Rabu, 18 Januari 2012

Sex with Mr. Raja

Peristiwa ini baru berlaku pada hari Deepavali tahun 2000. Aku telah berkunjung ke rumah Uncle Samy sempena hari Deepavali. Uncle Samy dan anaknya Kumar menyambut kami berdua seolah-oleh tidak ada apa-apa berlaku antar kami bertiga. Suamiku tidak tahu bahwa dua beranak ni telah "mengeruyuk" tubuh aku semahu hatinya dahulu. Aku rahsiakan dari pengetahuan suamiku walaupun aku tahu dia tidak marah. Ini kerana dia sendiri pernah mengajak Rafikh dan Malek pekerja kilangnya 'mengerjakan' tubuh aku.

Di situ aku diperkenalkan dengan seorang saudaranya yang datang ke Malaysia dari India. Dia datang ke Malaysia kerana ingin berjumpa dengan Uncle Samy yang sudah 10 tahun tidak bersua. Orangnya dalam awal 50an. Agak lebih muda sikit dari Uncle. Pada mulanya aku tidak mengesyaki apa-apa, sehinggalah pada keeseokan harinya..

"Mana En. Johan pergi," tanya Uncle bila melihat kereta suamiku keluar dari pintu pagar.
"Cuti, dia balik kampung rumah emak saudaranya. Ada buat kenduri sikit," jawabku.
"Kenapa?, Uncle mahu Ita temankan Uncle malam ni ke," kataku lagi.
"Mana boleh, Auntie Mala ada dekat rumah. Nanti perang!," kata uncle lagi.
"Nilah Ita, saya punya sedara tu sangat suka tengok awak," kata uncle Samy.

Memang semalam semasa aku berkunjung ke rumah Uncle, saudaranya itu asyik-asyik menjeling padaku. Sewaktu aku menghantarkan minuman yang dibuat oleh Auntie Mala ke ruang tamu. Aku lihat dia sempat menjeling ke arah leher baju kurungku. Tentu aje buah dadaku ternampak olehnya.

"Dia sudah kahwin ke?" tanyaku lagi.
"Dia punya bini sudah 5 tahun tadak. Sudah mati," jawabnya.
"Apa macam Ita, boleh kasi servis sikit sama uncle punya sedara. Dia ada cerita mahu rasa melayu punya 'barang'. Tambahan pula bininya sudah lama mati," kata uncle lagi.
"Macam mana mahu bantu Uncle, nanti apa kata Auntie Mala," jawab aku pula.

"Itu jangan susah. Ini malam uncle sekeluarga akan pergi beraya di Kuil dan rumah uncle punya kawan. Uncle akan balik mungkin pada pukul 12 malam," jelas uncle lagi.
"Kalau macam tu, okaylah. Tapi uncle, ini petang ajak dia keluar sama Ita. Ita mahu beli barang sikit, sambil itu bolehlah kami berdua berkenal-kenalan," kataku lagi.
"Okay pukul 3 nanti kita bertiga keluar pergi shopping," kata Uncle Samy lagi.

Setelah bersiap, aku pun turun ke bawah. Aku memakai baju. Setelah uncle Samy siap aku dan sedaranya duduk di belakang.

"Ita, saya punya sedara ni tak pandai cakap melayu. Orang putih tu, bolehlah sikit-sikit. Maklumlah dia ni di India pengurus kilang kain," terang Uncle Samy kepadaku.

Aku menganggukkan kepalaku. Kami tidak bercakap, cuma senyum sesekali setiap kali mataku bertembung dengan matanya. Nama sedara uncle Samy ini ialah Mr. Rajakrishnan. Aku panggil Mr. Raja aje. Orangnya agak hodoh. Perutnya buncit dan pendek pula. Kulitnya lebih hitam dari uncle. Aku rasa beratnya lebih dari 120 kg. Walau bagaimana pun aku sangat suka buat seks dengan lelaki yang macam ni. Tak tahu macam mana nak terangkan nikmatnya..

Semasa shopping aku berjalan bersama dengan Mr. Raja. Aku berjalan memimpin tangannya. Ramai orang di pusat membeli-belah itu menjeling melihat aku dan Mr. Raja. Kami buat tak nampak aje.. Aku pergi ke ruang menjual pakaian dalam perempuan. Mr. Raja ikut sama. Manakala Uncle Sam menunggu kami di kereta. Aku memili-milih beberapa helai seluar dalam kesukaanku. Selepas itu aku memilih pula baju tidur.

Tanpa berkata Mr. Raja menunjukkan sehelai baju tidur warna merah. Waduh.. Memang cantik. Harganya pula hampir seratus ringgit. Aku menunjukkan isyarat kepada Mr. Raja mengatakan aku tak ada duit. Tiba-tiba dia menyuruh pembantu kedai itu membawa semua seluar dalam dan baju tidur itu ke kaunter. Aku melihat saja. Mr. Raja mengeluarkan kad kredit untuk membayar harga kesemua barang tersebut.

Aku cuma mengucapkan terima kadih. Dia senyum aje.. Pada pukul 8 malam aku lihat uncle sekeluarga keluar. Aku pun keluar membuka pintu bila aku lihat Mr. Raja berjalan menuju ke rumahku. Aku mempersilakan dia masuk. Kami hanya senyum aje. Maklumlah masing-masing tak faham. Aku memakai baju yang dibeli siang tadi. Baju tidur itu nipis dan labuh sampai paras betis aku. Aku memimpin tangan Mr. Raja naik ke bilik tidurku. Dalam hatiku berdebar-debar tidak sabar lagi untuk kuserahkan farajku kepada seorang lagi lelaki.

Sesampainya kami di atas, aku memberi isyarat agar Mr. Raja membuka bajunya. Dia membuka baju dan seluarnya. Bila dia sudah telanjang aku lihat bertambah hodoh lagi lelaki ni. Perutnya yang buncit tu terjojol ke depan. Tapi zakarnya tetap tegak terpacak. Itu yang aku kagum dengan keturunan ni. Senjatanya sentiasa bersedia. Aku memberi isyarat agar dia rapat kepadaku. Mr. Raja terus menghampiriku. Menyedari aku lebih tinggi darinya aku berdiri di tepi katil. Dia mula mencium muka, pipi leher dan mulutku. Aku menghalakan mulutnya ke arah leherku. Mr. Raja menjilat leherku. Aku bertambah geli. Jilatannya semakin ke bawah sehinggalah ke pangkal buah dadaku.

Mr. Raja memberi isyarat agar aku membuka baju tidurku. Aku bangun dan perlahan-lahan aku menanggalkan bajuku. Baju itu aku letakkan di lantai bilik tidurku. Kedua buah dadaku tegak bersedia menanti tangan lelaki ni untuk meramasnya. Aku terus berbaring di atas katil. Mr. Raja naik ke atas katil sambil merangkak naik ke atas badanku. Dia menghisap puting buah dadaku. Semakin lama dihisap puting tetekku semakin tegang. Manakala tangan kanannya terus bermain-main dicelah farajku. Aku membuka kangkang kaki luas supaya jarinya dapat meneroka lebih jauh ke lubuk perempuan melayu ini.

Aku senyum sendiri bila melihat betapa jauh bezanya antara warna kulit aku dengan ini. Tapi kesedapan zakar sukar aku lupakan. Setelah puas meramas-ramas dan menghisap puting buah dadaku, Mr Raja turun ke bawah lalu menghisap farajku. Bagaikan seekor anjing kelaparan Mr. Raja menghisap dan menyedut daging di sekeliling farajku. Dia begitu ganas menghisap sehingga banyak air liurnya bersepah di farajku. Aku mengeluh kesedapan setiap kali Mr. Raja menyedut, menghisap dan memasukkan lidahnya ke dalam farajku.

Sambil itu aku mengusap-ngusap zakar Mr. Raja. Zakarnya terhunus menunggu masa untuk bertempur. Setelah aku tidak tertahan lagi aku menyuruh Mr. Raja memasukkan zakarnya ke lubang farajku. Kali ini faraj perempuan melayu ini bersedia menerima senjatanya! Mr. Raja memegang zakarnya lalu menggosok-gosok di sekitar lubang farajku. Mungkin sebagai tanda perkenalan, aku agak. Zakarnya yang hitam legam itu mula bertemu dengan lubang keramat aku. hitam bertemu lubang faraj melayu.

Perlahan-lahan kepala zakar Mr. Raja tenggelam menyelam ke dalam lubuk keramatku. Dia menekan perlahan-lahan sehingga perutnya terkena perutku. Aku lihat bulu farajku bertemu dengan bulu itu. Kesemua zakarnya telah menyelam ke dalam lubang farajku. Aku mengerang kesedapan.

Aku pun sudah lama tak keluar air maniku. Kali terakhir aku bersetubuh bersama suamiku kira-kira 5 hari lalu. Aku nampak dia tak beberapa minat nak menyetubuhi aku. Inilah salah satu sebab aku bersetuju menerima pelawaan Uncle Sam untuk melayan sedaranya. Zakar Mr. Raja terus masuk dan keluar dari farajku dengan lancar. Tangan Mr. Raja memegag pehaku. Ini memudahkan lagi zakarnya ditekan dan ditarik ke dalam lubang farajku. Mata Mr. Raja terpejam, mungkin dia menikmati betapa lazatnya faraj orang melayu. Hayunannya terus mantap. Senjatanya tetap keras dan pejal. Itulah kehebatan orang india. Setiap kali zakarnya menyelam, setiap kali aku mengerang menahan kesedapan.

Setelah 10 minit, Mr. Raja merapat bukaan kedua belah kakiku lalu meletakan kakiku di dadanya. Ini menjadikan alur lubang keramatku semakin sempit. Aku semakin tidak keruan setiap kali zakar itu menyelam ke dalam dasar farajku. Terasa hujung zakarnya menyentuh dinding rahimku. Terasa tubuhku bergetar menahan kesedapan. Tiba-tiba aku tidak dapat lagi menahan ledakan air maniku. Aku merasa air maniku tersembur di dalam rahimku. Setiap kali terpancut aku merasa segala sendi badanku menjadi longgar. Setelah 5, 6 kali aku memancutkan air maniku, tiba aku merasa Mr. Raja memancutkan air mani.

Aku merasa air maninya laju menujah lubang farajku. Begitu hangat setiap kali semburan air maninya di dalam takungan farajku. Aku mengemut zakar Mr. Raja yang terbenam di dalam farajku. Muka berkerut menahan kesedapan setiap kali air maninya keluar. Aku rasa begitu banyak air maninya dipancutkan ke dalam rahimku. Dia masih lagi membenamkan zakarnya di dalam farajku. Aku terus mengemut zakarnya di dalam farajku. Aku juga merasa sedapnya setiap kali air maninya menerjah pintu rahimku. Telah banyak kali benih cuba menembusi rahimku. Kalau boleh biarlah benih bersatu dengan benih melayu aku.

Setelah lama, Mr. Raja melepaskan kakiku. Aku terjelepuk keletihan. Zakar Mr. Raja dicabutnya perlahan-lahan. Aku lihat ada sedikit air maninya keluar dari lubang farajku. Aku mengajaknya berbaring. Nak tidur pun baru pukul 8.30 malam. Rupanya hampir satu jam kami bertempur. Sambil berbaring-baring Mr. Raja meramas-ramas tetekku. Aku tidak menghiraukan. Aku juga turut berehat. Kira-kira pukul 10 malam, aku menyarung semula pakaianku dan mengajak Mr. Raja turun kebawah. Aku menyediakan minuman dan sedikit makanan. Setelah itu Mr. Raja memberi isyarat mahu balik, tapi aku memberikan isyarat agar dia menyetubuhi aku sekali lagi. Aku terus memegang kerusi ruang tamuku. Mr. Raja mula melucutkan baju dan seluarnya. Dia menghampiri belakangku dan menyelak baju tidurku sehingga ke paras tengkokku. Buah dadaku berbuai-buai bila aku berdiri tertonggeng macam ini. Aku membuka sedikit kangkang kakiku agar zakar Mr. Raja mudah masuk. Lagi pun sisa air maninya masih
belum aku basuh.

Mr. Raja meraba-raba buah dadaku dari belakang. Kami berdua bagai dua ekor anjing sedang bersetubuh lagaknya. Aku lihat zakar Mr. Raja sudah tegak terpacak dan tercari-cari alur farajku. Aku membantu memasukkan zakarnya ke dalam farajku. Dengan mudah zakarnya terbenam. Mr. Raja memeluk belakangku dan mula menghayunkan zakarnya ke dalam farajku. Kedudukan ini menjadikan aku selesa kerana kepala zakarnya tidak mencecah dasar farajku. Kami terus melakukan persetubuhan secara 'doggy' sehinggalah kira--kira 15 minit. Tiba-tiba aku merasa air maniku terpancut lagi dan diikuti pula pancutan mani Mr. Raja. Dia terus membenamkan zakarnya.

Setelah dua round kami bersetubuh, kira-kira pukul 11 malam dia balik. Sebelum balik dia menghulurkan aku sebanyak RM 500. Aku senyum aje.. Ini karena dia akan balik ke India lusa.

Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More