Rabu, 18 Januari 2012

Puan Juliana

Pembaca situs Rumah Seks yang molek-molek. N meneruskan adventurenya di sebuah pekan baru di pantai timur. Keluarganya menyewa di Bkt S. Di Kuantan. Perumahan sewaan itu membawa banyak kisah-kisah yang membuka ruangan baru kepada kedewasaannya.

Persekolahan dan aktiviti ko-korikulumnya membuatkan N terbuka kepada keadaan luaran yang menakjubkan. Rakan-rakan baru di luar kawasan kepolisian memberikan pengalaman-pengalaman yang bagus dan menarik. N menyelusurinya dengan kekagetan dan dengan kejutan-kejutan yang membahagiakan. N seorang ahli olahraga belapan. Dia pelari pecut. Mula mencipta nama di bidang itu di tempat barunya. Dia juga seorang orator/public speaker yang sering memasuki pertandingan syarahan dan pidato. Yang juga memenangi pertandingan tersebut.

N adalah seorang pemimpin yang in-born. Dia memperlihatkan kematangan dan kewibawaannya. Boleh dikatakan dia all rounder di sekolahnya. Tahun ini juga dia menghadapi perperiksaan LCE. Biarpun sibuk dengan aktiviti persekolahan dan sosial, N juga tidak mensia-siakan waktu untuk belajar. Dia sedar pelajaran akan membawa dia jauh-baik dari segi pengetahuan mahupun perjalanan.

Puan Juliana (32thn) adalah guru Persatuan Bahasa Melayu. Orangnya rendah, chubby dan sederhana. Wajahnya ada iras-iras penyanyi Maria Bachok. Dia adalah wanita keturunan Cina tetapi berkahwin dengan seorang pemuda Melayu dan memeluk agama Islam. Dia sudah 4 tahun menikah dan masih belum mempunyai cahayamata.

N mempunyai rakan-rakan rapat di sekolah. Rakan-rakan ini pula adalah anak-anak orang berada. Malah bapa mereka ada yang bertitel Tan Sri dan Dato. Maka ibu-ibu mereka bergelar Puan Sri dan Datin. Ada masa N berpeluang ke rumah rakan-rakan rapatnya ini dan diperkenalkan kepada ibu-ibu mereka.

*****

Juliana.. O Puan Juliana..

Dalam rest house di Temerloh.. Malam itu selesai pertandingan pidato.. N menang dan membawa pulang sbuah piala sebagai johan. Puan Juliana merasa megah dan bertuah kerana anak didiknya N telah mengharumkan nama sekolah. Puan Juliana meracau-racau layaknya.. Memalingkan muka ke kiri ke kanan.. Rambutnya brkaran.. Bibirnya merah delima merfekah.. Lidahnya pendek.. Lidahnya manis bila dikulom oleh N.. Lidahnya nakal..

Lidah Puan Juliana bermain di kepala kote N.. Diputar-putarkan.. N merasa geli.. Tangannya mengentel puting payudara Puan Juliana yang sebesar jari kelinking.. Kemudianmeramas payudara yang sederhana besar itu. Muat tangannya mengenggam..

"Uhh..," desah Puan Juliana bercelaru.. N mengangkat punggung Puan Juliana..
"Cikgu kangkang letak cipap cikgu kat muka saye.."

Maka Puan Juliana membetulkan posisi 69. Dia berada di atas.. Memegang penis N sambil membelai dan mengocoknya. Dia mengulum kepala kote N. Memainkan lidahnya. Kemudian menjilat dari pengkal kote ke kepala kote mengulum semula dan bertindak sedemikian semau-maunya. N terasa geli dan mengeliatkan tubuhnya.

N mengkuak pepet Puan Juliana. Mencium aroma cipap yang menusuk hidung menaikkan syahwatnya. Puki yang tembam dengan bulu kerinting. Lidah N menjulur menjila lurah merah yang beair nipis. Menjilat kelentit, mengulom kelentit dan menghisap kelentit membuatkan Puan Juliana mendesih.. Sambil Puan Juliana mengulom dan menyedutkepala kote N. Dia cuba mengulom batang zakar N namun tak mampu nak deep throat sampai ke pangkal.

"Kote kau besar dan panjang untuk budak seusia kau.." kata Puan Juliana sambil membelai batang zakar N.

Dia mengeluh, mendesah dan menahan nikmat yang amat sangat. Mulutnya dikumnam bibir digertap dan giginya rapat menahan N menyedut lubang faraj dan meminum jus yang ada di situ..

"Arghh.. Sedapp.. Pandai kau N.." puji Puan Juliana yang merasa nikmat bila jus madunya disedut oleh N dari lubang farajnya.

N meneruskan. Menjilat lubang anal Puan Juliana. Puan Juliana merasa kegelian yang amat sangat. Belum pernah dia merasakan lubang analnya dijilat dan dilidahkan sedemikian rupa. Sensasinya bagaikan karan listrik menyelinap keseluruh liang dan urat nadinya. Tubunya terasa kejang.

Bila N mula menjulurkan lidah ke dalam lubang faraj, memasuk an menarik keluar mengikut irama, Puan Juliana memainkan bunutnya mengikut irama lidah N. Dia benar-benar tidak tahan akibat geli di dinding lubang farajnya. Sambil dia mengulom kepala zakar N dengan kuat sambil mengigit manja membuatkan buntut N pula terangkat-angkat antara ngilu, geli dan sakit.

Dalam blik di rest house itu, Puan Juliana menikmati tubuh muda N. Menikmati penis N yang besar dan panjang. Dia terkejut melihat kote yang tegak, keras dan panjang milik anak muridnya. Kebetulan dekat dua bulan dia tidak bersetubuh dengan suaminya. Suaminya berkursus di luar negara.

Puan uliana berkedudukan menungging, menghalakan cipap dan buntutnya ke N yang berdiri ti tubir katil. Dia mengemaskan keduduka tangannya di atas katil yang empuk itu.

N menyediakan kepala zakarnya ke mulut lubang faraj Puan Juliana. Dia menekannya..

"Fluupp.." bunyi kepala zakar masuk..
"Aduii.. Plan sakit N.." jerit halus Puan Juliana mengemaskan kedudukan..

Kini mula merasa kepala kote dan batang zakar mencanak masuk ke dalam lubang farajnya. Dia berasa sendat dan nikmat. Lubang farajnya masih ketat dan kuat. N mengerakkan henjutannya keluar dan masuk.. Sambil kedua belah tangannya meramas payudara Puan Juliana. Sementara itu Puan Juliana mengikut rentak henjutan N-ke depan dan ke belakang.

"Uuu.. Aaa.. Arghh.. Besarnya penis kau.. Iii.. Sakitt.. Iii.. Uuu.. Sedapp.." kata Puan Juliana dalam nikmat dipompa dari belakang oleh N. Tubuhnya yang chubby itu terhinggut-hinggut dan teteknya terbuai-buai dipegang kemas oleh N lalu meramasnya kuat-kuat. Puan Julia menjerit, mendesar. Meracau, mengerang dan mengeluh dalam persetubuhan itu..

"ARghh aku kuar.. Aku kuar N.."

N meneruskan henjutan dan pompaan-cepat dan perlahan, kuat dan keras. Dia tahu Puan Juliana sudah mula klimaks kali pertama.. Dan beberapakali seterusnya..

"Ooo.. Lemah saya N.. Ooo.. sudah tiga kali saya klimaks.." desah Puan Juliana kelelahan dan berpeluh dalam bilik berhawa dingin itu. Pantas N menarik keluar batang zakarnya yang berkilat dengan air madu Puan Juliana membasahi.
"Cikgu baring buka kaki cikgu luas-luas.. Saya nak makan cipap cikgu.." kata N dan bingkas Puan Juliana membalikkan tubuhnya berbaring dan mengangkat kedua belah kaki gebunya ke atas. Lalu N menyembamkan mukanya ke cipap Puan Juliana. Menjilat jus yang melimpah dan meminumnya.

Puan Juliana mengelinjang bila lidah N sudah menjalar di pepetnya. N pantas menangkap kelentit Puan Juliana dengan lidah nakalnya.

"Waa.. Uwaa.. Sedapp.. Jilat N.. Jilat.." kata Puan Juliana yang kesedapan.

N meneruskan kerja menjilatnya sambil tangannya meramas buah dada Puan Juliana. Puan Juliana meracau halus, mengerang kuat dan Nmula menhentakkan kepala zakarnya ke lubang faraj Puan Juliana semula. Kali ni batang zakarnya masuk tepat dan rapat sampai ke dinding'g' Puan Juliana di dalam faraj itu. Puan Juliana benar-benar mengelinjang dan meraung.. Bla N menghenjut pantas dan kuat.. Puan Juliana meraung dan menjerit kuat..

"Arghh.. Uuu.. Aaa.. Sedappnyaa.." racau Puan Juliana dan dia mengapuk buntut N dengan kedua belah kakinya.

Namun N meneruskan pompaannya yangmengelinjangkan tubuh Puan juliana yang membuatkan bunutnya terangkat-angkat mengikut rentak zakar N yang keras menujah.

"Uuu.. Aaa.. Aku keluar N.. Aku kuarr.." jerit Puan Juliana sambil zakar N menujah masuk cepat dan mantap di lubang farajnya yang sudah membecak.

N meneruskan kerja menghenjut. Sambil mulutnya melumat dan megucup bibir Puan Juliana.. Puan Juliana cuba menandingi fitness anak muda dalam N, namun dia tidak berupaya kerana sudah tiga kali dia klimaks dalam pompaan itu, namun N masih terus mengerjakannya. Dia mula merasakan bibir farajnya pedih bila air maninya menerobos lubang vaginanya. Dia mengetap birnya menahan pedih dan menahan nikmatnya ujahan zakar N ke dalam lubang sehingga mencecah dinding dalam farajnya.

Akhirnya untuk kesekian kalinya Puan Juliana klimaks dan dia menjerit kuat sekali.. Sambil N mendengus melepaskan air maninya ke dalam lubang faraj Puan Juliana. Hangat danmesra dirasai oleh Puan juliana pada lubang farajnya. Banyak sekali air mani n yang keluar hasil persetubuhan nikmat dengan guru pidatonya, Puan Juliana.

"I love u boy.. I love u N.. U are a good lover.." kata Puan Juliana mengucup bibir N. Dia walah dan keletihan dan begitu juga N yang hanya bertindak dan tidak berkata-kata.

N mneruskan henjutanya. penisnya yang tegang dan keras itu berada dalam lubang faraj Puan Juliana. Kote itu disorong dan ditarik dengan perlahan dan cepat. Puan Juliana juga merasakan kegelian untuk kesekian kalinya.

"O boyy.. I m cumingg.." jerita Puan Juliana mengejangkan tubuhnya sambil mencengkam dada N.
"Cikguu.. Saya kuarr.." sekali lagi N menyemprutkan spermanya ke dalam liang faraj Puan Juliana.
"Huu.. Sedap N kongkekan kau.. U fuck me well dear.." ringis Puan Juliana lagi merasakan cipapnya kesendatan.

Namun Puan Juliana merasakan nikmat mengongkek dengan N adalah kenikmatan yang dikecapinya yang tiada tolok bandingnya. Bermula dari rest house itu, membawa lah ke rumah kediaman Puan Juliana. Dalam sebulan adalah empat kali Puan Juliana akan membawa N ke rumahnya selepas waktu sekolah. Dan sebaik sampai ke rumah mereka berdua akan berkongkek sehingga waktu kerja tamat. Itulah masa yang dipergunakan oleh Puan Juliana untuk memuaskan nafsunya.

Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More