Sabtu, 18 Februari 2012

Bos dan rakan sekolahku - 2

Kira jadi rebutan jugak lah aku seadanya, mana tak nya pecahan nisbah species jantan dan betina tak sama banyak. So of course lah depa nak bergambar dan yang jadi rebutannya ~ jantan-jantan melayu terakhir macam aku ni lah.. Ini ler masalahnya kalau pergi outstation 2 hari 1 malam. Time balik rumah mesti badan sakit-sakit semesta alam. Kalau gi jogging 10km pun tak macam ni penatnya.

Faktor-faktor yang menyebabkan aku happy kat sana:

1)Island hopping kami ditaja sepenuhnya. Ituler first experience aku keliling pulau tapi tak sempat gi snorkel cuma dapat tengok dari atas boat jer ciss..!! Aku rasa nak terjun jer time-time tu.
2)The food was good, masakan kampung walaupun tak sehebat masakan mak dan neneks aku.
3)Jun ada.. She came kerana suaminya ke luar negara.

Berbunga-bunga hati aku dengan adanya Jun. Taklah aku boring sangat. Aku dah aturkan keperluan staff dan semuanya set. Aturan untuk meraikan kawan lama aku, Jun juga telah kusiapkan. Aku rasa bebas sikit sebab bosku ditemani suaminya. So aku dan dia kenalah behave sikit.

"Nice of you to come Jun.. You look beautiful" Tegurku sambil melemparkan senyuman kumbang yang nakal. Anak mataku yang mengait syahwat riang.
"Alaa you ni N.. Ada-ada jerr.. Camner pun tq and appreciate it" Jawab Jun ketika mereka menikmati minuman petang di balkoni bilik Jun"Nice scenery from here. Cantiknya laut dan nyamannya udara angin"

Mereka duduk sambil membiarkan angin laut meramahi mereka.

"Sekali sekala bagus juga menghilangkan diri dari kesibukan kota. Take a break.." Kata N sambil memegang dan mengurut telapak tangan Jun.
"Nasib baik suami I ke luar negara. Adalah peluang lari-lari camni" Jun mengekeh.
"Who looks after your kids?"
"Send to my mum"
"Oh selamatlah. No worries"
"So you and husband ok?"
"Camtu lah. He is busy and I am busy too. Bila tidak busy he is not around. Selalu camtue"
"Sex life?"
"Tanam tebu untuk dapat anak aje kut. Nasib baik I fertile"

Aku ketawa.

"Asalkan you puas thats fine what Jun"
"Entah.. I can't make comparisons. He is the only one that fuck me.." Jawab Jun ketawa dan meraba peha N manja.
"O yeah.. Hope you'll enjoy your stay here. I am happy that you are my company" jawabku seronok sambil memeluk Jun kemas.

Kami berkapukan di atas balkoni sambil memandang ke laut. Petang yang redup dalam penantian untuk menerima kehadiran senja dengan awan gemawan berarak lalu dan ufuk merah di kaki langit..

O migod malunyerr.. Bogelnya Jun.
O migod takutnyerr.. Melihat batang butuhku
O migod gementarnyerr.. Belum pernah begini dengan jantan lain selain suaminya..

Itulah yang dirasakan oleh Jun. Hatinya berdebar laju. Namun dia tidak beniat untuk berpatah balik.

"Belum pernah dalam hidup I berlaku curang N"
"Don't ever think that way, Jun. Nikmati keindahan duniawi seketika. Ini fitrah manusia wanita dan lelaki."
"But it is nice for a change, yerr satu perubahan paradigma.. Ohh.. Mengejutkan I. Your cock is so huge, big and long dear. Never knew you had one massive dick," Puji Jun dalam malunya, "Takut I, serius takut dengan butuh you tu N"

Aku ketawa.

"But your pussy is nice too. Trimmed and tembam dear. Wangi.. Sure sedap bila koteku dalam cipap you" balasku setelah mencium cipap Jun membuatkan dia kegelian. Dan penerokaanku bermula pada tubuh mungil, kecil molek milik Jun, gf aku semasa di zaman persekolahan dulu.

Junku diwajahnya..
Kusepuh dan sentuh wajah Jun dengan jilatan manja bermula dari dahi, kelopak mata, batang hidung, bawah mata dan pipinya.. Jun mengerang dan menarik serta menghela nafasnya..

Cuping telinganya..
Lidahku menjilat cuping telinganya perlahan, kemudian kunyonyot keras.. Jun mula mengerang dan mengelus

Bibir dan mulutnya..
Bibirku menaup bibir Jun.. Kami bertukar hisapan dan kuluman lidah sambil betukar air liur lalu menjilat lelangit mulut Jun.. Jun kelemasan dan benafsu membalas kucupanku..

Lehernya..
Lidahku menjulur lalu menjilat perlahan pada pangkal dan seluruh leher Jun.. Jun merasa amat kegelian dan karan syahwatnya menghangatkan keghairahannya..

Bahagian dada Jun..
Buah dadaya dalam 36c. Putingnya besar jari kelingking.. Aku meramas perlahandan kemudian kuat bila buah dadanya keras. Putingnya kujilat clockwise dan anti-clockwise. Kemudian kunyonyot, kuisap, kusedut.. Jun tambah mengelisah makin kuat erangannya..

"Nice.. Sedapp N.. Malunyerr.. Wow.. Hmm. Arghh.. Nn I berairr, I gelii.. I kesedapann.. Huu perbuatan you ni membasahkan cipap I"

Perutnya yang halus, pusatnya ke dalam..
Lidahku menjilati perut N. Kulitnya yang halus menerima rangsangan listrik kasih yang membuatkan tubuhnya mengejang. Dan bila lidahku mengerudi lubang pusatnya, Junmengejang.. Tubuhnya tersentak-sentak.

Tundun, pussynya tembam bertrimmed.. Kebasahan

"Relax darling.. Enjoy jilat ni sayang.. Love doing this to you.. Jun."
"Hmm.. Arghh.. Oo.. Nn."

Kujilat pangkal tundun. Lidahku menjulur ke alur puki Jun yang berair. Habis air itu kujilat dan kutelan. Kini kelentitnya pula kumainkan dengan hujung lidahku. Beberapa waktu lidahku mengelilingi clit Jun membuatkan punggungjun terangkat-angkat. Mengeluarkan jus yang membuatkan cipap Jun kebasahan lagi. Jun merenggek dan menjerit-jerit halus.. Nafasnya kasar dan besar..

Kelentit itu kunyonyot, kuisap dan kugigit manja membuatkan Jun kegelian yang amat sangat sehingga dia menjerit-jerit menahan kegelian sampai terkencing dan Jun mencapai orgasmenya di buat begitu.. Dan Jun klimaks lagi beberapa kali bila aku menjulur lidahku ke dalam lubang cipap Jun..

"Arghh.. Nn.. Nice.. This is my first time.. Kalai pertama puki dijilat dan diperlakukan cam you buat N. Suami I pengeli tak pernah cipap I di sentuh oleh lidahnya.. O migod.. So nice.. Sedapp.. Dan I tahu I boleh multiple orgasm.. N thank you.." Kata Jun dalam kesedapan dengan matanya kuyu. Aku agak terkejut dan merasa rugi suami Jun tidak melakukan perkara itu kepada Jun.

Lubang analnya..
Aku menjilat clockwise bibir lubang anal Jun. Sah Jun kegelian dan tambah terkejut dengan kemampuan aku berbuat begitu.. So lovingly.. Melakukan perkara yang menjijikan ramai lelaki.

"Ohh you're sweet dear. Gelinya.. Sedapnyaa.. N, you're a good lover.." Puji Jun mengangkat-angkatkan punggungnya menahan kesedapan yang amat sangat membuatkan tubuhnya berasa lemah.

Punggungnya..
Aku menjilat dan mengigit manja punggung Jun yang pejal dan cerah bersih itu. Jun merasa karan gigitan itu mengilukan dan merangsang syahwatnya..

Pengakuan Jun..
O N.. Really you teach me more about sex than my husband. First time I taste jilatan di cipap I. Sortry to say my husband tak appreciate body I langsung. I tahu I can climax dengan jilatan kat pussy I dan lebih seronok tahu yang I boleh multiple orgasm. Pertamakali I terkencing menahan kegelian yang amat sangat.. Oops sorry N.. Sunguh nikmat snguh sedapp.. Fana dan I lupa semua worries I selama ini.. Sedih suami tak mahu buat semua ini kepada I.. Blowjob.. N.. Sorry I tak tahu blowjob. Tak pernah buat sebab suami tak bagi buat. Suami I kata "kote untuk puki dan bukan untuk mulut."

Aku ketawa terbahak-bahak.. Jun sengih kerang.. Ada humour juga dalam fucking nie. Kote you besar dan panjang N. Boleh ke masuk dalam puki I..? Cuba.. Kenalah try Jun.. I know you leh terima butuh I nie.. Sebab you dah rasa beranak. Kepala anak lagi besar dari butuh I ni Jun.. Hehehehe. Jun sengih.. Dia memegang batang butuh aku membelainya.. Cuba kulum Jun.. Kulum kepala kote I tuu..

Dan Jun mencuba menjadi pelajar buat pertamakali menghisap dan mengulum butuhku.. Dia berjaya mengulum kepal butuhku sahaja tapi kjegelian sudah kurasa dan kepala koteku mengembang lagi dengan sedutan dan hisapan Jun yang lembut dan keras.. Pengakuan Jun.. Rasa jijik tidak ada masa tu.. Risau dan cuak tapi mahu mencuba juga.. Bila dah cuba, rasa sedap dan thrilling pula.. Sedih suami tak bagi buat..

Posisi 69..
Aku dibawah dan Jun di atas. Aku menjila pussy Jun yang mengangkangkan kedua belah kakinya supaya tunduinnya rapat ke muka dan mulutku.. Sedang Jun memegang butuhku dengan kedua belah tapak tangannya sambil dia mengulum kepala koteku.. Menjila dan menyedut kuat-kuat membuatkan aku rasa kegelian yang amat sangat..

Posisi ini juga belum pernah dilakukan oleh Jun bersama suaminya.. But this is a nice preliminary.. Seronok dengan perlakuan dan sentuhan tubuh masing-masing.

Penetration pada Jun..
Risau juga.. Cuak juga.. Koyakkah atau robek teruk ker nanti cipap? Namun Jun berusaha memberanikan dirinya untuk menikmati keseronokan bersetubuh.. Jun akui aku nih is good dengan membuat persediaan awal buat satu peneration.. Menyediakan Jun untuk menerima butuhku dalam lubang cipapnya.. Dan Jun bersedia untuk disetubuhi cara lazim-nya. Jun berbaring dan mengangkang kakinya luas-luas menyedia-kan lubang pukinya. Aku mengembelinghkan kepala koteku dan menekan ke dalam lubang cipap Jun.. Kaki Jun terkial-kial..

"Nn.. Do it slowly dear.. Sakitt.." Kata Jun memegang bahuku kuat sambil mengumam bibir dan menutup matanya menahan menerima butuhku dalam lubang cipapnya.
"Yess dear.. Doing it slowly dan steady.. Camne rasa you Jun."

Aku menekan dan merasa berdetuh bila kepala koteku masuk ke dalam lubang cipap Jun. Lendir yang ada di cipap Jun membantu penetrasi itu.

"Ohh mak oi.. Makoii.. Besarnya.. Kerass.. Sedapp" balas Jun memaling mukanya ke kiri dan ke kanan menahan tolakan batang butuhku. Jun mendepan dan membelakangkan punggungnya supaya lubang pukinya dapat membesar untuk menerima tolakan butuhku yang huge, massive dan keras itu.

Sambil butuhku mengerudi dalam cipap JUn, aku menjilat tapak kaki Jun dan tubuh Jun mengelinting bagaikan udang dimasak dalam kuali. Karannya menerjah ke luvbang cipap Jun yang terus bertindak mengemut batangku sekuat-kuatnya. Aku meneruskan jilatan di telapak kaki Jun dan kemudian mengulum serta menghisap jari jemari kaki Jun.

"Arghh.. I kuarr.. I.. I.. Sedapp nn" jerit Jun menerima henjutan dan pompaan butuhku ke dalam vaginanya.

Aku pula menyediakan butuhku untuk meledakkan air maniku yang menanti sahaja untuk dipancutkan.

"Junn.. Lets come together.. Nah take my load love." getusku dan menjerit melepaskan tembakan spermanya dalam vagina Jun. Jun merasa kehangatan air mani N yang terpanah ke g spotnya. N memeluk Jun rapat dan kuat sambil mempompa butuhnya ganas. Jun menerima dan melawan sambil mengigit-gigit dada N dan menjerit-jerit untuk mencapai klimaksnya.. Kini aku menarik keluar butuhku..

Doggie style..
Aku menyuruh Jun menonggeng doggie style.. Lalu aku masukkan butuhku dari belakang.. Jun merasa sendat dan butuhku yang besar, panjang dan keras itu kumasukkan dengan selesa lalu kupompa dan kuhenjut.. Punggung Jun bergoyang ke depan dan ke belakang sambil kutampar sekali sekala waktu aku menghenjut..

Jun menjerit-jerit langsing.. Dia melebarkan kangkangannya sambil aku meramas-ramas buah dada Jun yang keras.. Sekali lagi Jun merasakan kegelian dan merasa puas bila kepala koteku terus kutujah mengenai g spotnya.. Jun menjerit-jerit waktu klimaks.. Dan aku pula melepaskan spermaku di atas buntut Jun.. Dan menyapu sperma itu dengan kepala koteku, then memasukkan kepala butuhku ke mulut Jun pula.. Jun menerima kepala kote ku manja dan menjilat rakus saki baki spermaku..

Afterplay..
Tubuh Jun kuelus, kubelai, kuulit dan kuuli lagi.. Aku mencium tundun Jun semula. Tanganku bemain diputing tetek Jun menjilat manja dan meramas-ramas tetek itu.

Aku menyuruh Jun mengangkang luas kakinya dan menampakkan cipapnya.. Aku duduk di antara dua kakinya dan mengurut cipap Jun.. Perlahan dan kuat di tempat-tempat tertentu.. Jun merasa puas.. Jun merasa sedap dan Jun mahu terus diperbuat begitu.. Pengakuan Jun.. Sambil menahan nafas dan berehat dalam pelukanku..

"Kau memang hebat N dalam mengongkek. You fuck me well. Banyak yang baru yang aku rasa dari kau N. Not with my husband. I agak dia best but you're the best. Dengan you I can come dan multiple orgasm lagi. Waduhh so nicee N. Tq for giving me the pleasure walaupun I felt berdosa.. Namun I puass sebenarnya. Tak mahulah kata yang sex dengan husband I tak puas. Hilang malu I.. Tq for appreciating me and my body. I love it"

Aku bangga.
"We're friends Jun. Hope janganlah ini the first and the last. I love to fuck you. Cipap you ketat dan mengemut kuat kat butuh aku" Kataku sambil mengurut semula tubuh Jun.
"Sure.. I suka your love making.. I want you to fuck me more and ajar I lagi yang best-best. Ee.. Tak sangka N.. You pandai appreciate dan menikmati tubuh wanita."
Aku sengih sahaja dan Jun memegang butuhku semula. Sambil mengeleng kepalanya, dia berkata, "Masuk juga ko istirehat dalam puki aku full length.. Waduhh besar, keras, panjang dan kuat. Nice slogan"

Kami berdua ketawa.


Tamat

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More