Selasa, 24 Januari 2012

Nikmatnya istri orang rakan chatting

Birokrasi pejabat kerajaan selalunya melelahkan namun dalam kelelahan dan sakit hati itu, ada juga peluang yang menarik.. Peluang yang sukar dilepaskan atau peluang meminta favour dan dibalas dengan favour. Satu petang Jumaat di Kem. Kesihatan Malaysia, Jalan Cenderasari, KL.

Aku, "(Setelah tulis nama di buku pelawat). Boleh saya jumpa dengan Pn. Zaiton?"
Kerani, "Untuk urusan apa Encik?"
Aku, "Berkenaan pertukaran isteri saya, Juru pulih Cara kerja dari Hospital Kota Bahru ke Hospital Putrajaya."
Kerani, "Ohh.. Itu kena jumpa dengan En. Hamad. Dia ada sekarang ni, Encik nak jumpa dia?" (tak paham bahasa)
Aku, "Takmau. Saya nak jumpa Pn. Zaiton! Saya sudah jumpa En. Hamad dulu dan dia tak dapat buat apa-apa untuk tolong saya."

Kerani pergi dan terus ke bilik Pn. Zaiton. Aku duduk dan buat-buat tak nampak Pn. Zaiton datang. Sambil mengerling boleh tahan wanita ini conggak aku dalam 39thn. Sederhana tapi payudara besar, muka bulat senyum lebar, buntut besar, bukanlah gemuk but presentable.. Depan kaunter yang ramai staff

Pn. Zaiton, "Iya, ada apa.. Boleh saya bantu?"
Aku, "Pn. Zaiton, saya Hamid, suami Nurwani. Saya nak tahu tentang kedudukan permohonan tukar isteri saya itu."

Sambil itu aku terangkan permohonan sejak Januari dan sehingga kini belum ada sebarang tindakan oleh KKM. Sudah banyak kali telefon, sudah buat surat aduan tapi masih belum ada apa berita dari KKM

Pn. Zaiton, "Ooo.. Itu kami belum buat mesyuarat lagi. Kita kena tunggu lepas mesyuarat baru dapat buat keputusan."
Aku, "Mesyuarat? Berapa lama lagi nak mesyuarat? Takkan selama 5 bulan tak jumpa satu hari untuk buat meeting. Kalau kira 5 hari bekerja seminggu pun, ada 80 hari tak termasuk Sabtu. Tak boleh cari 1 hari untuk buat meeting? Takkan sepanjang masa bos takde, cuti, sakit bla bla..? Dulu masa saya telefon En. Mohamad, alasan sama jugak dia bagi. Tunggu bawa ke mesyuarat lah.. Tunggu dapat kelulusan lah. Pastu Pegawai takde, cuti, bos pegi kursus, bos cuti sakit.. Sampai bila nak macam ni?"

Staff lain kat belakang mula curi pandang dan dengar.

Pn. Zaiton, "Bukan begitu Encik, kita ada prosedur yang perlu diikuti.."
Aku, "Prosedur? Boleh terangkan kepada saya apa prosedur untuk pertukaran? Berapa lama jangka masa untuk tukar? Bukankah isteri saya sudah ada pengganti untuk bertukar suka sama suka dengan kawannya dari Putrajaya?"

Staff lain makin pasang telinga.

Pn. Zaiton, "Ohh.. Sekarang ni kami tak buat lagi pertukaran suka sama suka. Semuanya kena melalui prosedur biasa. Kena ada meeting.. Kena ada kelulusan."
Aku, "Okay, jadi berapa lama harus kami tunggu?"
Pn. Zaiton, "Bergantung, tetapi biasanya semua permohonan dibuat sekali dengan perlantikan staff baru. Kami baru je selesai temuduga untuk posting staff baru."
Aku, "Habis, kalau takde pengambilan staff baru, kena tunggu tak kira berapa tahun gitu?

Aku makin naik angin.

"Tuu.. Kat dinding tu.."

Sambil menunjuk ke dinding.

"Apa guna Piagam Pelanggan tu? Bukankah kat situ tertulis proses pertukaran staff haruslah dibuat dalam masa 2 bulan! Kalau saya tahu gini punya lambat, baik tak payah mintak ke Putrajaya. Baik mintak ke HKL atau Hosp. Selayang, dekat sikit. Ingat sudah ada pengganti tu dapat cepatlah.."
Pn. Zaiton, "Err.. Itu untuk prosedur lama. Kami sekarang tidak buat lagi suka sama suka. Mesti selepas pengambilan baru."

Tak menjawab soalan dengan tepat.

Aku, "(Angin lagi) Okaylah, sekarang saya nak tanya. Kenapa ada staff di department isteri saya, sudah dapat pun bertukar ke Perlis walaupun takde orang datang ganti? Walhal dia baru buat permohanan 2 bulan lepas. Selepas sebulan, dia sudah pun dapat surat pertukaran, 1 April lepas sudah melapor diri ke Perlis. Apa ni? Semata-mata dia ada 'cable' atau orang dalam yang boleh tolong?"
Pn. Zaiton, "Itu mungkin sebab kuota kat Hosp. Kota Bahru yang beri.. Mungkin kat Perlis perlukan orang.."
Aku, "Kuota? Kuota apanya? Dia ke Perlis sebab suaminya kena pindah ke Perlis. Bukan Perlis yang mintak tambah staff!!"
Pn. Zaiton, "Mungkin Kota Bahru takde masalah melepaskan staff tu.."
Aku, "Takde masalah? Puan.. Untuk pengetahuan Puan, Hosp. Kota Bahru sedang kekurangan kakitangan, terutamanya Jurupulih Carakerja. Ada empat orang je termasuk isteri saya. Sekarang beban kerja isteri saya bertambah, terpaksa cover lebih kerja. Sebabnya ada orang gunakan pengaruh orang lain untuk kepentingan sendiri. Kenapa permohonan orang lain yang sudah sediakan pengganti masih belum lulus? Tapi orang lain pulak senang-senang dapat pindah? Semata-mata kerana ada orang dalam.. Ada cable?"
Pn. Zaiton, "Hmm.. Itu saya tak tahu.. Mungkin.."
Aku, "Macam mana boleh tak tahu?" Surat kelulusan KKM sini yang keluarkan!?"
Pn. Zaiton, "Err.. Itu saya tak dapat jawab.. Tapi kita kadang-kadang kita ikut arahan orang atas. Tapi permohanan isteri Encik sedang diproses.."
Aku, "Berapa lama lagi nak tunggu? Isteri saya sekarang ni sudah 5 bulan pregnant.. (suara aku mula kendur). Sakit pening dia takde orang nak jaga.. Kadang-kadang dia sesak nafas dan sakit dada waktu malam takde sapa dapat temankan. Kami hanya berhubung melalui telefon.. (aku sudah mula panas dan menggigil tapi kuatkan semangat). Kena pulak hari minggu kerja.. Macam mana saya nak jenguk dia pagi buta macam tu?" (Aku tak berupaya menyembunyikan muka geram, sakit hati, marah dan kecewa aku)
Pn. Zaiton, "Kami paham masalah Encik.."
Aku, "Tak.. Puan tak paham. Kalau Puan paham, sudah lama Puan tolong. Memang Puan takde kuasa meluluskan. Tapi Puan boleh beri sikit perhatian ke atas permohonan isteri saya. Kalau benda ni terkena kat sedara mara Puan, tentu Puan akan buat sedaya upaya untuk tukarkan mereka kan! Puan kan Ketua Setiausaha jabatan Sumber Manusia. Tentu sikit sebanyak termasuk dalam bidang tugas Puan.."

Sambil tu aku serahkan salinan surat aduan 3 muka yang sudah aku poskan ke Pengarah KKM. Aku melihat dia senyum kepada aku.. Satu senyuman sinis atau suka melihat gelagat aku yang tengah frust.

Aku, "Ni.. Puan tengok ni.. Surat ni saya sudah pos ke KKM sebulan lebih. Seminggu lepas tu ada fax dari KKM ke bahgian Sumber Manusia menyatakan aduan saya sedang diberi perhatian."

Aku tunjuk salinan fax tu). Ingatkan lepas dapat salinan fax ni, okayle sikit. Sedap le hati sebab sudah diambil perhatian. Ini sudah sebulan lebih pun masih sama jugak. Angin naik balik.

Pn. Zaiton, "Eh, saya taktahu pun pasal fax ni?"
Aku, "Kenapa Puan tanya saya? Tanyalah semua staff Puan yang rajin buat kerja tu"

Sambil memandang ke staff yang pasang telinga. Semua secara spontan buat-buat sibuk.

Pn. Zaiton, "Macam nilah. Kami memang sudah habis temuduga jawatan baru. Dan bulan ni kami akan keluarkan surat."
Aku, "Dulu pun sama jugak janji yang En. Mohamad beri pada saya. Surat akan dikeluarkan sebelum akhir bulan April. Sekarang mana suratnya? Saya sudah letih dengan alasan-asalan macam ni. Soalnya, bila isteri saya dapat tukar?"
Pn. Zaiton, "Kami paham.. Kami paham. InsyaAllah hujung bulan ni keluar. Awak sabarlah dulu."
Aku, "Saya sudah cuba bersabar Puan. Dulu 2 hari saya terpaksa ambik cuti untuk jumpa dengan Encik Hamad tu. Takde apa-apa pun perkembangan.. Hari ni pun saya ambik cuti separuh hari lagi."
Pn. Zaiton, "Laa.. Tak perlu datang sebenarnya. Telefon je boleh."
Aku, "Untuk apa telefon? Sekadar nak dengan alasan-alasan remeh tadi? Bos takde, bos cuti, bos pegi bank, tunggu meeting la.. Bla bla.."
Pn. Zaiton, "Ni fon saya, call me boleh?"

Wanita ini senyum sekali lagi memandang tepat ke mata aku sambil memberikan kadnya, aku pantas memberikan kad aku semula. Ini peluang nak cakap personal.

Aku, "Puan, saya bukan marah. Tapi Puan kena paham keadaan saya. Saya sudah tak tahan orang buat main macam ni. Saya yakin kalau saya ni 'somebody' takkan jadi macam ni. Karenah birokrasi tak abih-abih. Saya mintak maaflah kalau terkasar bahasa. Saya sebenarnya nak jumpa puan secara persendirian dalam bilik puan. Tapi puan yang datang jumpa saya kat depan kaunter ni.."
Pn. Zaiton, "Yelah.. Saya paham. Encik sabarlah sikit masa lagi."
Aku, "Ok lah Puan, saya mintak diri dulu. Terima kasih. I will call you.."

Aku tunduk dan Puan Zaiton beredar sambil aku sempat melihat punggung-nya bergoyang dalam jubah labuhnya. That phone call was a goldmine.. Hamid bertepuk tangan, menarik lafaz lega, senyum sendirian.. Pertemuan yang hangat dan panas melepas rasa dan geram di kaunter bertukar menjadi hangat panas sedap dan ghairah di bilik kondo Hamid-It was a surprise indeed..

"Uwaa.. O my godd.. Nicee.. Harder dear.. Pump me harder.. Arghh.. Sedapp," rintih Puan Zaiton menerima batang zakar Hamid dalam lubang pukinya.

Buntutnya yang lebar terangkat-angkat. Tubuhnya yang chubby dilentikkan. Puan Zaiton menahan kesedapan sambil mukanya berpaling ke kiri dan ke kanan, berkerut menahan jolokan zakar Hamid yang keras panjang itu. Bulu pukinya ditrim dan kelihatan air putih lendir meleleh membecakkan liang vaginanya.

"U love it sayang..?" tanya Hamid dalam cunggapnya sambil menindih dan menghenjut zakarnya yang keras itu ke dalam lubang puki Pn Zaiton yang basah.
"Tak puas kah dengan suami you sayang?"
"Tak suami tak power cam u.. Henjutan u nicee and bess dear.. Arghh oohh.. Ohh arghh," Pn Zaiton mengigit dada Hamid sambil menhinggut-hinggutkan punggungnya menentukan liang vaginanya dapat menerina kelelakian Hamid dalam telaga madu nya yang berlengas. Dan kni mampu mengemut batang zakar Hamid. Hamid dapat merasakan gigitan vagina Pn Zaiton ke zakarnya.

"O love oh love.. O migodd.. Mid I am comingg.. Mid i tak tahan.. Gelii.. Sedapp, Mid i kuarr," jerit Pn Zaiton mencapai klimaksnya sambil mengeluh dan menjerit-jerit sedangkan tubuhnya melintuk dan melentik kemudia kejang.

Hamid meneruskan pompaannya membuatkan Pn Zaiton senak namun sedap..

"Ohh darling.. Ohh.. I juga kuarr.." jerit Hamid lalu mengomol dan melumati bibir Pn Zaiton dan menghisap puting susu Pn Zaiton yang kecil keras menegang itu.

Mereka berpeluh dengan banyaknya, nafas mereka berdua tercunggap-cunggap, batang zakar Hamid diselaputi oleh lendir air mani Pn zaiton dan Hamid masih merasakan kemutan kuat Pn Zaiton pada zakarnya..

"O dear.. I suka.. Good fuck.. Sedapp Mid, i thank you.." kata Pn Zaiton dalam bilik mandi memegang kontol N dan menyabunnya. Mereka berdua berendam dalam bathtub.
"I juga dear.. Love your cunt.. Suka pussy you.. Kuat kemutnya.. Nice.." kata Hamid senang sambil mereka berkucup semula.
Pn Zaiton senyum melebar membiarkan Hamid mengen-tel puting dan meramas susunya. "You nak wife you tukar ke?"

Hamid senyumm.. Terasa juga.. Tersentuh juga di hatinya.

"Kalau you bawa isteri you ke sini, kesianlah kat I.. I sukar nak make love dengan you lagi.." rayu Pn Zaiton sambil menjilat dada Hamid yang bidang dan mascular itu.
"Kena dan terpaksa dear.. Tapi kita masih boleh make love kan, kenapa tidak..?" balas hamid lagi menyabun cipap Pn Zaiton dan memainkan clit dengan jarinya. Pn Zaiton mendesah..
"Ikut you dear.. As long as we can make love.. nanti esuk I uruskan posting wife you ok.. Don't worry but i want you to fuck me again," janji dan pohon Pn Zaiton sementara Hamid lega mendengarnya.

Ya Hamid tidak sangka dia surprise rupa-rupanya Pn Zaiton adalah chat lovernya di Yahoo Mgr yang tidak pernah dikenalinya. Mereka hanya di chenel dan Pn Zaiton tidak pernah memberikan identitinya selama enam bulan mereka chatting. Hanya Hamid sahaja yang memberikan gambarnya. Dari gambar itulah Pn Zaiton berani meminta Hamid call semula dan berakhir di ranjang dalam bilik Hamid sendiri.

Tit-For-Tat.. Favour-for-favour.. Namun Pn.Zaiton kepuasan yang amat sangat. Masih terasa-rasa batang zakar Hamid di dalam lubang vaginanya.

Hamid merasa megah dan banggaisterinya dapat arahan bertukar dan mereka dapat bersama, di samping itu dia boleh bertukar selera dengan chat lovernya Pn Zaiton yang tak cukup diberikan makan oleh suaminya.

E N D

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More