Rabu, 07 Maret 2012

Budak sekolah - 2

Terasa nak tercabut batang aku dek kuluman kuat Winnie. Aku buka bibir cipap Winnie dan kurapatkan mulutku ke arahnya. Aku jelir lidah aku ke dalam sambil aku ayak-ayak ponggongnya. Setelah itu, dengan menahan nafas aku sedut tengah-tengah cipap Winnie. Berdesit-desit bunyi. Air Winnie masuk ke dalam mulutku. Bagai menggelegak tubuh Winnie. Tiba-tiba Winnie menekan cipapnya kearah mukaku. Tubuhnya seperti seakan kejang dan ia mendesah perlahan dan kemudian bertambah keras..

"Aahh.. Aa.. Hh.. Hh.. Hh..", nafasnya tercungap-cungap.
"Satu session lagi, Win", ujarku.

Aku tak gunakan kondom pasal aku tau yang Winnie ni belum pernah main lagi. Jadi aku nak dia rasa macamana yang real. Tanpa kondom. Tanpa membuang masa aku telentangkan Winnie. Mukanya nampak sedikit letih. Mulutnya comot dek air liurnya dan air maziku. Aku kangkangkan kaki Winnie. Nampak 'batu permata'nya dengan rekahan yang comel. Bulu ada sikit tapi halus-halus. Perlahan-lahan aku pegang batangku. Aku tempelkan kat batu permata dia. Bagi salam sikit. Aku nampak alur Winnie ni dah lama becak. Mula-mula aku masukkan kepala batangku dulu.

"Eerrhh..", Ringik Winnie sambil memegang tubuhku.
Bila aku cuba menolak lagi, "Bang.. Sakit Bang.." Sambil tangannya menahan ke arah tubuhku.

Aku enjut perlahan-lahan. aku goyang-goyang sikit, buat round sambil itu aku kulum lidahnya.

"Aahh.. Eehh.. Aahh.. Eehh..", Winnie mendesah lagi.

Bila Winnie dah macam hayal. Dengan satu hentakan. Aku radak cipapnya. Chhess. Bunyi seperti bawang kena hiris. Winnie. Menjerit. Sakit katanya. Sambil teresak. Aku tak hiraukan katanya. Kubenamkan batangku dalam-dalam. Sambil tu, aku kulum cuping telinganya. Winnie menggeliat kegelian. Hilang sakitnya. Akupun mula tarik sorong batang aku. Lama-lama dari perkataan sakit. Timbul ringikan Winnie kembali.

Tanganku kembali berjalan-jalan di sekitar buah dada Winnie, meramas dan membelainya perlahan-lahan sambil kukulum lagi lidahnya. Dengan tiga serangan serentak. Winnie seakan hilang ingatan. Kemut cipapnya menjadi-jadi. Menggelepar tubuh Winnie. Setelah beberapa lama, kerana kemutan yang kuat dari Winnie aku merasakan bahwa aku akan klimaks. Aku melajukan enjutanku. Dan dengan satu hentakan kuat, aku simbah liang cipap Winnie dengan air azimatku. Bila terasa kepanasan air azimatku. Winnie sekali lagi menggelepar keenakan sambil mengayak-ayak ponggongnya. Pejam-celik pejam-celik sehingga satu masa mata hitamnya hilang dek kelazatan yang amat sangat..

"Aahh.. Aahh.. Aahh..", ujar kami bersama-sama setelah kami berdua mencapai puncak kenikmatan. Setelah itu, kami tertidur bersama di atas katil dalam keadaan telentang, keletihan.
"Sedap kan?", ujarku yang terus diakui oleh Winnie.
"Senang je ye. Melakukannya kerja tu. Sedap pulak tu. Tapi rasa sengal-sengal lagi la", kata Winnie kemudiannya sambil memegang cipapnya.
"Esok-esok hilang le. Lepas tu tambah sedap ade", ucapku.

Aku kemudian merenungkan Winnie sambil tersenyum, hingga akhirnya Winnie juga turut tersenyum malu. Waktu tu dah dekat dua belas tengah malam.

Kemudian Winnie berkata, "Dah lewat dah ni. Esok ada kuliah pulak".

Kemudian dia bingkas bangun. Dan menuju ke bilik mandi. aku turut mengekorinya. Di dalam bilik mandi. Kami saling bantu membantu. Sabun menyabun. Winnie basuh batang aku dan aku gosok-gosok cipap dia. Dalam dia ramas-ramas batang aku. Bangun balik batang aku.

"Nak lagi ke?". Kata Winnie.
"Ahh Ahh le tu", kataku. Tapi cepat-cepat dia balas.
"Esok pulak lah ye. Nanti. Father Winnie marah pulak. Balik lewat sangat"
"Okay. Janji tau. Esok tunggu tempat kita jumpa tadi ye", ujarku setuju.
"Okay", katanya setuju.

Setelah merapikan diri, Winnie kembali pulang ke rumahnya. Sebelum dia balik tu, aku nak bagi dia RM-RM 100 tapi dia tak nak.

"Esok ajer la. Winnie percaya kat Abang", katanya.

Malam itu tinggallah aku mengenangkan kejadian yang mengasyikkan. Dan aku baru teringat yang aku juga ada urusan penting keesokan harinya. Periuk nasi kena jugak jaga. Akupun terus tidur bertemankan babak-babak nikmat di dalam kepalaku.

Aku tak menyangka yang aku akan dapat menikmati kelazatan bermain bersama dengan gadis dara sunti seperti Winnie. Harapan aku, Winnie akan merasakan keindahan pengalaman semalam sehingga dia ketagihnya dan datang kepadaku.

*****

Keesokan harinya, selepas meeting dan menguruskan segalanya yang perlu di Ibu pejabat, aku balik ke Hotel. Waktu tu dah petang. Dekat pukul 7.00 petang. Biasalah tu. Kalau tak kerjapun buat-buat ada kerja. Aku seperti biasa mandi dan bersiap-siap. Sementara itu aku menunggu kedatangan Winnie.

Namun setelah menunggu beberapa lama. Winnie tak muncul-muncul. Mungkin Winnie tak datang dan mungkin rezeki aku untuk satu malam jer dengan Winnie. Bisik hatiku. Perut aku mula berkeroncong. Nak makan. Ingatkan nak belanja stake ke kat dia. Di Victoria Station. Depan Hotel tu. Lagipun RM-RM 100 yang aku nak bagi dia ada kat aku lagi. Aku bukan apa. Main-main jugak. Simpati kat dia ada nggak.

Seperti semalam Akupun turun dari Hotel dan akan menapak ke medan selera. Sampai saja aku di Hotel Lobby aku nampak Winnie. Tetapi bukan seorang. Ada seorang lagi bersamanya. Seorang gadis sebaya dengannya. Winnie masa tu pakai T-Shirt dan Skirt pendek. Seorang lagi berpakaian baju kurung tapi tak pakai tudung. Nampak ayu aje. Winnie nampak aku dan tersenyum. aku balas balik senyum dia dan terus mendekati mereka. Kuhulur tangan aku. Berjabat salam dengan Winnie. Kemudian Winnie memperkenalkan aku dengan kawan dia.

"Ni, kawan Winnie" Katanya sambil tersenyum.
"Hello" kataku.
"Hi" sapanya kembali. Kami bersalam. Dia tersenyum dan aku balas senyumannya.
"Winnie nak pinjam bilik boleh tak. Kita orang nak mandi". Winnie berkata kemudiannya.
"Boleh. Apa salahnya. Tapi jom kita makan dulu. Abang belanja makan. Abang tengah lapar ni" kataku.
"Kita orang dah makan la. Sebelum datang tadi. Sorry ye". Jawab Winnie.
"Macam ni la. Winnie dan kawan Winnie naik bilik. Mandi. Kita jumpa nanti. Okay". Kataku lagi.

Winnie mengangguk tanda setuju. Akupun menyerahkan kunci bilik kepada Winnie. Winnie dan kawannya terus menuju ke lift Hotel sementara aku menapak ke medan selera. Aku order simple jer. Nasi putih. Sup ekor. Telur dadar. Aku tak nak order yang berat-berat. Takut lambat. Kerana aku tak sabar-sabar untuk balik ke hotel semula. Dalam kepalaku berlegar bermacam-macam adegan yang mengasyikkan. 'Bird' akupun mengangguk-angguk di dalam seluarku tanda setuju. Siap je. Akupun balik.

Naik je, sampai tingkat bilik aku. Dari jauh, aku nampak bilik tak berkunci. Ahh. Sudah. Apa dah jadi ni. Bisik hatiku. Slow-slow aku tolak pintu tu. Aku nampak ada sorang tengah tidur atas katil aku tu. Aku melihat ke arah cermin solek. Dan di atas meja cermin tu terletak sepucuk surat untuk aku. Aku terus baca.

"Dear Abang, maafkan Winnie kerana tidak menunggu kepulangan Abang. Semasa Abang membaca surat Winnie ini, Winnie kemungkinan telah bersama dengan lelaki lain. Sebenarnya, semalam itulah kali pertama Winnie melakukannya. Pengalaman bersama Abang akan Winnie bawa untuk mendapatkan wang perbelanjaan Winnie". Bla. Bla. Dan seterusnya.

Mula-mula berderau jugak darah aku. Rasa bersalah pun ada. Tapi lama-lama terfikir pulak. Aku ni siapa yang tak nak bagi dia kerja macam tu. Tapi. Kalau boleh tak nak lah dia kerja macam tu. Itu yang aku suruh Winnie contact aku semula. Nak tau perkembangan dia macamana. Kerja lagi ke atau sebaliknya. Kalau boleh aku nak dia berhenti kerja macam tu.

Okaylah. Selepas aku baca surat Winnie, aku beralih ke tepi katil. Aku lihat kawan Winnie sedang tidur nyenyak. Berselimutkan comforter yang disediakan oleh pihak hotel. Dalam kepala aku berfikir sesuatu. Kenapa pulak dia ni tak ikut Winnie. Dalam hatiku berdetik. Lama juga aku perhatikan dia. Tak lama kemudian dia menggeliat. Dia membuka mata dan terus duduk. Tubuhnya masih di dalam comforter. Sambil tersenyum manis, gadis itu menyapaku.

"H.. Hai.., d... Dah lama b... Balik..".
"Dah lama jugak" jawabku seramah mungkin sambil tersenyum.

Dia amat gugup bila mahu bertanya kepadaku. Mungkin dia malu. Tetapi soalnya kenapa dia sengaja mahu ditinggalkan oleh Winnie.

"Mana Winnie?", Tanyaku pura-pura tak tau.
"Eehrr.. Winnie.. Itu.. Dia.. Dia.. Bang.. Entah.. Tak.. Tau..", jawabnya dengan suara tersekat-sekat.

Akupun segera duduk di birai katil. Sebelahnya.

"Ooh.. Jadi.. Winnie tingalkan adik sorang-sorang la ye?", aku terus bertanya.
"Mm..". Dia mengangguk. Semakin tak tentu arah melihatku duduk di sebelahnya.
"Sekolah lagi kan. Tingkatan berapa Dik?", tanyaku memanfaatkan kesempatan yang ada.
"Mmph. A.. Aa.. Ting.. Katan.. Empat.. Bang..", jawabnya tersekat-sekat. Gugup dan malu.


Bersambung . . . . . .

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More