Selasa, 10 Januari 2012

Seks dengan Bomoh

Namaku Salmiah. Aku seorang guru. Di kampung aku lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Miah. Aku ingin menceritakan satu pengalaman hitam yang berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yang lalu dan berterusan hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri.

Kisahnya begini: kira-kira enam bulan yang lalu aku mendengar cerita yang suamiku ada menjalinkan hubungan dengan seorang guru di sekolahnya. Suamiku seorang guru di sekolah menengah di kampungku. Dia berkelulusan ijazah dari universiti tempatan sedangkan aku cuma guru maktab sahaja. Aku tanpa usul periksa terus mempercayai cerita tersebut.

Aku cuma terbayangkan nasib dua anakku yang masih kecil itu. Akupun boleh tahan juga dari segi rupa dan bentuk badan kerana kedua-dua anakku menyusu botol. Cuma biasalah lelaki walau secantik manapun isterinya, tetap akan terpikat dengan orang lain, fikir hatiku. Diam-diam aku telah pergi kerumah seorang bomoh yang pernah aku dengar ceritanya dari rakan-rakanku di sekolah. Aku pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibku. Pak Itam adalah seorang bomoh yang tinggal di kampung seberang, jadi tentulah orang-orang kampungku tidak akan tahu rahsia aku berjumpa dengannya.

Di situlah bermulanya titik hitam dalam hidupku hingga ke hari ini. Aku masih ingat lagi apabila Pak Itam mengatakan bahawa suamiku telah terkena buatan orang dan menyuruh aku meminum air penawar untuk mengelakkan dari terkena sihir wanita tersebut. Selepas kira-kira lima minit meminum air penawar tersebut kepala aku menjadi ringan dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba.

Pak Itam kemudian mengarahkan aku berbaring menelentang di atas tikar mengkuang di ruang tamu rumahnya dan mula membacakan sesuatu yang tidak aku fahami dan menghembus berulang kali ke seluruh badanku. Saat itu aku masih lengkap berpakaian baju kebarung untuk kesekolah pada petangnya. Selepas aku berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga aku merasakan tangan Pak Itam bermain-main di butang baju kebarungku.

Aku tidak berdaya berbuat apa-apa melainkan berasa ghairah yang amat sangat dan amat memerlukan belaian lelaki. Kedua-dua buah dadaku terasa amat tegang di bawah braku. Putingku terasa menonjol, dan celah kemaluanku terasa hangat dan mula becak. Aku dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalaku ke atas bantal dan seterusnya menanggalkan pakaianku satu persatu.

Setelah aku berbaring tanpa sebarang pakaian, Pak itam mula menjilat bahagian dadaku dahulu seterusnya mengulum puting tetekku dengan rakus. Ketika itu aku terasa mat berat untuk membuka mata. Setelah aku mendapat sedikit tenaga semula aku berasa sangat ghairah dan kemaluanku sudah mula banjir. Aku berdaya menggerakkan tanganku dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangku.

Aku menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatannya lidahnya masuk lebih dalam lagi. Aku mengerang sambil membuka mataku yang lama terpejam. Alangkah terkejutnya aku apabila aku membuka mata aku terlihat dalam samar-samar itu dua lembaga lain sedang duduk bersila menghadap aku dan memandangku dengan mata yang tidak berkedip.

"Cikgu" tegur seorang lelaki yang masih belum aku kenali duduk di sebelah kanan badanku yang telanjang bulat. Setelah aku amat-amati barulah aku kenal.
"Leman" detik hatiku.

Leman adalah anak Pak Semail tukang kebun sekolahku yang baru sahaja habis peperiksaan SPMnya. Aku agak kelam-kabut dan malu. Aku cuba meronta untuk melepaskan diri dari genggaman Pak Itam. Menyedari yang aku telah sedarkan diri Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkangku dan bersuara.

"Tak apa Cikgu, diorang berdua ni anak murid saya" ujarnya sambil jarinya mengulit-ulit sambil menggosok kemaluanku yang basah bencah.

Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepalaku ke bantal. Aku seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkanganku tanpa di suruh. Aku memejamkan mata semula. Pak Itam mengangkat kedua-dua kakiku dan diletakkanya ke atas bahunya. Apabila dia menegakkan bahunya punggungku juga ternaik sekali. Pak Itam mula menjilat semula bibir cipapku dengan rakus dan terus di jilat sehingga keruang antara cipap dan duburku. Apabila lidahnya yang basah itu tiba di bibir duburku terasa sesuatu yang menggelikan berlegar-legar di situ. Aku merasa kegelian serta nikmat yang amat sangat.

"Leman, Kau pergi ambil minyak putih di hujung katil, kau Ramli, ambil kemenyan dan bekasnya sekali di hujung tu." Arah Pak Itam kepada kedua-dua anak muridnya. Aku tersentak dan terus membuka mata.
"Cikgu ni rawatan pertama, duduk ya."

Arah Pak Itam kepada aku. Aku seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan PakItam. Aku duduk sambil sebelah tangan menutup buah dadaku yang tegang dan sebelah lagi ku capai pakaianku yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluanku yang terdedah. Setelah mencapai kain kebarungku ku tutupi bahagian pinggang kebawah dan kemudian menutupi buah dada.

Setelah barang-barang yang diminta tersedia dihadapan Pak Itam beliau menerangkan kaedah rawatan sambil kedua-dua muridnya malu-malu mencuri pandang ke arah dadaku yang dilitupi tetapi berbalam-balam kelihatan.

"Ni saya Nak bagitahu ada sihir yang dah terkena bahagian-bahagian tertentu dibadan Cikgu, punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang." Aku cuma angguk.
"Sekarang Cikgu sila meniarap" aku memandang tepat ke arah Pak itam dan kemudian pandanganku beralih kepada Leman dan Ramli.
"Tak apa diorang ni belajar, kenalah tengok" balas Pak Itam seakan-akan mengerti perasaanku.

Aku pun terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. Pak Itam menarik kain baju kebarungku lalu dilempar ke sisi. Pelahan-lahan dia mengurut punggungku yang pejal putih berisi dengan minyak yang di ambil Leman. Aku berasa khayal semula, punggungku terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Kemudianku rasakan tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangku keatas seakan-akan menyuruh aku menonggeng dalam keadaan meniarap tersebut. Aku memandang kearah Pak itam yang duduk disebalah kiri punggungku.

"Ha angkat punggung" jelasnya seakan memahami.

Aku menurut kemahuannya. Sekarang aku berada dalamposisi meniarap, muka dan dada di atas tikar sambil punggungku terangkat ke atas. Pak Itam menolak kedua-dua kakiku agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungku yang terbuka. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulutku. Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir duburku. Aku meramas bantal kesedapan. Sambil itu jarinya cuba menyucuk lubang duburku.

"Jangan kemut biarkan sahaja" terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga.

Aku cuba merilekskan otot duburku dan menakjubkan jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk sehingga ke pangkal. Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku. Aku cuba membuka mataku yang kuyu kerana kesedapan untuk melihat Leman dan Ramli yang sedang membetulkan sesuatu di dalam seluar mereka.

Aku berasa satu macam keseronokan pula melihat mereka sedang memerhatikan aku berubat. Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri dibelakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku. Aku memandang Pak Itam yang sekarang menyingkap kain pelikatnya ke atas dan terhunuslah pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu.

"Buat apa ni Pak cik".
"Jangan risau ni Nak buang sihir" katanya sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah.

Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang duburku.

"Arrgghh" Aku terjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas.
"Jangan kemut teran sikit" arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggungku.

Setelah aku meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburku. Aku melihat Leman dan Ramli sedang mer4amas sesuatu di dalam seluar masing-masing. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya kelaur semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku. Dia berhenti disitu.

"Sekarang Cikgu merangkak keliling bara kemenyan ni tiga kali" arahnya sambil zakarnya terbenam kemas dalam duburku.

Aku sekarang seakan-akan binatang berjalan merangkak sambil zakar Pak Itam masih tertanan kemas dalam duburku. Pak Itam mengikutku bergerak sambil memegang pinggangku. Kedua-dua murid Pak Itam telah mengeluarkan zakar masing-masing sambil melancap. Aku berasa sangat malu tetapi terlalu nikmat. Zakar Pak Itam terasa berdenyut-denyut dalam duburku.

Aku terbayang wajah suamiku seakan-akan sedang memerhatikan tingkah lakuku yang sama seperti binatang itu. Sambil aku merangkak sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah aku mengerang kesedapan. Setelah selesai tiga pusingan Pak Itam menyuruh aku berhenti dan mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambutku ke belakang seperti peserta rodeo.

Aku menurut gerakan Pak Itam sambil mengayak-ayakkan punggungku ke atas dan ke bawah. Tiba-tibaku rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburku. Banyak sekaliku rasakan cecair tersebut. Aku memainkan kelentitku dengan jariku sendiri sambil Tok Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang. Tiba-tiba sisi sebelah kiri pinggangku pula terasa panas dan basah, Leman rupanya terpancut. Ramli merapatkan zakarnya yang berwarna unggu ke sisi buah dadaku dan terpancut membasahi hujung putingku. Aku terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks.

"Arghhrgh" Aku klimaks sambil tertiarap di atas tikar mengkuang. Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungku.
"Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib" Katanya sambil melondehkan kain pelikatnya.

Aku masih lagi tertiarap. Aku merasakan bibir duburku sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaianku yang bersepah satu persatu. Setelah mengenakan pakaian dan bersedia untuk pulang setelah dimalukan begitu rupa, Pak Itam berpesan.

"Pagi besok datang lagi, bawa sedikit beras bakar".

Aku seperti orang bodoh mencapai beg sekolahku dan terus menuruni tangga rumah Pak itam.

Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More