Rabu, 07 Maret 2012

Flora ria di Kubang Buaya - 9

Keputusan YB Karim untuk meletakkan jawatannya sebagai Ketua Bahagian adalah satu berita yang mengejutkan. Karim begitu jelas menggambarkan bahawa UMNO sekarang memangnya berada di ambang perpecahan.

Alasan yang diberikan oleh Karim, tujuan utama beliau meletak jawatan adalah kerana mendapati cawangan-cawangan UMNO dalam Bahagian Kuantan tidak memerlukan khidmat beliau lagi. Dengan pencalunan sebagai Ketua Bahagian yang kurang dari 10 undi, katanya jelas membayangkan yang cawangan-cawangan UMNO Kuantan sudah menolak beliau bulat-bulat atau lebih jelas lagi ingin menguburkan kerja politik beliau.

Oleh itu faktor yang mengatakan beliau meletak jawatan kerana tidak diperlukan oleh UMNO Kuantan lagi, adalah satu alasan yang dangkal dan tak masuk akal.. Dalam UMNO kalau akar umbi tidak suka pada kita, tapi pucuk pimpinan masih mahukan kita.. Maka tidak menjadi halangan untuk kita terus berkhidmat.

Apa yang berlaku pada Karim, Pucuk Pimpinan sememang sudah lama tidak mahukan beliau. Sekarang, setelah cawangan UMNO tidak mencalonkan beliau.. Baru beliau nak terasa yang UMNO tidak memerlukan beliau lagi. YB Karim masih kekal dalam UMNO. Apakah Prinsip yang ingin dipertahankan oleh YB Karim ini?

Satu lagi persoalannya di sini ialah, orang ramai terfikir kenapa Karim harus meletak jawatan sekarang? Karim terjerat dengan masalah hutang dan kewangan. Lantaran itu beliau tidak berani meninggalkan UMNO. KIta tahu orang seperti ini akan tewas dengan "WANG". Maka wang adalah segala-galanya. Kerana Karim sendiri lahir dan berjuang begitu lama dalam UMNO. Dan kita sendiri tahu "WANG" adalah darah daging UMNO.

"Apakah betul YB meletakkan jawatan?" tanya Hasnah kepada Puan Endon ketika mereka bertemu.
"Entahlah kak, Tak tahu apa yang difikirkan oleh Bang Karim itu?" balas Puan Endon sambil berdiri memandang ke laut luas.
"Cakaplah pada dia jangan. Kami wanita semua di belakang dia. Itu janji kami pada YB. Pihak lelaki Kak tak tahu tapi kalau wanita Kak boleh jamin," ujar Hasnah lagi.
"Nantilah kak. Bila tenang-tenang skit saya cakaplah dengan YB tu, saya juga rasa tergugat dan tak seronok kak.." balas Puan Endon, isteri muda YB Karim.

Petang itu di dewan depan rumah YB Karim telah dipanggil mesyuarat tergempar. Tujuannya ialah penjelasan YB Karim mengenai dengan masalah yang di depannya. Hasnah mengetuai delegasi wanita. Dia telah mengumpulkan wanita-wanita dari semua cawangan untuk memberi sokongan sepenuhnya kepada YB Karim. Hasnah menunggu sahabat akrabnya, Puan Nijah.

Sementara itu.. Di bangalo Puan Nijah..

"OOhh.. Ohh yess.. Suck me harder.. Suck my pussy N.." desah dan elus Puan Nijah yang sedang dijilat dan di makan cipapnya oleh N.
"Yes auntie.. Nice.. Sedapp cipap auntie hangat.." dengus N sambil menjilat clit Puan Nijah dan mengulom. Tangan N meramas buah dada dan mengetntel puting susu Puan Nijah.

Puan Nijah masih mahu bermesra dengan N. Dia tahu dia ada mesyuarat di bangalo YB Karim petang itu. Namun peluang yang ada dengan N tidak mahu diketpikjannya dulu.

N menyedut lubang cipap Puan Nijah. Puan Nijah memang sudah klimaks beberapa kali. Kini dia bersedia untuk berdayung bersama N. Bersedia untuk menerima kontol N yang besar, panjang dan keras itu berada dalam dirinya di lubang cipapnya. Dia mahu telaga madunya dicicip dan dihirup sekarang ini. Ternyata vaginanya gatal dan mengeryam tidak sabar hendak memakan zakar anak muda ini.

"N masukkan kote ko, auntie nak cepat.. Plizz.." rayu Puan Nijah sambil mengocok kontol N.

Lalu N pun meradak baang kontlnya ke dalam lubang cipap Puan Nijah.

"URghh.. Nicee.. Sedapp," desah Puan Nijah sambil mengangkat-amngkat dan mengoyangkan punggungnya menerima kehadiran batang yang besar dan panjang itu. Isi vaginanya berinteraksi dengan lendir yang sudah keluar mencengkam dan mengigit batang zakar N yang diam sejenak beradu di telaga madu.

Lantas N mula memompa. Perlahan, kuat dan laju dan dihentak tepat dan rapat. Perut b ertemu perut. Pangkal zakar bertemu pangkal tundun. Puan Nijah menjerit-jerit kuat dan memintal ubuhnya menahan nikmat. Hentakan padu N itu benar-bnar menyenakkan perutnya, namun sednsasi hentakan itu menaikkan punat syahwatnya dan mahukan hentakan yang ganas dan laju terus-terusan begitu.

"oo.. Iee.. Gelii.. Urghh.. O.. O.. N.. Ooo.. Cepat.. Kuat-kuat henjut auntiee.. Urghh.. Pam auntiee.. Cumm," jerit Puan Nijah mengejangkan tubuhnya menahan orgasmenya sambil N memacu kontolnya keluar masuk di lubang cipap Puan Nijah sekuat hatinya.

Kini giliran N pula merasa geli sambil pompaannya terus kuat dan rapat ke puki Puan Nijah.

"Auntiee.. N.. Datangg"

N menembak spermanya ke dalam telaga madu Puan Nijah. Puan Nijah merasa nikmat menerima tembakan sperma yang memanaskan telaga madu cipapnya. Dia mengeluh dan mendesah sambil memeluk N sedang mereka berdua berpeluh.

"U r good boy, You are a good fucker," kata Puan Nijah kepuasan yang amat sangat.

Kemudian mereka berpelukan dan berciuman lalu ke bilik mandi untuk mandi bersama. Di bili mandi sekali lagi Puan Nijah melakukan oral ke atas kontl N.

"Hmm auntie suka ko N. Hb auntie tak hebat cam ko. Ko hebat and good in fucking," kata Puan Nijah.

Mereka mandi bersama terus dan bersiap hendak ke rumah YB Karim. Hasnah senyum bila melihat kereta Puan Nijah masuk ke perkarangan rumah YB Karim. Puan Nijah dan N keluar lalu terus mendapatkan Hasnah dan Puan Endon. Kelihatan banyak kereta, motorsikal dan basikal di banglo YB Karim. Begitu juga dengan wakil-wakil wanita UMNO cawangan.

"Maaf lambat skit kak, Puan Endon," sapa Puan Nijah senyum riang.
"Masih tak lambat. Musyawarat baru nak mula," jawab Hasnah sengih.
"Puan Endon tak sama ke," tanya Puan Nijah.
"Tak apa. Saya ada kerja di luar ni. You all silalah," kata Puan Endon mempersilakan Hasnah dan Puan Nijah.
"N ni boleh bantu saya tengokkan juadah minum petang."

Hasnah angguk dan bersama Puan Nijah mereka menuju ke dewan dan disambut oleh rakan wanita yang lain. N memandang Puan Endon. Memakai putih dan kain merah. Pakaian rasmi UMNO. Teteknya terbonjol mencanak di dadanya. Punggungnya tunggek sikit.

Hiburkanlah hatiku
Untuk penawar rindu
Ku oral padamu boyku
Hasratku memadu kontolmu

Berikanlah kasihmu
Ubatkanlah cipapku
Hanya engkau saja idaman
Tika hayatku kegersangan

Ku harapkan padamu
Kekasihku setubuhi aku
Bahagialah hendaknya
Kontol panjangmu dalam pukiku

Mainlah cipap kalbuku
Oh boy pujaanku
Hanya itu saja mauku
Agar hilang hausku

Puan Endon memegang tangan N. Merekamelihat kawasan sunyi dan ahli-ahli telah masuk ke dalam dewan mesyuarat.

N memandang ke Puan Endon yang memegang tangannya. Puan Endon memimpin N. N mengikut walaupun hatinya berdebar-debar. Mereka masuk ke dalam rumah. Puan Endon membawa masuk ke biliknya lalu mengunci pintu biliknya. Air cond dihidupkan. Berderau angin dari air cond mengisi ruang biliknya yang luas.

Katilnya empuk dibalut cadar merah jambu. Ada hambal dari baldu tebal dan mahal. Isteri muda YB Karim kelihatan berseri-seri. Dia berbaring dibibir katil menjuntaikan kedua belah kakinya ke bawah. Pantas dia menyelak kain merah, lalu menanggalkan seluar dalamnya da di campakkan ke tepi katil. N memerhatikan dan dia menanti arahan Puan Endon.

"N.. Akak haus.. Jilat cipap akak," arah Puan Endon sambil mendepang-kan tangannya.

N melihat cipap Puan Endon yang berbulu lebat. Indah dan mengagumkan. Perut Puan Endon yang bersih dan putih. Dia rapat lalu bertinggung dan merapatkan mukanya ke cipap Puan Endon. Dia membenamkan mukanya tepat ke cipap yang panas itu. Sambil tangannya menyelusuri memegang sambil meramas payudara Puan Endon yang besar. Puan Endon mengeluarkan teteknya dari colinya.

Sambil lidah N menjulur mencari kelentit Puan Endon, memain klit isteri muda YB Karim itu dan menyedut-nyedut clit itu perlahan. Puan Endon mendesah sambil kakinya terkial-kila. Buntutnya diangkat untuk menerima lidah N yang menjulur-julur ke liang cipap yang mula basah dan terus ke lubang cipap yang hangat. Puan Endon mengumam bibir sambil menge-rang. Sambil menjilat N meramas payudara Puan Endon yang sudah keras itu.

"Uuu.. Iee.. Arghh.. Hmm.." suara-suara masyuk keluar dari kedua bibir Puan Endon dan dia mengelinjang-linjang. Kejap badannya ke kiri dan ke kanan sedang N terus memberikan jilatan yang istimewa. Malah lubang anal Puan Endo dijilat dan dilidahkan leh N. Air lendir dari cipap Puan Endon sudah keluar membasahi pukinya.

"Uhh.. Sedapp.. Ngiluu.. Urghh.. Urghh.. Nicee.." rintih Puan Endon dan mengepit kepala N.
"Ooo.. Ooo.. Nnn, akak kuarr.." jeritan Puan Endon menark-narik rambut N.
"Cepat N masukkan ote ko.." pohon Puan Endon.

N bangun dari posisinya menanggalkan seluarnya. Dia menayang kontolnya ke depan muka Puan Endon. Lantas mengambil tangan Puan Endon meletakka ke kontolnya yang sudah keras menegang. Puan Endon duduk meemgang kontl N dan melihanya dengan mata yang buntang.

"O my godd.. OO besar.. O keras.. O panjang.. Fuck me N.. Kongkek akak N.." lalu Puan Endon baring semula mengangkangkan pehanya, menarik N dan memegang zakar N lalu diletakkan di mulut lubang farajnya. N bersedia lalu menekan kontolnya.

"Waduhh.. Sakitt.. Pelan-pelan N, kote ko besar puki akak kecil," kata Puan Endon yang besar nafasnya.

N memperlambatkan pergerakannya menekan. Kini kepala kotenya sudah masuk dan dia menekan lagi sehinga setengah batang zakarnya sudah berada dalam lubang faraj Puan Endon. Puan Endon bertindak bagaikan orang kegilaan dengan tubuhnya gelisah ke kiri dan ke kanan menahan kesedapan dan penuhnya lubang cipapnya menerima kontol N yang panjang itu. N mula menghenjut dan mempompa keluar masuk dalam lubang faraj Puan Endon. Dia kerja keras untuk memuaskan nafsu isteri muda YB Karim ini.

"Urgghh.. Seddap kemut kak. Kemut puki akak," kata N sambil mempompa kuat dan laju ke puki Puan Endon.

Sambil meramas-ramas buah dada Puan Endon yang keras itu N menghenjut merapatkan perut-nya ke pangkal tundun Puan Endon. Dia mendiamkan zakarnya di dalam telaga manis Puan Endon dan mula merasakan kemutan vagina Puan Endon ang mengepit dan meramas zakarnya di telaga madu itu.

Nafas Puan Endon sesak. Dia tercunggap-cunggap. Badannya memintal, punggungnya bergoyang dan mengayak kontol N. Dia mampu menerima semua batang zakar N dan dia menjerit-jerit bila N mempompa dengan hentakan yang padu dan kuat. Dia merasakan kesendatan di lubang pukunya sekali sekala terasa senak bila kepala kontl N mengena 'g' spot dalam vaginanya. Puan Endon mengemut zakar N. Kini dia merasakan kegelian yang amat sangat.

"Hmm.. Urghh.. N tekan kuat-kuat kote ko tu.. Akak nak kuarr.. Oh.. Oh.. Akak kuuarr" jerit Puan Endon mencakar-cakar tubuh N. N mempompa kuat mengelikan lubang cipap Puan Endon.
"Huu.. Sedap kemutan puki akak.. Ooo.. Ooo.. Saya kuar kakk," jerit N melepaskan spermanya ke adalam vagina Puan Endon dengan dengus dan keruhan yang besar. Tercunggap-cunggap dan nafas-nya kasar.
"Ohh sedapnya N. Terima kasih.. Pedih cipap akak.. takpe sedapp," kata Puan Endon senyum sambil mengucup N. Dia berasa puas dengan persetubuhan itu.

Flora manis-baik yang muda mahupun yang tua-wanita adalah wanita. Fitrah wanita dan lelaki bila bernafsu perlu mencari kepuasan.

Bersambung . . . . . .

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More