Selasa, 24 Januari 2012

Pengalaman pertamaku dengan Lin

Hello! Nama saya Chris. Umur saya pada masa itu cuma 25 dan Lin 29. Lin adalah bangsa Chinese dan 4 tahun lebih tua dari saya. Orangnya bukanlah sangat cantik tapi OK-lah. Body figure pula, 32B, 25, 35. Saya bukan teman lelaki pertamanya oleh itu Lin bukan lagi perawan, dia sangat berpengalaman dalam seks isu. Di sini saya akan menceritakan kali pertama saya mengadakan hubungan seks dengan Lin.

*****

Pada hari itu, kami berdua telah mengambil cuti. Alasan ialah nak berehat. Pada masa itu, hubungan saya dan Lin cuma 1 bulan. Tetapi pada minggu pertama kami bersama, saya sudah berjaya berciuman dan bermain lidah dengan Lin di dalam kereta. Dan tanganku pasti gatal dan saya sudah meraba-raba dada Lin tetapi cuma dari luar bajunya. Semua ini berjalan lancar, Lin tidak menolak tanganku apabila aku meramas teteknya. Maklumlah, Lin seorang yang berpengalaman dalam seks. Ini memudahkan saya untuk memerangkap dia untuk hubungan seks seterusnya.

Ok. Hari itu apabila Lin tiba rumahku pada awal pagi lagi, lebih kurang pukul 10 pagi. Pada masa ini, semua ahli keluargaku sudah keluar bekerja. Cuma tinggal aku seorang di rumah. Pada mulanya, Lin tidak mahu datang ke rumahku, dia nak pergi shopping. Oleh kerana saya memberitahu dia ada hal nak kena buat sebelum keluar shopping, akhirnya dia bersetuju untuk ke rumahku, Ah perangkap pertamaku sudah berjaya. Rancangan kedua ialah untuk menaikkan berahinya semasa di rumahku. Pada hari itu, Lin memakai seluar pendek ketat, baju ketat berwarna biru muda, bra dan panty bercorak bunga yang berwarna coklat muda.

Mula-mulanya, kita cuma duduk di ruang tamu sambil berbual-bual kerana Lin tidak mahu masuk ke bilikku. Tapi dengan alasan nak minta tolong memeriksa computerku yang rosak, akhirnya aku berjaya memujuk dia ke bilikku. Saya berdiri di belakang Lin sambil Lin duduk di hadapan computer. Semasa Lin sedang memeriksa computer, saya memulakan rancangan untuk memancing Lin. Tangan saya mula massage bahunya, kemudian lengan dan lehernya. Lin nampak agak suka dengan massageku. Lalu saya menarik tangannya dan membawa dia ke katilku. Lin duduk di atas katilku dan aku duduk membelakangi Lin. Saya mula mencium leher Lin sambil tanganku mula meraba-raba tetek Lin dari luar. Nampaknya Lin agak suka dengan perbuatanku. Selepas beberapa minit, Lin mula berahi and mengeluh kesenangan.

"Chris, jangan sampai ke bawah ya, cuma main atas cukuplah".

Aku bersetuju dulu, tetapi di dalam hatiku, hari ini pasti dapat Lin. Tanganku masih meraba-raba tetek Lin dan mula membuka kutang bajunya. Ini kali pertamaku melihat tetek Lin yang cuma berbungkus dengan bra sahaja. Tanganku mula meramas tetek Lin yang bersaiz sederhana itu. Lin semakin berahi dan mengeluh lebih kuat. Kemudian aku membaringkan Lin di atas katil dan saya mula mencium tetek kirinya sambil meramas tetek kanan Lin.

Ku mula menjilat dari teteknya sambil ke lubang pusat perut Lin. Perbuatanku menyebabkan Lin semakin berahi dan tangan Lin mula meraba raba batangku yang sudah mengeras macam batu. Tanpa membuang masa, aku terus membuka bra Lin. Warna puting susu Lin yang berwarna perang muda, maklum lah Lin bukan lagi perawan. Ku mula menjilat puting Lin sambil tanganku meraba peha Lin yang putih dan licin.

Lin semakin berahi dan tangannya mula membuka zip seluarku. Lin menarik keluar batangku dan mula bermain-main dengannya. Sekarang Lin sudah lupa dengan syaratnya yang melarangku dari menyentuh cipapnya. Ku mula menarik turun seluar pendek dan panty Lin yang berbunga-bunga. Nampaklah bulu Lin yang agak lebat dan cipapnya yang sudah basah. Tanpa membuang masa, ku mula menjilat cipap Lin yang basah dan ini menyebabkan Lin menjerit keseronokan yang tidak terhingga. Selepas 15 minit aku bermain dengan cipapnya, Lin mendapat klimaks pertamanya. Selepas itu, Lin sudah tidak boleh mengawal berahinya. Lin mula menjilat dan mengusap batangku yang keras. Sekarang Lin dan saya sudah 100% bogel di atas katil. Lin menyuruhku memasukan batangku yang keras ke cipapnya.

"Chris, cepat, saya sudah tak tahan".

Tetapi saya tidak memasukkan batangku ke cipapnya. Aku memasukkan jariku ke cipap Lin yang basah. Di dalam hatiku, aku masih ada rancangan lain, iaitu mengambil gambar Lin yang berbogel. Oleh itu, aku mesti menunggu sehingga Lin betul betul sangat berahi dan tak tahan lagi sehinnga dia akan bersetuju dengan apa syaratku.

Selepas 20 minits, aku memainkan cipapnya dan mengusap puting susu Lin yang kecil itu, Lin sudah tidak tahan dan menolak ku ke katil. Lin mula cuba duduk di atasku (posisi kami pada masa itu ialah saya baling di atas katil dan Lin duduk di atasku), dan cuba memasukkan batang kerasku ke lubang cipapnya yang basah kuyup. Aku menolak Lin ke tepi dan aku bangun dan duduk di katil. Lin tanya kenapa berhenti. Katanya dia sudah tidak boleh tahan. Ini kali pertama dia ada hubungan seks selepas berpisah dengan bekas teman lelakinya selepas 1 tahun.

Lin mula merayuku agak menyambung balik permainan itu. Aku mula cuba memancing Lin. Kuberitahu Lin bahawa I love her forever sambil mencium pipinya. Kuberitahu Lin bahawa ini kali pertamaku mengadakan hubungan seks dengan orang tercintaku. Oleh itu, aku nak menyimpan sweet memory ini. Kemudian aku mengambil keluar digital cameraku dari laci.

Lin agak terkejut apabila melihat digital cameraku. Dia tidak mahu diambil gambar dan memujukku untuk meneruskan permainan. Kemudian aku meletakkan camera di atas meja dengan kantanya ke arah katil dimana aku menikmati seluruh tubuh Lin. (Sebelum ini saya sudah program camera untuk mengambil gambar secara auto tanpa flash setiap 10 saat. Ini kerana jika Lin tidah mahu diambil gambar bogelnya, saya masih boleh mengambilnya secara senyap).

Sorry Lin. Saya tahu permintaanku agak lebih. Tapi Lin tidak kisah, dia terus mengusap batangku. Lin tidak tahu bahawa kameraku sedang mengambil gambar kami setiap 5 saat. Memori cameraku 256 MB, cukup untuk mengambil 400-500 keping gambar.

Selepas batangku mula mengeras balik, Lin menolak aku ke katil. Dia mula cuba memasukkan batangku ke lubang cipapnya dengan posisi duduk diatasku. Sedikit demi sedikit batangku mula memasuki lubang cipap Lin. Lubang Lin masih agak ketat walaupun dia bukan perawan lagi. Lin mula menjerit keseronokan. Lin mula duduk di atas batangku dan turun naik sambil tanganku meramas-ramas tetek Lin. Selepas 10 minit, aku mengangkat Lin dengan batangku masih di dalam lubang cipapnya. Aku membawa Lin duduk di atas kerusi (supaya lebih dekat dengan cameraku di atas meja) sambil Lin naik turun. Dengan posisi ini, aku boleh menjilat dan menggigit puting coklat Lin.

Selepas 20 minits, Lin mula klimaks dan aku dengan tidak sengaja memancut spermaku ke dalam lubang cipap Lin. Tapi nasib baik kerana Lin baru habis periodnya. Oleh itu peluang untuk hamil adalah sangat rendah. Lin bangun dan tidur di atas katil selepas puas berhubungan seks denganku. Aku membiarkan Lin tidur supaya aku dapat mengambil gambarnya dengan lebih dekat. Selepas Lin tertidur, aku terus mengambil gambarnya dari atas ke bawah. Kemudian aku mula transfer semua gambar dari kamera ke computer. Kemudian aku memadamkan semua salinan gambar di dalam digital cameraku.

Selepas Lin bangun, saya sedang pura-pura tidur di sebelahnya. Aku mengintai Lin, memang tepat terkaan ku, Lin mengambil cameraku dan melihat sama ada aku ada mengambil gambarnya. Kulihat Lin senyum selepas dia tahu tiada gambar dalam kamera itu. Lepas itu, aku pura bangun dari tidur, Lin senyum dan memelukku. Selepas itu, kami pun mandi bersama dan jam menunjukkan masa itu sudah pukul 3 petang. Saya membawa Lin keluar makan dan shopping.

*****

Inilah pengalaman seks pertamaku dengan Lin. Lin bukanlah teman wanitaku yang pertama. Tapi Lin selalu ingat bahawa dia adalah teman pertamaku. Sehingga kami berpisah selepas 2 tahun, aku sudah berhubungan seks dengan Lin banyak kali. Kadang kadang dekat resort, rumahku dan juga dalam kereta.

Lin, aku merindukanmu setiap kali aku melihat balik gambar bogelmu.


Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More