Selasa, 24 Januari 2012

Isteri orang buah hatiku

Sudah berminggu-minggu merancang percutian keluarga ke Genting Highlands berkebetulan dengan suami akan ada simposium di sana. Baru minggu lepas dapat tahu peperiksaan penggal-Said, anaknya ditunda seminggu dari jadual asal peperiksaan yang sepatutnya pada minggu lepas.

Terpaksalah kini membatalkan saja rancangan asal mahu anak-anak turut ikut sama. Kali akhir kami sekeluarga bercuti ke sana ialah pada tahun 1998. Ketika itu Said, anaknya masih belum bersekolah tadika pun.

Mulanya Wani tidak mahu ikut. Suami tidak mahu kesaorangan kerana sudah merancang dari awal akan pergi bertemankan keluarga. Lagipun hanya sejam perjalanan memandu dari rumah, apa-apa hal boleh balik hari, sudahnya Wani ikut juga. Sebagai ganti cuti berbulan madu yang sudah lama tertangguh. Hehe.. Konon..

Bertolak selepas pukul tiga kerana suami banyak urusan di pejabat. Sepulangnya dari Genting Highlands, suami akan ke Tasik Bera pula. Wani tidak ikut ke Tasik Bera kerana kata suami, kali ini rombongan ekspedisi tidur berkemah dalam hutan. Rombongan Ekspedisi Saintifik Tasik Bera.

Sebelum bertolak ke Genting, suami urus bayar bil telefon dan letrik. Biasanya sebelum berjalan berpergian meninggalkan anak-anak di rumah, selain memastikan bekalan makanan, memastikan juga semua bil beres berbayar. Belikan Nasi Lemak, Ayam Masak Sambal dan Rendang Daging untuk lauk makan tengah hari dua orang anak yang tinggal di rumah. Wani tidak makan sebelum mula berjalan kerana kenyang makan semalam. Biasanya bila kenyang semalam belum habis, Wani hanya bersarapan pagi-minum satu mug Nescafe panas.

Oklahh.. Bertolak selepas pukul tiga petang. Seperti biasalah, berpesan itu ini kepada Wani dan Said, memeluk cium selamat tinggal dan jumpa lagi untuk anak bongsu putera tunggal kesayangan. Berat hati meninggalkan anak sedang minggu periksa. Anak-anak pula, sesekali ibubapa berpergian, suka, merdeka sekejap. Sesekali tidak ada mata mengawasi. Boleh berlama di hadapan TV dan komputer.

Perjalanan bermula dalam cuaca terang benderang. Sepanjang perjalanan Wani bercerita itu ini, hanya menoleh pandang kawasan rumah Pak Long di sebelah lebuh raya, pandang kawasan perumahan Idah di Ampang, ramai sepupu-sepupu Wani bermukim di situ, tahu-tahu kereta sudah pun tiba Plaza Tol bersebelahan satu kampus universiti mengingatkan pada N. Biasanya perjalanan bercuti atau berkereta berpergian-musafir, antara saat-saatnya suami bermood relaks ceria. Saat-saat berborak bercerita itu ini, bergurau senda, Wani pot pet pot pet bercerita.

Suami beriya-iya mahu berhenti makan di Kawasan Rehat Genting Sempah. Menurut suami, mahu makan Sup Ekor. Satu kedai makan di kawasan rehat ini menjual Sup Ekor dikatakan bersesuaian citarasa suami. Kami tiba Genting Sempah pada pukul 4.12 petang. Satu jam perjalanan memandu dari rumah.

Seperti biasa, setiap kali berhenti rehat di kawasan rehat di tepian hutan simpan Gombak ini, kami memilih makan di satu gerai makan Mamak. Sebenarnya ini semua bermula kerana kedai makan paling hujung ini paling mula dijumpa-lihat selepas tangga. Kebetulan makanan terjual pun boleh tahan, selalunya kami singgah makan di hadapan kedai makan ini sahaja.

Suami dengan Sup Ekor Lembu. Wani makan nasi putih berlauk Ikan Sembilang Goreng Bercili dan Kari Ikan yang sedap enak cukup rasa karinya. Sayurnya hanya kacang bendi gulai kari ikan. Seperti biasanya kalau makan di luar, Wani suka ambil telur masin. Menambah selera makan, sedikit Sambal Belacan yang pedasnya hingga merahlah juga mata. Walau gemar makanan pedas, Wani tidak kuat tahan pedas. Suami pun boleh tahan kuat pedas.

Minum Nescafe panas yang dibancuh kacau. Kalau minum Nescafe di luar, Wani gemarkan Nescafe gaya kedai kopi dulu-dulu atau kopitiam, susu tenggelam didasar cawan untuk dikacau sebelum diminum. Selesai makan berawal pukul lima, meneruskan perjalanan ke destinasi dituju. Terlajak sedikit melepasi simpang ke hotel dituju di Batu 8, Genting Highlands. Hotel Awana Genting Highlands Golf Resort.

Dua kali pusing kerana mencari pintu lobi hotel. Suami mulanya tidak percaya bila Wani katakan satu pintu utama ini lobi hotel kerana pintu lobinya kelihatan sederhana tidak selazim hotel dikategori lima bintang. Kawasan masuk ke kompleks hotel pun sederhana saja. Sederhana bagi hotel berkategori begini. Lainlah kalau dilabel hotel tiga bintang. Tidak begitu indah pepohon taman hiasan. Apa pun bersesuaian dengan tema golf and country resort.

Ketika melalui hentian shuttle bas untuk ke puncak genting, kelihatan ramai wanita berderetan menunggu bas mahu ke puncak genting. Menoleh pandang juga tetapi tidak ada warga kolej yang dikenali. Suami berurusan check-in. Wani menunggu duduk dalam kereta yang di letak betul-betul di hadapan anjung lobi. Sepanjang masa Wani menunggu, nampak beberapa orang warga kolej suami. Ada dalam dua tiga orang lelaki, seperti biasa nampak, pandang-pandang kereta kami dan menoleh lebih dari sekali dengan wajah berkata-kata mengikut andaian kita.

Lamanya menunggu. Hai, terus bersimposium ke? Hampir setengah jam kemudian, baru suami kita datang. Betul seperti disangkakan. Suami sempat lagi pergi menjenguk dewan di mana simposiumnya sudah pun bermula. Menjenguk dengar sekejap ceramah oleh seorang profesor.

Menuju Hotel Tower. Satu daripada kompleks Awana Genting Highlands Resort. Suami mencari tempat letak kereta, Wani turun dulu dan menunggu di lobi hotel. Biasa-biasa saja persekitaran lobi bangunan hotel tinggi bagai pagoda ini. Bilik kami di tingkat 19. Masuk saja bilik, suami beritahu bilik tiada pendingin udara kerana resortnya sudah di tanah tinggi. Cuaca sedang panas petang, bilik mengadap matahari petang, tanpa pendingin udara, boleh tahan panasnya. Tidak berani buka tingkap luas melebar kerana tingkap tanpa gril, seriau/takut kalau tingkap dibuka luas, bilik di tingkat tinggi, hotel di atas tanah tinggi.

Walau biliknya besar lapang dengan dua katil king size, tanpa peti ais, TV tanpa Astro, saluran Vision 4 ada tetapi gambar kelabu, tiada radio [macamlah kita mahu dengar radio], tiada talian internet, suami kembali semula ke dewan simposium selepas hantar Wani, melengung Wani seorang.

Baca majalah dan surat khabar. Surat khabar bercerita kisah mahkamah paling hangat hari ini, kes bunuh seorang gadis berusia 22 tahun di sebuah kondominium mewah. Hari ini pendedahan pengakuan mengejut seorang teman serumah lelaki bukan Melayu berkaitan status kerja sambilan. Alahai, bagaimana berkecai remuk redamnya hati keluarga.

Menelefon Said beritahu tidak rugi Said tidak ikut. Hotelnya sederhana. Biliknya sederhana, tiada air-cond, tiada peti ais, perabut lama-lama. Said menjawap, Mak bukan duduk kat Awana ke? Dalam hati tersenyum lucu. Ai, macam perli je budak ni. Said walau tidak cerewet, suka tinggal di hotel lima bintang lawa-lawa classy seperti Hotel Renaissance KL.

Kunci pintu bilik rosak kunci rantainya, membuat-kan Wani hanya masuk bilik air bila suami kembali ke bilik hotel selepas pukul enam. Malas menukar bilik kerana hotel sudah penuh dengan para peserta simposium. Selain simposium ini, khabarnya ada dua lagi program lain. Satu daripadanya menurut suami, program anjuran universiti berkampus di Plaza Tol, jalan ke Genting.

Menjelang Maghrib, suami menggunakan laptop, urusan menulis lapuran penyelidikan, sambil menonton satu siri drama TV, cerita Cina banyak adegan Kungfu dan berlawan pedang. Selepas Maghrib, suami hadir majlis makan malam pembukaan simposium. Tinggallah Wani seorang diri dalam bilik dan seperti petang tadi, melengung seorang. Rimas dan mati kutu pula rasanya. Teringat pada anak-anak di rumah.

Sesekali memandang keluar jendela. Pemandangan sekitar kawasan hotel memanglah cantik berpanorama hutan hijau dan padang golf. Hanya pandangan mata lebih bersaujana mengadap-pandang ke atas atau setara paras mata bukannya ke bawah kerana kawasan resort ini terletak di tengah kawasan menuju pun-cak Genting nun menggapai awan. Fikiran Wani mengamit kisah masa lalu.. Di kawasan seperti inilah dia terpaksa memberi kata putus-bukan Genting tetapi Cameron Highlands.. Wani kena reject N dan Wani tidak boleh terima cinta dia sebab Wani sudah bertunang.

Candle light dinner, bunga-bungaan dan good parfume menjadi suasananya.. Diaturkan oleh N. Romantik sekali.. Hati Wani sebak.. Tetiba sahaja wajah N berada di depan matanya.. How nice if N would be here.. Dalam dalam atmosfera dan suasana sebegini semula.. Wani tahu dia sayang malah cintakan N waktu itu, malangnya Wani silap dia adalah tunang suaminya sekarang dan akan bernikah-demi keuarganya Wani terpaksa menolak N dan meneruskan pernikahan dengan suaminya sekarang. Akibat dari tindakannya itu N meneruskan studynya sehingga selesai PhDnya.

Wani ini memang lemah dengan N. Ada soft sport pada lelaki ini. Namun disebabkan Wani sudah bertunang, Wani kena tegas. Apapun setback dengan tunang, Wani kena menerima semuanya.

Wani ni tidaklah tinggi 160cm 46kgs.. 36 30 38.. Payudara besar, hidung mancung, bibir jongket sikit, bibir seksi kata N dan suami Wani suka.. Hehehe..

Marriage Wani oklah juga.. Sudah dapat dua cahaya mata. Wani tahu ada beberapa kelemahan dengan suami namun Wani terima dia seadanya walaupun jauh di lubuk hati dan rasa, Wani tersiksa. Malu Wani nak cakap-cuma Wani tahu Wani masih tidak tahu nikmat kasihsayang bersuami. Benar nikmat beranak Wani tahu dan menyayangi zuriat itu, namun keper-luan diri Wani sendiri tiada langsung.

Apapun plan berbulan madu kali kedua dengan suami selalu tidak terpenuhkan. Wani tahu kalau suami bersimposium-no waylah suami akan balik ke bilik dengan cepat. Itu sudah kebiasaan sebab Wani juga macam itu.

Dalam suasana begini I miss N.. Really.. Jujur benar Wani kena akui he is a great lover. Maaf atas kecurangan Wani-Wani tidak dapat elakkan. Wani merasakan Wani menjadi wanita dalam permainan N. Tidak dengan suami. Kejadian dan peristiwa itu berlaku kebetulan setelah sekian lama tidak bertemu, kami bertemu dan berlanjutan sehinga kami memadu kasih. Nyata apa yang Wani inginkan selama ini dipenuhi oleh N. Barulah Wani tahu akan kebolehan Wani yang sebenanya dan keupayaan Wani menikmati kasihsayang dan persetubuhan dengan N.

Pintu adjoining room di buka.. Wani mengalihka pandangannya ke pintu yang menghubungi biliknya dan bilik sebelah.. Wani terkejut.. Teringatkan dia.. The devil is there.. Berdiri tercegat meman-dang tepat ke Wani. Bingkas Wani bangun mendapatkan N di depan Pintu lalu N menarik masuk ke biliknya dan mengunci pintu itu rapat.

"I miss u love.. Rindu ka u," Wani memeluk N lalu mereka berkucupan, bertukar dan mengulom lidah sambil menyedut dan menelan air liur anara satu sama lain.
"Masa terhad sayang," belai N menyepuh wajah Wani yang manis ketika mereka sudah berbaring di atas katil.
"Nanti husband you balik terlepas kita. "

Pantas Wani berbogel dengan bantuan N menanggalkan pakaiannya. N juga sudah menanggalkan piyama yang dipakainya.

"I rindu ini sayang," elus Wani memejamkan mata menjilat pangkal batang zakar N sampai ke kepala kote yang membengkak besar macam kepala ular tedung.
"I rindu cipap uu Wani.. " elus N sambil mengulom clit Wani yang panjang terkeluar. Wani mengeliat dan mendesah. Mereka dalam posisi 69.

Wani rakus mengulom batang zakar N, dia tahu batang zakar itu tidak bleh habis dikulumnya. Dia tetap menjilat kepala kote N dan memainkan lidah di mulut kecil kat kepala kote itu. Wani teringat bagaimana dia menangis menerima kontol N yang besar, panjang dan keras itu ke dalam lubang cipapnya.. Sakit sedap.. Sakit sedap dan seluruh batang N masuk ke dalam lubang cipapnya berendam di telaga madu vaginanya. Dia rasa melecet dan senak serta sendat menerima keperwiraan N masa itu. Dan pada waktu itulah dia mengalami multiple orgasm yang amat banyak membuatka dia fana dan keletihan. Ditambah dengan foreplay N di lubang cipap dan pukinya begitu lama.

Kini dia menikmati permainan N semula. Untuk waktu yang tidak lama. Tetapi mencukupi. Lama atau tidak lama Wani akui dia letih. Namun letih yang cukup nikmat.

Bila N mula menghenjut dengan zakarnta terhubus keras menerjah masuk ke dalamlubang cipapnya, Wani menjerit haslu dan uat, mencakar belakang tubuh N, mengigit dada N, mengelinjang, memulas ke kiri dan ke kanan, berkerut wajah, juling mata, kejantanan N berendam dalam dakapan vaginanya yang sudah mengemut dan memijit batang N sekuat-kuatnya membuatkan N terus mempompa dan merodok batangnya menganjal uri vagina Wani.. Wani menjerit-jerit kuat.. Menerang kuat.. Dan mengoyangkan punggungnya ke depan dan kebelakang menerima zakar N yang maju mundur menujah lubang vaginanya.

"Aduhh.. Makk.. Aduhh.. Makk.. Sedapp, oo N.. Fuck me hard.. Arghh.. Arghh," racau Wani menerima henjutan N dalam posisi doggie.

Wani mengecilkan dirinya menjongketkan punggungnya menerima hentakan zakar N dari belakang dan Wani mengerakkan punggungnya ke depan dan ke belakang, merasakan kegemukan batang zakar N memenuhi lubang pukinya yang sudah berair dan berlendir.

"Sayangg I tak tahann.. Sayang.. Your big cock kills me.. Make me wild.. I tak puas dengan suami I sayangg.. Puaskan I Nnn.. Araghh.. Ooo.. Arghh, N i kuarr," jerit Wani sambil punggungnya di maju dan mundur untuk menerima belalai N yang besar panjang dan keras itu yang bagaikan nak merabak lubang pukinya.

Pantas N mencabut kontolnya lalu meminta Wani baring dan mengangkangkan kakinya. N melihat cipap Wani tersengeh dengan air melelh keluar, lalu N menghunjam kontolnya ke dalam lubang faraj Wani. Wani menjerit kuat, mendesah, meracau sambil sama-sama melayan selera N yang kini menghentakkan zakarnya masuk dalam lubang cipap Wani, membiarkan Wani mengemut dan mengoyang punggung menerima kehadiran batang N sepenuhnya di lubuk madunya.

"Ohh N Ohh N.. Gelii.. Sedapp.. Makk, arghh, urghh.. Besshh Nnn, Fuckl me hard sayang," rayu Wani dan N memenuhi permintaan Wani yang manja.
"Nnn i kuarr lagii.. "
"O yess ayang, O yess," suara N tenggelam timbul dalam semput dan cunggapnya, "I juga sayang.. I kuarr.." jerit N sambil meramas buah dada Wani yang menegang itu.

Dan N melepaskan spremanya dalam lubang puki Wani dengan beberapa das tembakan yang memancutkan manisnya mengenai dinding uri, yang membuatkan Wani lembik dan merasai air mani N yang panas mempusari telaga madu dalam vagina Wani.

"Hmm ayangg.. Tq. U give me a good fuck. I puas sungguh. Letih sayang," kata Wani sambil mengoi-ngoi.

N membelai Wani sedangkan kotenya masih berdenyut-denyut dalam lubang faraj Wani dan Wani masih mengemut batang N dengan dinding vaginanya. Wani membersihkan dirinya dengan mandi semula. Dia sudah berada di biliknya. Badannya lesu dan sengal pegal linu.

Suami pulang lewat selepas pukul sebelas. Berlakun Wani memberitahu suami yang dia jemu betul duduk seorang dalam bilik besar. Kata suami, kalau Wani jemu sangat, esok dia boleh hantar Wani balik ke rumah. Lega mendengarnya tetapi masih berfikir-fikir juga samada esok mahu balik atau tidak. Kasihan pula pada cik abang terpaksa berulang-alik dalam kesibukan bersimposium.

Bermulalah percutian dengan N memuaskan Wani dan Wani tetap akan dapat menikmati kontol N di lain masa. Buat masa ini Wani berdua dengan suami berada di resort tanah tinggi berpanorama awan putih kelabu berkepul-kepulan yang seakan boleh digapai tangan namun sebenarnya hanya dekat pada pandangan mata. Wani cuba memberikan kebahagiaan atas katil kepada suaminya, walaupun suaminya tidak semampu dan sehebat N.

E N D

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More