Rabu, 07 Maret 2012

Flora ria di Kubang Buaya - 7

Kali ini N sudah selesai menghadapi perperiksaan MCEnya. Dia libur-libur lagi di rumah emak angkatnya, Hasnah (56tahun). Wanita ini amat aktif dalam bidang politik. Justeru itu beliau jarang ada di rumah. Masanya dihabis-kan dengan kegiatan tersebut.

Sekali pandang usianya bukan pangkal 5. Paling minim pangkal 4. Awet muda. Segak dan kemas. Tubuhnya nampak tidak luntur. Orangnya rendah, berisi dan baik hati. Sering pakai gelang emas yang banyak serta rantai leher emas yang tebal. Jarang bermakeup sebab memiliki kecantikan yang asli.

Pada tahap usia yang sedemikian, Hasnah masih segar bugar. Aktif dan menjaga, merawat tubuhnya dengan baik. Barangkali sudah menopause dan syahwatnya mungkin sudah layu. Namun dia tetap cantik dan anggun. Sedari muda, professionnya seorang guru, dia memang aktif berpolitik dan melakukan kerja-kerja amal dan kebajikan. Semangatnya untuk berbakti amatlah kuat. Maka sehingga ke usia tua ini dia masih terus berbakti sehingga dia mendapat pingat PJK anugerah dari Kerajaan Negeri.

Hasnah, Mak angkat N sering bersama dengan Puan Nijah. Mereka ini kawan akrab. Kamceng benar sebab sama-sama aktif dalam kerja-kerja amal, kebajikan dan politik. Kiranya Puan Nijah ini adalah anak didik Hasnah.

Puan Nijah (38tahun) adalah seorang suri rumahtangga. Namun suaminya seorang ahli perniagaan yang terkenal juga di bandar ini. Mereka memiliki beberapa buah perniagaan. Justeru itu Puan Nijah mempunyai banyak masa untuk melakukan kerja-kerja amalnya.

Orangnya ada iras penyanyi J Kamisah. Kulitnya Cerah, hidung mancung, bibir terangkat, Body macam gitar sebab proposi buah dada dan buntutnya tepat, untung suami dia. Hehehe.. Anaknya tiga orang-semua dalam jagaan pengasuh. Pendek kata ke sana kemari Puan Nijah. Rajin sungguh Puan Nijah dalam kerja-kerjanya. Pasangan baiknya ialah mak angkat N, Hasnah. Mereka ini bagaikan isi dengan kuku.

Pertemuan kita bermula
Di coffee house memuja
Puan Nijah menjelinglah manja
Membuat hati N tergoda

Sungguh tidak aku rasakan
Jelingan membawa mesra
Aku tak dapat melupakan
Oleh paras yang rupawan

Kini ku gembira
Sejak bertemu dia
Jelingan mesra
Bawa ke alam fana

N mula-mula tidak berapa sedar dan pasti. Setiapkali Puan Nijah bertemu dengan N, dia selalu memandang tepat ke selangkangan N. Selalu menjeling ke arah bahagian depan celana. N buat tidak peduli. Takat pandang memandang apa salahnya. Lagipun dia bukan nampak apa-apa.

"Wahh anak muda kita ni nanti, mesti ramai perempuan yang suka," usik Puan Nijah sambil mencuit pipi N.
"Ni anak aku yang baik. Kalau dia takde di rumah ni susahlah aku. Boleh disuruh dan sedia membantu aku Nijah," kata Hasnah senang hati.

Hasnah memandang ke N yang sama-sama duduk dengan mereka menikmati minum petang di sebuah coffee house. Mereka duduk di sebuah sudut yang tersorok. N mengambil peluang untuk makan chicken chop. Apa yang N mahu semua on the house. Hari ini mereka libur-libur. Kerja-kerja membungkus hadiah sudah dibereskan. Semua hadiah-hadiah untuk anak-anak yatim sudah diselengarakan di rumah Puan Nijah oleh ahli-ahli mereka.

"Kak Nah duit angpow budak-budak tu camne," tanya Puan Nijah sambil menghirup jus orennya.
"Ada ni.. YB sudah serahkan. RM 3 ribu untuk derma, RM 2 ribu bagikan kepada ahli-ahli kita termasuk kitalah," kata Hasnah sengih dan menyerah-kan sampul surat yang kembung kepada Puan Nijah.

Puan Nijah mengambil sampul surat itu, membuka dan melihat isinya lalu menutup dan dimasukkan ke dalam bag tangannya. Dia mengukir senyum lebar. Hasnah duduk berdepan dengan Puan Nijah, sementara N meminggir sebelah kanan Puan Nijah. Sedang mereka berbual N memasang telinga sahaja.

"YB datang ke esuk Kak?" tanya Puan Nijah.
"Kalau bab anak-anak yatim YB tetap muncul dengan isteri dia. YB Karim dan isterinya, Puan Endon," jawab Hasnah gembira, "Tu satu bab Nijah, satu bab lagi kita kena kuat kempen. YB nak jadi ketua bahagian," ingat Hasanh.
"Okey kak. Bila kita nak mulakan?" tanya Puan Nijah.
"Kita tunggu budget dan bila dapat kita mulakan. Takde budget buat apa kerja?" kata Hasnah.
"Betul, kita okey tetapi orang bawahanlah. Setuju," kata Puan Nijah sambil menjeling ke arah N.

N mendengar sambil itu merasai sesuatu bermain diselangkangannya. Tangan Puan Nijah di bawah meja bermain menyentah kontolnya dari luar celana. N pura-pura buat tidak tahu. Begitu juga Puan Nijah memandang dan berbual dengan Hasnah sedang tangannya sudah mula meemgang kepala kote N yang mengembang menjolok seluarnya. Sekali sekala N mendesah dan memandang ke bawah meja melihat tangan halus Puan Nijah mengurut-ngurut kontolnya dari luar celana. N menyandarkan tubuhnya ke belakang kerusi. Perlahan-lahan dia membuka zip seluar dan mengeluarkan kontolnya.

Puan Nijah tersentak. Dia kini memegang kontol N. Memegang dari kepala kote dan melurut ke pangkal. Memegang dan terasa penuh gengamannya. Dia memandang ke N dengan lopong. Mulutnya ternganga dan matanya buntang sekejap. N senyum. Tangan Puan Nijah meramas-ramas kontolnya yang keras mencanak tegang.

"N, karang tolong auntie kat umah ye," ajak Puan Nijah menarik manja batang zakarnya di bawah meja.
"Ok auntie," jawab N senyum merasa enak batang zakarnya diramas.
"Kalau camtu N ko ikut auntie Nijah ko, Mak nak ke rumah YB dulu, okey Nijah?" kata Hasnah.
"Oh ok," jawab Puan Nijah memandang kepada N. N hanya angguk dan menger-ling ke Puan Nijah.
"N ko bantu auntie Nijah ko, nak tidor umah makcik Nijah ko pun tak apa, asalkan keje selesai esok pagi kami tak kelam kabut," kata Hasnah.
"Baik Mak, saya bantu.." kata N perlahan dengan dadanya berdebar.

Makcik sayang makcik dahaga
Hati resah merindui dikau
Makcik sayang hatiku bangga
Kau mendesah kau meracau

Dekat dekat dekat dimata
Dihati tetap bertamu
Dalam dalam dalamnya laut
Lebih dalam lubang cipapmu

Duhai makcik rayuan hati
Rayuan kasih cinta abadi
Baru bersama peristiwa terjadi
Tubuh serasi menyerah diri

Aku tahu kau suka
Takdir Tuhan tiada terduga
Hanya kontol dan cipap mesra
Bersama persetubuhan kita

Padamu makcik aku berkenan
Kontolku meninggalkan badan
Di atas cipapmu tolong tuliskan
Inilah kontol korban keseronokan

"Uhh.. O My God.. You are good with your dick boy," kata Puan Nijah mengoyangkan punggungnya menerima batang zakar N yang besar, panjang dan keras dalam lubang cipapnya.
"Nice.. Big cock, I love it boy. Fuck me hard. Harder.. Harder.." pohon Puan Nijah sambil menghin-ggut buntutnya menerima tujahan kontol N.

N dapat merasakan vagina Puan Nijah mengemut batang zakarnya. N merapatkan pangkal zakarnya sehingga bertemu dengan tundun Puan Nijah.

"Wow.. Wow.. Urghh.. Urghh.. Fuck me harder," arah dan desah Puan Nijah.

Kini dia mengubah posisinya dari 69 ke doggie. N menyediakan kontolnya lalu merodok kasar dan Puan Nijah mengeliat lalu maju dan mundur mengikut hentakan kuat dan laju N dari belakang.

Puan Nijah meracau, mengerang dan menjerit-jerit sambil maju mundurkan punggungnya menerima hentakan N. Kontol N masuk dan keluar dari lubang cipap Puan Nijah kuat dan laju. Puan Nijah menjerit-jerit kuat dan mengelinjangkan tubuh dirinya. N memaut bahu sambil menarik rambut Puan Nijah dan merodok kontolnya jauh dan dalam. N mengoyangkan kepala kotenya di dalam vagina dan Puan Nijah mengelus, mendesah dan mengoyang-kan tubuhnya.

"Ohh.. Urghh.. Uuu.. Nnn.. You are a good fucker.. I am cummingg.. Nnn," Puan Nijah menjerit kuat melengking apabila dia sampai ke klimaksnya dan N merapatkan batang kontolnya rapat dari belakang.

N menarik keluar batang zakarnya, lalu membaringkan Puan Nijah. Kaki dan peha Puan Nijah dikangkangkan dan N bersedia lalu merodok kontolnya ke lubang cipap. Dia mempompa. Pompaannya laju dan kuat. Hentakan N kasar dan Puan Nijah mengelinjang habis. Mulutnya menjerit-jerit dan meracau-racau sambil dia memeluk tubuhnya. Puan Nijah mencium dan mengucup mulut N.

"Ohh aunie.. Sedap ke?" tanya N terus mempompa puki Puan Nijah sambil meramas buah dadanya.

Kemudian menyonyot puting sambil memainkan lidah. N menjilat telapak kaki Puan Nijah membuatkan wanita itu merasa geli geleman seluruh tubuhnya dan mengelinjang serta mengelinting.

"Yess boy, yess.. Sedapp.. Uhh.. Araghh.. Fuck me.." kata Puan Nijah menerima kontol N dalam vaginanya.

Dinding vaginannya berair dalam berinteraksi mencerut zakar N, N merasakan kemutan yang mengigit bulatan zakarnya. N terus merodokkan kontolnya laju dan cepat ke dalam lubang cipap Puan Nijah. Mereka berdua tercunggap-cunggap dan berpeluh-peluh. N masih kuat dan rakus memacu Puan Nijah kegelian, kengiluan menerima kontol N yang keras itu.

"Huu.. Huuhh.. Ko bagus N.. Ko buat auntie cumm banyak kali.." rintih Puan Nijah sambil menjilat-jilat bibirnya dan menerima hentakan kuat kontol N ke dalam lubang pukinya.
"OOhh N auntie kuarr lagii.." jerit Puan Nijah dan N masih mempompa sekuat-kuat hatinya.
"Auntie nongeng balik," arah N sambil membetulkan kedudukan Puan Nijah menonggeng.

N terus menjilat anal sambil menjulurkan lidahnya ke dalam lubang anus Puan Nijah. Wanita itu merasa kegelian yang amat sangat. Dia menyediakan Puan Nijah untuk seterusnya menikmati keseronokan itu. Mereka berdua tecunggap-cungap dan berpeluh-peluh. N mememgang kontolnya lalu menolak ke dalam lubang anal Puan Nijah.

"Aduhh.. Sakit Nnn.." jerit Puan Nijah.

N berhenti sekejap. Kepala kotenya sudah masuk.. Dia perlahan-lahan menekan sedikit demi sedikit..

"Ohh.. Ohh.. Ohh.. Nicee.. Sedapp."

Lalu N menghenjut kuat keluar dan masuk membuatkan Puan Nijah terhinggut-hinggut keras dan meracau, merintih menjerit sambil mememgang cadar katilnya berkeronyok.

"Ooo god.. Sedapp N.. Fuck me harder," desah Puan Nijah yang kini menerima hentakan yang kuat dan merasa penuh dilubang analnya dengan kontol N yang panjang keras menegang.
"Ooo auntie.. Ohh auntiee.. I am cumingg.. Saya kuar auntie," N merasakan denyutan kotenya menyemprot dan menembak spermanya ke dalam lubang anus Puan Nijah.
"Arghh.. Urghh," Puan Nijah memu-tarkan pinggulnya menguli kontol N yang berada dalam lubang analnya.

Akhirnya Puan Nijah dan N kelelahan. Mereka keletihan bersetubuh dengan lama dan asyiknya. Melepaskan kedahagaan yang amat sangat. Sedang N menghisap madu Puan Nijah yang berkenjah-kenjah keluar jus madunya. Lendir di lubang cipapnya disedut-sedut dan dihirup oleh N. Puan Nijah mendesah dan menarik nafasnya dalam-dalam.

"This is the best fuck I ever had, you are he ro N.. Yes you are my hero," kata Puan Nijah mengurut badan N.

N mengucup bibir Puan Nijah dan mereka bertukar air liur.

Bersambung .. . . . .

0 komentar:

Poskan Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More