku pergi lawat kedai buku. Orang pun tak ramai hari ni gamaknya masing-masing beriya-iya hendak menyambut perayaan besuk. Aku rasa macam tak ada feel nak raya jer. Macam hari-hari biasa juga.

Kemeriahan nak sambut raya mungkin terbantut sebab tak jadi balik kampung. Auntie Mimah aku ajak pergi hari Isnin instead of tomorrow. Mak aku ntah apa persiapan yang disediakan untuk majlis makan besar esok. Mungkin tak banyak yang hadir sebab dah plan awal-awal nak balik kampung.

Sebelum balik opis sempat aku menyundalkan diri kat LOT10 tadi, lama sungguh aku tak kesana. I spent about two hours at a bookstore. They've lots of interesting collections there but the price perghh.. Kalau tak pasal appointment aku later this evening, mau aku duduk kat bookstore tu sampai malam kut. Bukannya nak membeli, membelek buku yang lebih.

Jantanz pun tak banyak yang aku nampak sepanjang liburan aku di sana. Bukannya mata aku dok meliar mencari pasangan pun saja window shopping. Banyak betul perubahan kat sana yang aku pasti dia punya parking charge pergh RM5.00 per entry. Lagi satu yang amat memeranjatkan aku toliet charge RM0.50 per entry. Whatt..!! Kalau tak terkucil tadi mau sahaja aku tahan sampai balik ke rumah auntie aku.

Iskh.. Iskh.. Iskh.. Lima kupang punyalah mahal nak guna toilet. Aku ingat ni mesti pasal toilet bowl dia bersadur emas. Tapi nampak macam toilet bowl kat rumah aku jer siap dengan contengan-contengan di dinding menawarkan perkhidmatan-perkhidmatan seks sekitar KL.

Biasalah masyarakat Malaysia BOLEH kita, Nak service first class tapi mentality masih second class. I was tempted to leave the tap open tapi fikir semula silap haribulan depa ada kamera tersembunyi sia-sia kena compound RM500 pulak. Lagipun aku tak mahu dicop sebagai mentality second class. Iskh rasa tak puas hati betul guna toilet tu dengan harga lima kupang tak sampai seminit pun aku kat dalam tu. Patutlah tak ramai orang masuk dan yang menggunakan toilet mahal tu.

Malam tadi tak macam malam sebelumnya aku mengantuks giler kalau tak rasanya dah siappun kerja yang tertangguh itu aku langsaikan. Balik rumah punyalah horny semacam aku.. DIYkan ajer ni gara-gara surfing laman web lucahlah semalam mungkin sebab tu yang buat aku ngantuks giler kut. Mana lah Abang pomen aku ni.. Tak call callpun muahahhahahah..

Taulah waktu tu aku memang hantu chat. Bila free asyik chatting jer. Tambah bila boring dan malas nak study. Auntie Mimah(34thn) yang ajar aku chatting nie sebab masa tu aku tinggal menumpang di umah dia. Auntie Mimah kecil molek orangnya. Mukanya lebar dan senyuyman dia manis. Biz lady sebab dia ada butik. Husband dia 40thn, uncle Kamal kerja kat pelantar minyak. Uncle Kamal seorang engineer dan masa dia dua minggu di laut dan dua minggu di darat. So auntie Mimah selalulah bored dan lonely. Tambah mereka tiada beranak. Saper yang mandul entahlah, aku tak kuasa hendak bertanya..

Ni story lama.. Six years ago.. Sungguh tak sangka wei.. I was twenty two masa tu.. Cun melecun.. Sekarang pun cun juga cuma matanglah sikit baik fikiran atau body.. So masa chatting tu aku guna nick bidasari.. Dan chater aku tu guna nick Lelakiterpilih..

Masa mula-mula chat..

Lelakiterpilih: hi asl/name pliz
Bidasari: f/22/png/farah
Lelakiterpilih: m/40/kl/Abang N.. U mind?
Bidasari: No.. Bagus juga Abang N jadi chater pertama I.. Dapat orang berpengalaman..:)
Lelakiterpilih: tq.. Pandai you cakap.. Dah lama chatting?
Bidasari: First time. Baru jer masuk cenel dan Abang dah tegur.
Lelakiterpilih: nasib I baiklah. Dah keje atau student lagi?
Bidasari: student..
Lelakiterpilih: Bagus.. Belajar kuat-kuat and be smart. Tentukan yoiu graduate sejuk hati mak bapa you.
Bidasari: tulahh.. Masa ni rasa sedaplah sebab belum dapat kerjanya, nanti kalau dah dapat lain citer lak..
Lelakiterpilih: hehehe.. Biasalah.. Apapun tugas pertama grad dulu ok. Can we be close and good fren?
Bidasari: ya why not?
Lelakiterpilih: this is my contact number farah.. SMS me kalau u free and I need to gtg now. U take care ok. Bye.. N

Itulah permulaan chatting aku dengan Abang N yang short dan sharp. Aku kemudian menghantar SMS to say helo dan pass nombor hanset aku. Abang N replied dan ucapkan tq.

From that day kami either SMS atau chat. Selepas tiga bulan chatting dan bersms, Aku jumpa Abang N di Penang. Dia datang sebab dia ada tugas di sini. We met at Padang Kota. First time aku kenal Abang N dan dia kenal aku secara peribadi. Tanggapan aku dia ok. Tampan juga. Tak nampak tua macam orang bujang juga. Dia memang duda kematian isteri. Tinggi dan sihat. Non smoker.

"You look beautiful my lady," Puji Abang N ketika kami have tea di Rasa Sayang.

Angin laut menerjah muka kami sambil mataku melihat manusia-manusia yang berlegar di lobby dan coffe housenya. Asing.

"Takdelah Bang, biasa je. Cam lain-lain awek gak." Jawabku kekeh kecil. Dan Abang N senyum sahaja.

Mata Abang N seperti meratah tubuhku sebab aku pakai kemeja T putih yang melekat tubuh menampakkan buah dadaku yang membonjol sambil memakai tudung, dengan skirt labuh ke bawah warna ungu muda. Seronok juga melihat lelaki dewasa memandang dan menikmati ubuh kita. Fikir aku pada waktu itu.

Jadi bila Abang N datang ke sini, aku tidak ketinggalan berdate dengan Abang N, rakan chatku yang pertama. Selalunya kami jumpa dan have food sambil borak-borak je. Perjumpaanpun kat public places.

Ada ketikanya aku swimming kat kolam renang hotel dengan Abang N. Kami berseloroh dan bergurau. Kejar mengejar dan usik mengusik dalam air. Aku rasa seronok juga sekali sekala diraba dan digesel oleh Abang N. Baik tetek atau cipap aku. Dari luar jelah. Aku dapat rasa juga kote Abang N mengeras dari dalam seluarnya diacu dan digeselkan ke belakang punggungku. Cuak, risau, takut juga tapi syok, sedap dan meremang bulu roma dalam keadaan sedemikian. Hehehehe!!

Perhubungan antara aku dengan Abang N makin intim dan bertambah rapat. Aku sudah tidak segan dan tidak silu. He is a good man and friend. Aku sudah berani ke bilikya bila dia ada di Penang. Aku suka berada bersama dengan Abang N sebab dia ada laptop dan boleh chatting dari biliknya.

Masa foreplay..

Bayangkan.. Sukar aku nak melupakan kali pertama aku dikucup oleh Abang N. Bibir aku ditaup dengan bibirnya, Betapa dia menjulurkan lidahnya ke dalam mulutku. Dioa memainkan lidahku dengan lelangit mulutku. Hangat dan menelan air liurku. Lemas sekali.

Bayangkan.. Bagaimana aku mengeliat dan mengelinjang bila puting tetekku yang berwarna cklat muda tu berada di hujunglidahnya, kemudian dihisap, kemudian dinyonyot dan dissedut. Terasa karan nyonyotan Abang N di puting susu ku menjelajah ke kelentit dan lubang farajku. Aku merasaeli dan ngilu dan sedap bila cipap ku basah. Sama juga rasanya bila buah dadaku yang menegang keras itu diramas perlaahn dan kuat oleh tangan sasa Abang N.

Bayangkan.. Bila mulut Abang N dengan lidahnya menjalari tubuhku di dan menyepuh tempat-tempat sensitif ditubuhku. Aku mula mengerang kemudian meraung kemudian menjerit..

Bayangkan bila mulut dan lidahnya di kelentit, di alur puki dan lubang farajku.. Aku memang fana.. Mata hitamku hilang yang kelihatan mata putihku sahaja.. Aku mengelinjang, mengejang tubuh mengangkat punggung dan merapatkan pussyku ke mulut Abang N sambil aku mendesah, meracau, mengerang dan menjerit-jerit.. Nafasku tercunggap-cunggap dan kasar dan aku merasakan seluruh tubuhku disambar karan asyik dan memabukkan deria rasa masyuk-ku.

Bayangkan first time-aku melihat memegang batang zakar Abang N. O migod.. Astonished and shock. Tak pernah aku melihatnya melainkan dalam filem blue milik orang negro dan mat salleh. Kini aku melihat dan memegang kote Abang N, melayu-massive huge, thick and long cock. Yes.. Aku khuatir dan takut..

Bayangkan.. Aku fana bila Abang N mula memasukkan lidahnya dalam lubang farajku, bila menyedut lubang farajku dan menyedut jus maduku dan aku terkapar-kapar ke kemuncak..
Bayangkan air tidak pernah kering dari pussyku.. Bayangkan Abang N menyedut jusmaduku dari lubang pukiku..
Bayangkan aku bertanya-tanya apakah batang butuh Abang N ini bole masuk dalam lubang cipapku??
Bayangkan bunyi apa yang tidak keluar dari mulutku..
Bayangkan tubuhku yang pejal dan padu ini sedang diulit dan diuli dengan bagus oleh Abang N..

Masa penetration

Bayangkan..

"Ohh.. Noo.. Abangg.. Sakitt.." Jeritku sambil memukul-mukul dada Abang N ketika kepala kotenya menerjah masuk ke lubang farajku.. Sekeliling kulit bibir farajku berteriak sakit dan pedih.. Aku menjerit dan menolak dada Abang N..
"Farahh love... relax sayang. Relaxx.. Nanti sayang akan rasa sedap.." Bisik Abang N yang mengucup dahi dan menaup bibirku memberi kucupan yang hangat sambil tangannya yang sasa meramas buah dadaku yang keras. Dia mengucup keliling puting susu dan meninggalkan love bites di kulit tetekku. Aku dapat melihat tanda-tanda lebam yang merah kehitaman.

Bayangkan..
O migod.. Dia masukkan kepala kotenya semula.. Aku mereasa sakit aku merasa pedih aku merasa bagaikan tersiat kulit farajku menerima kepala kote Abang N mengembang bagaikan kepala ular senduk.. Itu belum lagi semua batangnya ditujah masuk ke dalam lubang farajku..

Aku menjeritt.. Aduhh!! Arghh..!! Abang N relax semula. Dia mencumbui aku. Dia meminta aku bertenang dan dia mengatakan mahu menjadikan aku seorang wanita sejati. Dan terus terang aku katakan sessi pertama itu aku masih gadis dan Abang N masih relax tidak meragut kegadisanku.. Terus terang aku katakan.. Aku hanya membenar dan bersedia diambil daraku ketika dipersetubuhan keempat di hari ketiga bersama Abang N dalam bilik hotelnya.

Yes aku akui it was pleasure but mostly sakit. But Abang N treat me tender and nice walaupun butuh dia besar dan panjang. But pada waktu darah keluar selepas dipenetrate oleh kote Abang N di lubang cipapku, hanya setengah batang butuh dia yang tertanam dan aku susdah menjerit-jerit dengan kakiku terkial-kial. Mataku bergenang dengan tangis kesedapan dan kesakitan.

Yes aku melihat darah yang mengalir keluar dari celah-celah pukiku dan menyelaputi butuh Abang N menumpuki cadar katil queen size itu. Dan at twenty two years old-aku tahu apa itu nikmat bersetu-buh. I am well prepared by Abang N to be fucked again and again and be a good active fucker myself. Dan aku belajar the tricks and the treads of fucking with Abang N.

Bersambung . . . .

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More