Rabu, 18 Januari 2012

Rogol adik ipar

Tak payah le aku cerita intronye yang panjang lebar. Di ringkaskan cerita aku memang dah lama stim dengan adik ipar aku. Adik bini aku yang bongsu. Aku stim ngan dia sejak dari aku mula kenal bini aku lagi. Masa tu dia pun masih sekolah di tingkatan dua. Dia tak le secantik bini aku tapi bodynya memang menggiurkan aku. Lebih-lebih lagi teteknye yang berisi.

Adik ipar aku ni duduk serumah dengan aku. Baru mula mengajar. So tinggal le di rumah aku. Satu ketika bini aku di hospital melahirkan anak yang ketiga. Aku tinggal berdua aje le dengan adik ipar aku nie. Anak-anak aku yang dua lagi tu masih kecil lagi. Pada subuh yang kedua dalam keadaan pagi yang dingin. Batang aku dah mencanak minta dilayan. Aku pun tak fikir panjang terus teringatkan adik ipar aku yang ada dalam bilik sebelah tu.

Dalam kesamaran cahaya subuh yang hening tu aku merayap ke dalam bilik adik iparku. Matlamatku hanya satu. Menikmati lubang puki adik iparku. Lagipun nak menunggu bini aku lepas pantang tak sanggup aku. Perlahan-lahan aku memanjat ke atas katil dan dengan penuh tenaga aku menindih tubuh montok adik iparku yang aku panggil Fidah. Fidah terkejut bila terasa tubuhnya ditindih dan meronta dengan ganas. Sebelum sempat suara keluar dari mulutnya, tanganku telah mencekup mulutnya.

Aku berbisik padanya.., "Tenang Fidah.. Kau akan menyukainya".

Fidah terus meronta walaupun jelas tidak berkesan. Sambil genggamanku pada mulutnya terus kemas, tanganku yang satu lagi mula meramas buah dada Fidah yang pejal dan membukit megah. Dapat kurasakan putingnya yang masih kecil dan bakal kunyonyot sebentar lagi. Tanpa membuang masa, baju kurung kedah yang dipakai Fidah kurentap sehingga koyak. Terhidang di hadapanku suatu pemandangan yang sungguh indah.

Tetek Fidah separuh terkeluar dari colinya. Dadanya yang putih gebu dan berisi terus berombak kencang kerana terlalu meronta minta dilepaskan. Coli yang dipakai Fidah tidak bertahan lama. Lalu kurentap supaya mudah kukerjakan semahu hatiku. Sebaik sahaja coli Fidah kurentap, terjojol le dua gunung yang telah lama aku idamkan. Hatiku berkata.. Begini rupanye tetek si Fidah yang selalu aku idamkan. Aku sembamkan mukaku ke tetek Fidah.. Kukerjakan semahuku.. Kunyonyot.. Kugigit.. Kujilat dan ku uli semahunya.

Sambil mulutku menikmati tetek Fidah yang semakin tegang dan basah dengan air liurku, tanganku mula merayap mencari kain batik yang dipakai Fidah. Jumpa. Kurentap agar terlondeh. Berjaya. Kaki Fidah terus menerajang tak tentu hala. Akibatnya kain batiknya terselak sampai ke peha. Peha Fidah memang pejal, putih dan gebu. Dalam keadaan dia merunta-ronta itu, aku berjaya meletakkan sebelah kakiku ke bawah lutut Fidah. Kini Fidah tak mampu lagi untuk merapatkan pehanya bagi menghalang aku menunaikan hajatku.

Dengan segera, kain pelikat yang kupakai kulucutkan. Kain batik Fidah terus kuselak ke atas hingga ke pusatnya. Pada ketika itu juga aku hulurkan konek aku ke arah pantat Fidah yang tembam dan belum pernah diterokai oleh sesiapa. Pantat Fidah dan konekku bergesel. Terasa bulu pantat Fidah yang nipis bergesel dengan bulu konekku yang tak pernah diurus.

Fidah semakin lemah, dengan segera mulutnya kusambar dan bibir kami bertaut. Tidak kulepaskan. Bimbang kalau nanti dia menjerit. Aku sekarang berada di dalam posisi yang paling sempurna untuk melampiaskan nafsuku. Adik iparku akan menjadi mangsa bila-bila masa sahaja. Mahkota keperawanannya akan kurobek tanpa rasa belas. Fidah amat faham akan keadaan ini. Dia sedar aku tidak akan menoleh ke belakang lagi. Sisa tenaga yang ada padanya tidak akan mampu memberi tentangan yang bermakna.

Konekku terus kutekan ke pantat Fidah. Kuurut pantatnya turun dan naik dengan konekku. Fidah mula memberikan respon. Samada sengaja atau tidak, aku tidak pasti. Tapi itu tidak penting. Pehanya yang terkuak oleh kakiku sudah tidak cuba dirapatkan lagi. Pertahanan Fidah makin longgar. Kubawa tanganku ke bawah punggung Fidah. Kuramas bontotnya. Memang hebat. Aku bergerak lebih jauh. Kali ini, jejariku mula meneroka alur puki Fidah. Bibir pantatnya memang mengkal dan pejal. Dapat kurasakan tebing pantatnya yang terbelah itu begitu jelas.

Jejariku bermain-main di situ. Fidah cuba menahan kenikmatan yang dirasa. Tapi tubuhnya berdegil dan terus menggeliat seiring dengan kenikmatan yang mula dirasakan. Masanya sudah tiba. Pada ketika Fidah sudah mengisyaratkan ketewasan dan kerelaan yang bercampur, aku menguakkan kelangkang Fidah. Luas dan luas. Tanpa melepaskan mulutnya, peha Fidah kulipat ke perutnya. Nah.. Fidah di dalam posisi yang sungguh bersedia. Kali pertama dalam hidupnya dia berada dalam keadaan begitu.

Batangku yang telah bersedia kubenamkan sedikit ke rekahan puki Fidah. Pengalaman bersama biniku menjadikan aku mudah mencari sasaran yang ada pada Fidah. Mungkin merasakan kesakitan, Fidah cuba memberontak. Tapi dalam posisi yang begitu. Usahanya sia-sia belaka. Aku tidak mahu bertangguh lagi. Kepala konekku yang telah mengenal pasti sasaran yang aku tetapkan kuhenjut ke dalam puki Fidah. Menerobos terus sampaki tenggelam keseluruhan konek aku.

Aku diam sebentar. Memberi peluang Fidah menerima apa yang sedang dialaminya. Fidah tidak berbuat apa-apa, kini dia hanya menerima. Dia tahu, tiada apa lagi yang hendak dipertahankan. Dia telah mencuba sedaya upaya.. Kini terserahlah padaku untuk memperlakukan apa sahaja. Aku memulakan pergerakan. Konekku kusorong tarik keluar dan masuk puki Fidah yang hangat dan sempit. Kekadang pergerakan keluar masuk konekku tersekat kerana lubang yang baru sahaja diteroka begitu sempit.

Dalam menghayun keluar dan masuk, kupelbagaikan gerak ke kiri dan ke kanan dan kekadang berhenti separuh sebelum menghentak sekuat hati ke pangkal puki Fidah. Aku puas dengan kenikmatan yang kurasa. Lama aku mengerjakan Fidah. Apabila terasa hendak terpancut aku berhenti. Kemudian kusambung semula. Beberapa kali, tubuh Fidah menegang. Dia juga dalam diam sedang menikmati persetubuhan antara aku dan dia. Fidah kini lebih senang membiarkan aku dari menentang kehendakku. Adakalanya, punggungnya yang pejal itu digerak-gerakkan ke kiri dan ke kanan menyambut hentakan-hentakan yang aku lakukan.

Aku pasti Fidah juga mencari kenikmatan buat dirinya sendiri. Subuh yang telah menjelang pagi membolehkan aku melihat baju dan coli Fidah bertaburan di atas lantai. Aku masih lagi di atas tubuhnya. Kepuasan yang diberikan oleh pantat Fidah tidak dapat aku gambarkan. Kesempitan, kehangatan, kekenyalan di dinding pantatnya menjadikan aku sentiasa berahi setiap kali batang pelirku menerobos masuk ke lubang nikmat Fidah. Setiap kali aku klimaks, kenikmatannya kurasa sampai ke kepalaku.

Aku menggelepar disebabkan oleh kenikmatan yang kurasakan. Dan aku terkulai layu di atas tubuh Fidah. Dalam pada aku mengumpul tenaga untuk pusingan yang berikutnya, Fidah membuat tindakan yang sama sekali tidak kuduga. Dengan baki sisa-sisa yang ada, Fidah membalikkan tubuhku. Kini dia berada di atas. Punggungnya digerak-gerakkan bagi meransang konekku.

Fahamlah aku betapa Fidah yang telah mula berpengalaman disetubuhi kini ingin melakukan dengan caranya sendiri. Aku tidak ada halangan. Batangku segera mencanak. Akur dengan ransangan yang dicetuskan oleh gelekan punggung Fidah yang montok dan pejal. Dengan gerakan yang lembut Fidah mengusap-ngusap konekku dengan pantatnya. Celaka Fidah. Kau punya agenda sendiri rupanya.

Nafas Fidah semakin kuat. Nyata nafsunya sudah tidak dapat dibendung lagi. Alunan punggungnya yang lembut dan mesra tadi segera bertukar menjadi rancak dan ganas. Tanpa membuang masa, jejari halus dan gebunya menggenggam konekku dan ditusukkan ke dalam lubang nikmatnya yang sebentar tadi aku terokai. Apabila terbenam sahaja konekku, Fidah meneruskan hayunan turun dan naik. Suara kenikmatan mula keluar dari bibirnya yang mungil. Fidah seperti tidak keruan menahan nikmat.

Fidah semakin tidak dapat mengawal dirinya. Kenikmatan yang menjalari tubuhnya menjadikan dia tidak dapat mengawal dirinya. Dari rintihan kecil, kini rintihan Fidah semakin nyata. Fidah tidak lagi malu. Dia meronta-ronta di atas tubuhku sambil melanyak-lanyak lubang nikmatnya dengan konekku.

"Aahh.. Aahh.. Aahh.. Aahhgh.. Aaghh.. Aa.. Sedapnyaa.. Aa..", Fidah terus menggelepar kesedapan dengan konekku terhunus kemas di dalam pantatnya.

Buah dada Fidah bergantungan dan bergetar mengikut rentak hayunan tubuhnya. Aku angkat kepalaku dan menyonyot buah dada Fidah yang bergetar megah di dadanya. Setelah teteknya kulepaskan, aku memberi galakan kepada Fidah dengan kata-kata yang meransang lagi nafsu Fidah..

"Do it.. Do.. It Fidah.. It's all yours.. Big cock is for you to enjoy.. Feel my cock in your tight pussy".

Fidah tidak berdiam diri bukan sahaja pergerakannya semakin menjadi-jadi bahkan turut menjawab ransanganku dengan menyebut..

"Aabaang.. Aahghh.. Aa.. Sedapnya abaang..".

Fidah terkulai di atas tubuhku. Tubuhnya kejang. Pantatnya terus menekan konekku sekuat yang mampu. Fidah menikmati klimaks yang paling klimaks dan paling bermakna dalam hidupnya. Klimaks yang dilakukannya sendiri.. Mengikut fantasi seks yang mungkin telah lama dipendamkan dalam dirinya. Aku bangga dapat menjadi lelaki yang menjadikan kenikmatan fantasi seksnya satu kenyataan.

Itulah permulaan perhubungan seks yang indah antara aku dan Fidah adik ipar yang telah lama aku idamkan. Fidah ternyata mempunyai fantasi seks yang cukup hebat. Kesemuanya dipertontonkan kepada aku di setiap kali kami berasmara.

Kau memang hebat Fidah. Tidak sia-sia aku merobek kegadisanmu. Indah sungguh pembalasan yang kau berikan.


Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More