Sabtu, 18 Februari 2012

Dirobek bosku - 1

Salam sejahtera pembaca situs Rumah Seks.. Ikuti kisah yang mendebarkan ini.. Kisah yang benar berlaku tidak dijangka dan disangka namun ia berlaku cukup membahagiakan..

*****

Hari tu hari Khamis.. Aku bangun pepagi dalam pukul 8 lebih gitu, baru nak packing barang.. Belek punya belek aku bawa dalam 5 helai baju termasuk satu baju tidor dan satu seluar tidor. Then bawak satu jeans.. Lelain faham-fahamlah yer.. Sebelum aku bertolak aku on internet dulu nak cek sama ada gaji sudah masuk ke belum. If sudah masuk senang sikit aku nak joli sakan. If tak masuk terpaksalah aku berjimat cermat di genting nanti. So selepas cek. Syukurlah gaji aku dah masuk.. Lega rasanye.. Seperti yang dijangkakan gaji masuk agak lebih dari biasa maklumlah backdated punya increment..

Pukul 10 aku pergi ke bank dulu pasal nak bayar bil.. Aku kalau boleh masuk ajer gaji terus bayar. Aku tak suka lengah. Lepas settle semua benda baru rasa lapang dada. Tak payah nak fikir fasal hutang-hutang yang belum diselesaikan. Jadi bila dah settle semua, balik rumah aku terus ambil beg dan bertolak ke genting..

Aku bertolak dalam pukul 11.20 pagi. Aku bertolak dari rumah aku naik LRT. So sampai Gombak Station dalam pukul 12 lebih. Sampai sahaja di Gombak Station terus beli tiket bas untuk ke Genting Lower Station. Nasib baik ada bas pukul 12.30. Jadi sementara tunggu bas aku lepak-lepak dululah sorang.. Sambil beli makanan roti dengan jagung. Fasal aku lapar belum breakfast lagi.. Tepat kul 12.20 bas sampai. Terus naik bas.. Aku tengok ramai orang-orang cina yang naik bas. Kebanyakannya semua tua. Maklumlah hari kerja tak ramailah yang muda-muda. Semua yang pencen-pencen belaka.. Mereka ini mungkin pergi samada untuk berjudi atau untuk bersuka ria macam aku hehe..

Masa aku naik bas tu aku bawalah plastik jagung aku warna merah. Lepas tu drebar bas tegur suruh aku jangan buang sampah. Ek elehh.. Macam lah aku ni buang sampah merata-rata. Aku tahu lah.. Aku ni makan bukan jenis suka nak sepah-sepah lepas makan.. Aku pun diam sahaja bila dia tegur gitu.. Cuma mengiyakan.. Kang aku banyak cakap jadi bertekak pula. Saper yang malu aku jugak nanti.. Hihihi..

Masa dalam bas yang duduk sebelah aku tuh lelaki india.. Dia pun lone ranger juga macam aku kut.. Then belakang aku lelaki melayu sebelah cina.. Maybe diorang tu pergi bertenet kot hehe jaga-jaga silap haribulan kang masuk edisi siasat baru padan muka..

Bas sampai awal dalam pukul 1.10 gitu. Dalam 40 minit perjalanan dari Gombak lrt Station ke Genting Lower Station. Sampai ajer aku terus turun untuk naik cable car.. Aku cuma jalan selamba rock ajer pasal masih awal.. Aku budget time Shasha akan sampai Genting dalam pukul 2.30 gitu.. Pasal bas bertolak dari JB pukul 9.00 pagi. So dalam 5 jam lebih sampai la Genting if tak jam sangat..

Dengan hanya membawa beg sandang kat belakang tuh, aku pergi ke cable car station yang terletas di tingkat atas sekali. Tak ingat dah tingkat berapa cuma aku tahu di atas sekali lah. So aku tengok suasana tak ramai. Takderlah barisan panjang untuk beratur.. Aku pun kasi tiket kat orang yang jaga kaunter tu dan bersedia untuk naik cable car.. Masuk ni dah kali ke berapa ek 8 ke 9 ntah aku naik kete cable.. Walaupun dah biasa gak.. Tapi memula tu cuak gak.. Tergoyang-goyang gitu.. Aku berpaut pada tiang hehe seramm aahh.. Dalam kete cable tu ada 6 orang ajer. Ada cina kat belakang aku tuh.. Then tepi aku tuh budak melayu cina, sorang and sorang lelaki macam Indon pun ada gaya dia.. Yang pompuan cina tuh macam gaya kerja kat Genting ajer..

Dalam pukul 1.45 aku dah sampai ke puncak Genting.. Sejuknya udara.. Terasa nyaman dan segar.. Dah lama tidak menghirup udara segar.. Tarikk napass lepass.. Tarikk lepass hahaha jap yer sambung..

Di puncak taman tema genting.. Sampai ajer di puncak genting, aku terus melangkah kaki menuju ke hotel theme park.. Walaupun aku ingat-ingat lupa kat mana tempat dia.. Tapi kaki aku berjalan laju mengikut arah yang telah sedia terpapar kat signboard.. Nasib baiklah ada signboard kalau takde iskk tak taulah camne.. Sure sesat..

Perjalanan dari cable car stesen ke Theme Park Hotel banyak turun escalator ajer.. Sambil-sambil tu aku jeling-jeling tengok kat mana arah 1st World Hotel.. Pasal nanti shasha kata dia akan turun dari bas kat depan entrance 1st world hotel.. So nanti lepas check in senang aku nak pegi.. Sebelum tu aku dah call Shasha tanya dia kat mana. Dia cakap dia masih di KL, bas baru lalu lepas Federal hotel..

Oh maksudnye diorang baru sampai jalan bukit bintang la tuh.. So lagi sejam baru diorang sampai.. Aku berkira-kira sempat lah aku melepak-lepak kat hotel baring-baring dulu.. Sampai kat lobi hotel aku terus mengeluar-kan email yang telah siap sedia di print.. Memandangkan aku booking hotel ni melalui email dan semua pembayaran telah pun dibuat menggunakan card credit. So aku cuma menunjukkan kertas yang telah aku print.. Kat kaunter tu lama gak lelaki cina tua tu cari-cari tapi cam tak jumpa.. Lepas tu dia suruh budak pompuan melayu tu cari.. Sekejap ajer jumpa.. Lega hatiku.. Cuak jugak.. Mana la tahu booking tapi tak masuk dalam sistem ke.. Risau jugak aku.. Ni plak aku kali pertama booking hotel secara online nih..

Setelah semua check in selesai. Aku di beri bilik tingkat 2, family suite. Memang aku book family suite sebab kitorang berempat. So luas skit.. Kalau tak silap aku bilik tu bernombor 9208.. Aku pun naik tangga seperti yang ditunjukkan arah. Sampai bilik 9208 aku terus memasukkan key dia.. Fuyoo luas giler room nii..

Puas hati laa.. Dengan sewa RM124 ajer dapat bilik nih.. Bilik nye macam 2 bilik then ada lorong tengah. Dalam perjalanan lorong tu ada pintu ke bilik mandi dan toilet..

Aku memilih bilik yang dekat tingkap senang nak lepak-lepak kat tingkap.. Sementara side bilik sana takde tingkap tapi ada TV and kipas hehe.. Alah kat Genting ni sejuk buat apa nak berkipas-kipas.. Nanti beku..

Sementara tu aku buka TV and test tengok dapat tak NTV7, maklum la nanti kalau berkesempatan aku nak tengok Juana. Kalau tak sempat nampak gaya terlepas lah.. Aku baring-baring kat hotel sambil tipon Kak Puziah.. Saja kaco akak.. Hehe pukul 2.30 aku cadang keluar dari bilik untuk ambil diorang di 1st World Hotel.. Aku tengok jam baru pukul 1.00tgh lambat lagi.. Hehe boleh lepak-lepak.

Tidak sangka.. Sungguh.. Macam tidak percaya.. Bayangkan kami terserempak dan kini aku berada dalam pelukannya dalam bilik dan di atas katilnya.. Di hotel yang sama.. Sungguh menyeronokkan dan pastinya..

"Hi Mimi.. You look sexy, makin berisi body u.. How's work?" tanya N sambil memegang tangan Mimi yang lembut dan mengucupnya.
"I miss you.."
"Biasa jer.."
Mimi senyum manis dan dadanya bergetar. Buah dadanya keras bila N memegang dan memicit tangan dan jejarinya.
"I miss you too.. Tapi off late bz skit."
"Apa you buat kat sini? Holidaying atau nak meetup dengan bf you Mimi?" tanya N sambil mencium pipi Mimi.
"Holidayinglahh.. Jap lagi ada 3 orang member I datang. You kenal juga mereka.." jawab Mimi sengih walaupun jauh di sudut hatinya amat senang menemui N semula.
"Mana ada bf.. Buang masa ajerr.."
"Well you're young my dear.. Tak nak settle down ke?" tambah N lagi.
"Tak moh dolu lah, You buat apa kat Genting?" tanya Mimi yang sudah berada dalam pelukan N.

N mengucup bibir Mimi. Mimi membalas dan menjulurkan lidahnya untuk dikulum oleh N. Dia memang memimpikan keadaan sebegini. Dia merasa lemas dan nikmat berada dalam pelukan lelaki ini.

"I miss you dear", cumbu N yang menjilat tengkok dan cuping telinga Mimi.
"I ada seminar di sini. Tak sangka dapat jumpa you darling. I am happy."
"I miss you very much love, really.. I miss u so much", kata Mimi sudah memegang kontol N dan mengucup kepala kote N. Kepala kote itu dikucup dijilat dan dikulum oleh Mimi berkali-kali bagaikan orang kelaparan.
"Wow rindu kat cock you yang besar dan panjang ni darling.."

N senyum mulus sambil membelai manja wajah Mimi yang sedang mengulom kepala kotenya. N meramas payudara Mimi yang keras. Menjilat puting merah cokelat dan memerah kuat buah dada Mimi yang mencanak.

"I miss this very thick and long cock.. This cock that took my virgin", rayu dan desah Mimi sambil mengetuk-ngetukkan batang zakar N yang tegang ke pipinya. Terasa kuat dan keras menanjal dari pipi gebunya.
"Urghh.. Arghh..", desah Mimi bila N mula menjilat lurah vaginanya.

Mimi memegang kuat belakang kepala N dan menekan kepala N supa melekap di cipapnya. Mimi mengangkat dan mengoyang punggungnya, terasa lidah N keluar masuk dalam lubang farajnya. Mimi meraung dan mengerang sambil tubuhnya terkejang dan terkejat. N meneruskan pelayaran lidahnya di lubang cipap Mimi. Mereka berkedudukan posisi 69-N mengalihkan kedudukan dengan batang zakarnya berada di mulut Mimi. Mereka memulakan permainan.

"Darling.. Darling.. Fuck me", minta Mimi manja.
"Tak tahan dahh.."

Dan N pun membetulkan kedudukan. Dia berbaring dan meminta Mimi berada di atas. Mimi suka.

"I'll fuck you darling..", kata Mimi yang mengemudikan batang zakar N masuk ke dalam lubang cipapnya.
"Aduii.. Hard cock.. But nice.."

Lalu Mimi menghenjut sambil N meramas buah dada Mimi. Mimi mengelinjang. Terasa sendat dan batang tumpul N mengerjakan dinding 'G-nya' dan Mimi mula mengeluarkan air lendir likat yang memudahkan keluar masuknya batang N dalam lubang cipapnya.

"Ohh.. Nice darlingg.. Ohh ngiluu.. Ohh lama tak rasa gini darling.. I love you.. Arghh.. Arghh.. I m cummingg" jerit Mimi sambil mengertap bibirnya dan menahan nikmat klimaksnya.

N menikam terus batang zakarnya keluar masuk ke lubang cipap Mimi yang ketat. Mimi menjatuhkan tubuhnya ke atas dada N. N memeluk Mimi.

"Love you darling.., Nice fuck cam dulu-dulu juga", kata N memeluk dan mencium pipi Mimi sambil batangnya masih berdenyut dalam lubang faraj Mimi.
"O darling.. Have to make a move member dah nak sampai, kita jumpa nanti okey", kata Mimi yang mula menarik dirinya dari dakapan dan pelukan N.

N yang telah mendapat madu virginnya satu masa dulu. N yang kini ditemuinya di lobi hotel tadi dan akhirnya sempat mengongkek di bilik N sambil menunggu member tiba.

Satu peristiwa perulangan semula pasti member lain akan terkejut juga. Pasti dan aku mahu wait and see. Aku tahu bestnya dewngan N. Dia veteran but he is a good lover and fucker. Tambah his dick is thick, big and long. Ingatanku menjangkau jauh di zaman mahasiswi dulu. 3 tahun sudah berlalu sejak N mengambil virgin aku, namun aku tetap ingatkan N dan hari ini aku dapat fuck dengan dia lagi. Puas namun aku mahu lagi jus madunya dan mengulum batang kontolnya.

Aku pun keluar bilik N, untuk jumpa diorang kat 1st World Hotel.. Sepanjang perjalanan bestnye sejuk ajer namun cipap aku berdenyut-denyut terasa macam batang zakar N dalamnya. Lama tidak bertemu dengan N disebabkan hal masing-masing. Dia lah lelaki yang telah berjaya mengambil daraku. Memang sah sedap bersetubuh dengan N. Penuh lubang faraj bila merasakan batang zakarnya berada dalam lubang cipap.

Walaupun aku jalan sorang-sorang macam orang gilerr tapi aku tak kisah sebab kejap lagi ada la member.. Sampai kat 1st World Hotel aku tunggu kat entrance dia.. Aku target jap gi mesti bas turun sini.. Dalam 5 minit tunggu dapat call dari Shasha tanya kat mana. Aku cakap aku kat depan entrance hotel ni tepi jalan tunggu bas.. Rupanye diorang dah turun bas kat area bawah hotel tu agaknya then diorang kat lobi hotel.

Aku pun masuk ke dalam. Dari jauh dah nampak Shasha, Jeha and Ainun.. Yehaa bermulanya enjoy-enjoy holiday.. Aku bawak diorang ke hotel Theme Park.. Shasha tanya jauh ke.. Aku jawab dekat ajer.. Jalan pun tak terasa pasal cuaca sejuk.. Banyak betul beg diorang bawak.. Shasha bawak beg tarik-tarik macam pramugari tuh.. Sementara si Jeha and Ainun lak bawak beg sandang belakang.. Penuh jugalah barang-barang diorang..

Setelah sampai hotel, berehat-berehat dan letak barang kitorangpun keluar balik jalan.. Memula nak cari tempat makan.. Lepas makan kitorang jalan area 1st World Plaza.. Shopping, main bowling, naik roller coaster dalam 1st world tuh.. Amik gambar.. Possing.. Sampai lah ke malam.. Nak pergi outdoor theme park tak sempat.. Pasal tutup pukul 6.00 petang so kitorang cadang untuk pergi esok ajer.. Malam tu kitorang lepak kat Starbuck tepi Kenny Rogers tu.. Kat Genting tu tak abih-abih kena kaco ngan mamat kat situ.. Ada satu group tu ikut jalan sambil tanya "boleh ikut"..

Bersambung . . . . .

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More